Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_yvRT

Dotycząca firmy: CNF

Treść opinii: Samochód oddany został w celi napełnienia klimy, szybko załatwiona sprawa, jednak... na miejscu dowiaduje się, że układ klimatyzacji niesprawny, Pan informuje o wymianie chodnicy i kompresora, ja wielkie oczy, zapytałam czy zbiornik napełniony czynnikiem został, mechanik, który wie, że do jakiejkolwiek naprawy układu klimatyzacji niezbędny jest pusty zbiornik, odpowiada tak, napełniliśmy ale nie działa. To po co napełniać? na siłę klienta nie zatrzymasz. Za przegląd klimatyzacji 100 zł i zero szczegółowych informacji, zniechęcenie i brak opieki nad klientem, przecież to w waszym interesie jest aby klient wyszedł zadowolony, zaopiekowany. Dopiero po kolejnych telefonach uzyskuje informacje co jest do naprawy, okazuje się, że znacznie mniej niż początkowo przekazano. Podsumowując: Po pierwsze brak kontaktu, po drugie niezrozumiały przekaz informacji, co jest do naprawy, po trzecie brak propozycji rozwiązania, oferty ile będzie kosztowała naprawa, w jakim czasie ją zrobimy itp. itd. po czwarte nikt mi nie zaproponował ściągnięcia czynnika ze zbiornika pomimo tego ze było to wskazane. Po co napełniać coś co jest nieszczelne? Dramat, nie wiem jak z jakością wykonywania samych napraw ale komunikacja już na starcie zniechęca do dalszej współpracy. Tutaj już nawet wygórowana cena by nie zniechęciła jak fakt potraktowania klienta, na zasadzie nawciskamy tyle usług ile się da nie ważne czy tego klient potrzebuje czy nie. Nie polecam.