Japan Motors

(3.10)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 18)

niekompetentny pracownik, chciał...
niekompetentny pracownik, chciał wcisnąc dodatkowe ubezpieczenie w zamian za zniżkę na bagażnik, pomimo zaliczki wbrew uzgodnieniom pojazd był udostępiany innym ptencjalnym klientom, brak odpowiedzi na pismo skierowane w tej sprawie. lekceważą klientów byle sprzedać zresztą kontakt z suzuki Poland też nie należał do łatwych odpowiedź dotarła po dwóch tygodniach poprzez trzech pracownikach

Niezweryfikowany Klient_EClL

21.06.2021

Placówka

Chorzów, Zielony Zaułek 1

Nie zgadzam się (0)
Pomimo wpłaty zaliczki...
Pomimo wpłaty zaliczki i uzgodnionej, potwierdzonej umowy, sprzedawca nie wywiązał się. NIE POLECAM!!! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_uH5w

05.05.2021

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Sobieskiego 10

Nie zgadzam się (0)
W lutym 2019...
W lutym 2019 roku zakupiłem u Państwa auto Nissana Qashqai, w którym od początku było wadliwie zamontowane czujniki parkowania. Dowiedziałem się, że montuje je firma zewnętrzna o czym Państwo nawet kompletnie nie informują!! Do dnia dzisiejszego nie ma kompletnie żadnego odzewu z Państwa strony. Każdy mnie zbywa i dalej jeżdżę z wadliwymi czujnikami. Tak wygląda opieka pogwarancyjna w Nissanie? Jeden z panów miał zająć się ta sprawą, jednak już 3 miesiące kompletnie nie mam żadnego sygnału od niego. W dodatku podczas wydania auta, sprzedawca nawet nie podbił mi Książeczki serwisowej auta, bo twierdził, że jej nie potrzebuje? Dostałem ją 3 miesiące potem, bo nikt nie mógł się zająć należycie tą sprawą. Tyle salonów odwiedziłem, jednak takich problemów nigdzie nie miałem, nigdy. W dodatku jakby tego było mało, ostatnio przesłaliście mi fakturę z należnością na 1000 zł, bo podobno nie została opłacona od momentu kupna auta. Jednak udało się to sprawdzić, została wystawiona błędnie. Jak można wysyłać fakturę z windykacji nawet nie sprawdzając, że klient opłacił już wszystko. Kuriozum! Nigdy więcej takich salonów, sprawa będzie miała prawdopodobnie swój finał w sądzie. (dane osobowe pracownika usuniete przez administratora - RODO)

Niezweryfikowany Klient_eTzg

17.12.2020

Placówka

Warszawa, Krsnobrodzka 5

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłem Mikre w...
Zakupiłem Mikre w październiku 2019 roku ale nie zostały zamontowane w niej dodatkowo płatne czujniki odległości z przodu samochodu. W umowie odnotowaliśmy to i zapisane było zobowiązanie sprzedającego że do dnia 21.11.2019 zostaną zamontowane. Oczywiście nikt nie zadzwonił do mnie a sprzedający nie odbierał telefonów. W dniu 06.12.2019 dzwoni przedstawicielka Nissan i pyta o zadowolenie z eksploatacji zakupionego pojazdu !!!! Nie wiem czy to bezczelność czy tupet !!!! Opowiedziałem jej całą historię przyrzekła że jeszcze w tym samym dniu ktoś się ze mną skontaktuje !!! I co ? mija prawie rok i nikt nie odzywa się !!! Dostaję powiadomienie na początku października o przeglądzie gwarancyjnym . Czyli telefon do mnie firma posiada. Przyjeżdżam aby się umówić na termin i rozmawiam z sprzedającym mi rok wcześniej samochód i z jego przełożonym. Łaskawie dowiaduję się że za to co zapłaciłem rok wstecz mogą przy przeglądzie zrobić na swój koszt !!! Nie wiem jak dziękować !!! Szkoda że nie muszę zapłacić jeszcze raz !!! Nie ma słowa" przepraszam" lub jakiegokolwiek wytłumaczenia tylko podejście natrętny klient upomina się o swoje !!! Oddałem samochód do przeglądu zamontowano czujniki !!!! I tu kolejne niespodzianki !!! Oczywiście przy sprzedaży samochodu pan sprzedawca co innego mówił a co innego zostało zamontowane. Dowiedziałem się że Nissan nie ma wizualizacji czujników na ekranie , a przy sprzedaży zapewniano mnie że będą takie zamontowane !!!! Nie otrzymałem książki serwisowej w dniu odbioru samochodu ponieważ miała być uzupełniona po zamontowaniu czujników. dzisiaj okazało się że oni jej nie posiadają. Na koniec wisienka na tort !!! Przy odbiorze zauważyłem zarysowanie z przodu samochodu i bezczelnie jeszcze świeżą zaprawką zatuszowane !!! Pokazuję to przedstawicielowi Nissana a on to pewnie stare !!! Bezczelność !!! Odbierałem samochody z w swoim życiu z kilku salonów ale to co prezentuje oddział Nissana jest poniżej zera !!!! Odradzam wszystkim to miejsce !!!! Nie wybieram żadnej gwiazdki w ocenie salonu !!!

