Garden service

(1.83)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (17 z 34)

Rozkłady nie są...
Rozkłady nie są zmienione na przystankach a dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem. Zrobcie cos z tym bo potracicie pasażerów. Nie pozdrawiam.

Niezweryfikowany Klient_AX52

27.11.2020

Placówka

Biała Podlaska, Plac Wojska Polskiego 21

Nie zgadzam się (0)
Busy nie przyjeżdżają...
Busy nie przyjeżdżają na czas, kierowcy nie uprzejmi, ceny biletów są zdecy za wysokie w porównaniu do jakości usług. Dziecko średnio spóźnia się do szkoły, bo na 8 godzinę nie przyjeżdża bus. A co będzie zima......

Niezweryfikowany Klient_RrnB

08.12.2019

Placówka

Biała Podlaska, Plac Wojska Polskiego 21

Nie zgadzam się (1)
Nie polecam podróży...
Nie polecam podróży z tą firmą. Cena przejazdu nie pokrywa się w żaden sposób z jakością jazdy. Kierowcy jadą chaotycznie, hamują w ostatniej chwili, nie zważając na bezpieczeństwo osób znajdujących się w busie. Zdecydowanie odradzam osobom cierpiącym na chorobę lokomocyjna. Lepiej wybrać pociąg. Nie to że taniej to i szybciej, a w dodatku bez 'zarzucania' całym pojazdem.

Niezweryfikowany Klient_Fcch

09.04.2019

Placówka

Biała Podlaska, Plac Wojska Polskiego 21

Nie zgadzam się (0)
Cena biletu wysoka...
Cena biletu wysoka w stosunku do oferowanej jakości jazdy. Kierowca jedzie jak opętany, hamuje w ostatniej chwili, tak że wszystko podchodzi do podniebienia. Zarzuca busem. Zdecydowane nie dla osób z choroba lokomocyjna. Lepszy pociąg, nie to że taniej to i krócej się jedzie, a w dodatku bez 'zarzucania'.

Niezweryfikowany Klient_Fcch

09.04.2019

Placówka

Biała Podlaska, Plac Wojska Polskiego 21

Nie zgadzam się (0)
Super serwis ,...
Super serwis , dobry busy . Super kierowcy , jak trzeba to poczakają. Polecam wszystkim ❤️

Niezweryfikowany Klient_oRID

29.01.2019

Placówka

Biała Podlaska, Plac Wojska Polskiego 21

Nie zgadzam się (0)
Firma garden mimo...
Firma garden mimo posiadania na stronie mozliwości rezerwacji online, nie działa system, zatem trzeba dokonywać zapisów przez telefon licząc, iż Pani po drugiej stronie zarejestruje poprawnie. W rezultacie, gdy wlasnie przed świętami rezerwuje człowieka dla 2 osób, a gdy przychodzi na umówione miejsce i jest tylko 1 zostaje na lodzie. Firma w żaden sposób się nie poczuwa, bo twierdzi, żę miała jedną osobę zapisana. Nie poważne, by firma, która ma monopolie na przewozy w obrębie miast Bielsko-Biała - Warszawa nie potrafiło zadbac o klienta i poprawnie skonstruować stronę.Warto dodać, iż firma ta nigdy nie przewiduje miejsca na wszystkie bagaże i wymaga trzymania walizek na / pod kolanami, mimo sniegu za oknem.

zarejestrowany-uzytkownik

04.04.2013

Placówka

Biała Podlaska, Plac Wojska Polskiego 21

Nie zgadzam się (0)
Wybierałam się ...
Wybierałam się z Białej Podlaskiej do Międzyrzec Podlaskiego. Pomyślałam, że skorzystam z komunikacji prywatnej i pojadę tam autobusem. Miałam szczęście bo gdy przyszłam z chłopakiem na przystanek akurat odjeżdżał autobus do Warszawy. Wprawdzie wszystkie miejsca siedzące były zajęte, jednak zgodnie z przepisami autobus może zabrać również określoną ilość osób, która może stać podczas jazdy. