Opinia użytkownika: Krzysztof_1282
Dotycząca firmy: CNF
Treść opinii: Bardzo dobra wizualizacja placówki, w punkcie przyjęć obsługa stara się szybko obsłużyć Klienta. Pomimo nie umówienia się na usługę warsztatu zostałem obsłużony. Uprzedzono mnie, że mogę dłużej poczekać ponieważ w godzinie, w której się zjawiłem jest umówionych trzech Klientów. Zostałem zapewniony, że moja sprawa zostanie załatwiona jednak muszę uzbroić się w cierpliwość ponieważ nie są w stanie zagwarantować czasu obsługi. Pomieszczenie przystosowane dla czekających Klientów, jednak w przypadku dużej ilości oczekujących powyżej 8 osób jest kłopot z miejscem siedzącym. Telewizja włączona dla urozmaicenia oczekiwania, osoba z obsługi zaproponowała Klientom kawę, obsługa biura poza jednym przedstawicielem nie posiadała loga firmy. Na stanowiskach technicznych panował porządek. W momencie rozpoczęcia naprawy została przekazana informacja o przybliżonym czasie naprawy.