zarejestrowany-uzytkownik

21.10.2020

Placówka

Kraków, Powstańców Śląskich

Nie zgadzam się (0)
Obsługa salonu na...
Obsługa salonu na najwyższym poziomie! Nie spodziewałem się że tak szybko podejmę decyzję zakupu nowej Micry ale stało się. Bardzo dziękuję za okazaną pomoc przy wyborze i możliwość negocjacji. Obsługa na prawdę jak z marek premium! Zdecydowanie polecam.

Niezweryfikowany Klient_aeE5

25.04.2019

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Sobieskiego 10

Nie zgadzam się (0)
Jestem pełen uznania...
Jestem pełen uznania dla salonu! Kupiliśmy z żoną Nissana Micrę w zeszłym roku, jesteśmy świeżo po przeglądzie rocznym. Zarówno wtedy, jak i teraz wystawiam notę 10/10. Super, fachowcy, podejście do klienta jak w segmencie premium (a samochód z klasy budżetowej). Te słowa kieruję zarówno pod adresem sprzedawców jak i pracowników serwisu. Szczególne ukłony dla Pana Tomka A. Jeszcze nigdy nie byłem tak zadowolony z faktu, że dałem się sprzedawcy "naciągnąć" na zakup droższego produktu od planowanego.

Jakub_874

27.11.2017

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Sobieskiego 10

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra prezentacja...
Bardzo dobra prezentacja samochodu, świetne nawiązanie relacji, zaangażowanie w proces obsługi klienta. Umiejętność merytorycznej odpowiedzi na porównanie do innych marek.

zalogowany_użytkownik

26.08.2014

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Sobieskiego 10

Nie zgadzam się (0)
Niezbyt wygodny dojazd...
Niezbyt wygodny dojazd do salonu - trzeba jechać pomiędzy budynkami serwisu aby znaleźć wejście do salonu wystawienniczego. W salonie czekałam ok.7 minut aż podejdzie do mnie sprzedawca - wcześniej starannie unikał mojego wzroku, a kiedy już nawiązała kontakt wzrokowy wstał. Myślałam, że podejdzie, ale on tymczasem starał się znaleźć kogoś innego do rozmowy ze mną. Nikogo jednak nie było i rad, nie rad, podszedł do mnie. Byłam zainteresowana konkretnym modelem, ale sprzedawca nie był zainteresowany przedstawieniem mi go. Jak nie zadasz pytania to zalega taka niewygodna cisza. Nie zaproponował jazdy próbnej, nie przedstawił żadnej oferty finansowania, rzucił kilka ogólnikowy słów mimo moich pytań. Pani sprzedająca buty poświęca swojemu klientowi więcej uwagi, niż gość sprzedający samochody. Efekt - więcej tam nie pójdę. A samochodu poszukałam w innym salonie.

Katarzyna_4158

15.11.2013

Placówka

Warszawa, Krsnobrodzka 5

Nie zgadzam się (1)
Tak sobie. właściwie...
Tak sobie. właściwie ok, ale zupełnie bezmyślnie po wykonaniu czynności postawiono samochód w samym środku sporej kałuży. musiałem wchodzić od strony pasażera. ech :(. Na minus: sprawność obsługi, oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, wygląd miejsca obsługi.

Markus

28.06.2013

Placówka

Chorzów, Zielony Zaułek 1

Nie zgadzam się (1)
Jazda próbna zaproponowana...
Jazda próbna zaproponowana przez sprzedawce była bardzo kurtką jazdą. Sprzedawca wybrał bardzo krótką i zakorkowaną drogę. Po przejechaniu około 5 kilometrów sprzedawca przekazał mi kierownice i ja już wracałem do salonu. Prawie przez całą drogę sprzedawca opowiadał mi o samochodzie lub odpowiadał na moje pytania.

Sławomir_165

15.07.2011

Placówka

Kraków, Jasnogórska 1

Nie zgadzam się (4)
Podczas jazdy próbnej...
Podczas jazdy próbnej sprzedawca zaprezentował jazdę po drodze terenowej. Po przejechaniu około 15 kilometrów sprzedawca zamienił się ze mną fotelami i ja już wracałem. Prawie całą drogę sprzedawca opowiadał mi o samochodzie lub odpowiadał na moje pytania. Uważam, że sprzedawca powinien pozwolić na większą swobodę w wyborze trasy potencjalnemu kupcowi.

Sławomir_165

15.07.2011

Placówka

Kraków, Powstańców Śląskich

Nie zgadzam się (0)
Przed salonem była...
Przed salonem była wywieszona czysta flaga Suzuki. Wewnątrz czysto, samochody równo postawione. Biurka pracowników bez zarzutu, czyste bez zbędnych papierów. Obsługa bardzo miła, fachowa, Natomiast jeżeli chodzi podział obowiązków, uważam, że jest to dobre rozwiązanie. Salon jest źle zaprojektowany pod względem akustycznym, gdyż dźwięk roznosi się i odbija od szklanych ścian, co nie sprzyja poufności rozmowy.

Sławomir_165

15.07.2011

Placówka

Kraków, Powstańców Śląskich

Nie zgadzam się (2)
Przed salonem nie...
Przed salonem nie było wywieszonych flag Suzuki, logo widniało na srebrnej tablicy na skrawku przed sklepem. Było dość czysto, nie licząc lekko zabrudzonych szyb. Wewnątrz również czysto, samochody luźno rozstawione, do każdego z nich był swobodny dostęp. Biurka pracowników bez zarzutu, czyste bez zbędnych papierów. Obsługa bardzo miła, fachowa, Natomiast jeżeli chodzi podział obowiązków, uważam, że jest to dobre rozwiązanie. Ekspozycja samochodów w salonie jest połączona z inną marką Nissanem, Z tym że są dwa niezależne wejścia do salonów. Stanowiska sprzedawców są dwa przedzielone od siebie ścianą. Natomiast stanowiska ubezpieczeń czy finansowe znajdują się w dwóch różnych pokojach, sprzyja poufności w rozmowie. Ogólne moje wrażenie jest bardzo dobre, sprzedawca konkretny, rzeczowy.

Sławomir_165

15.07.2011

Placówka

Kraków, Jasnogórska 1

Nie zgadzam się (2)
Jest to salon,...
Jest to salon, w którym kupowałem swój samochód i bardzo jest mi trudno przedstawić jednoznaczną ocenę tej firmy. Zacznę więc od końca - dział ubezpieczeń. Super! Niesamowicie sympatyczne osoby potrafiące doradzić jak najkorzystniejsze ubezpieczenie pojazdu, kompetentne. Z przyjemnością zawsze udaję się do "swoich" Pań wiedząc, że zostanę porządnie obsłużony Dział sprzedaży - no cóż, bez rewelacji. Liczyłem na większe zainteresowanie ze strony handlowca. O wiele rzeczy musiałem się sam dopytywać, bo nie było reakcji ze strony sprzedawcy. Bardzo stonowany styl pracy, czyli postawa pasywna Dział serwisu - oj, naprawdę słabiutko. Przede wszystkim ewidentne niedoróbki (przestawiony fotel kierowcy, nieustawiony zegar po odłączeniu akumulatora, niedokręcona osłona kierownicy, mrugająca lampka poduszki powietrznej - żenada). Kolejna reklamacja - zgłoszenie braku mocy podczas jazdy oraz bardzo szybkie rozładowywanie się akumulatora (po 30 minutach kompletnie nie reagował). Panowie ograniczyli się do naładowania akumulatora, po czym stwierdzili, że wszystko jest ok. Po dwóch tygodniach na lawecie jechałem do serwisu MM Cars. Koszty naprawy -420 zł. Okazało się, że akumulator jest niesprawny i niezbędne jest jego wymienienie. Sam się rozładowywał do połowy będąc kompletnie odłączony od systemu elektrycznego samochodu. Znaczy..detekcja usterek na żenującym poziomie Wystrój i udogodnienia w salonie: salon jest nowy, wygląda przyzwoicie. Problem w tym, że jak się czeka czasem po parę godzin na oddanie samochodu z serwisu to przydał by się darmowy dostęp do Internetu. Na miejscu jest wprawdzie router bezprzewodowy, ale....sieć jest zabezpieczona i nie można z niej korzystać. Druga sprawa, która mnie bardzo zdziwiła. Otóż usunięto automat do kawy z salonu. Rozumiem, że klienci mają przynosić sobie kawę w termosie. Oj, nieładnie. Jak ktoś zamierza tam pobyć dłuższy czas to proponuję się zaopatrzyć w dobrą książkę. Na inną rozrywkę nie ma co liczyć, gdyż nawet nie ma TV z jakimś programem

Markus

11.06.2011

Placówka

Chorzów, Zielony Zaułek 1

Nie zgadzam się (1)

Japan Motors

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Japan Motors?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.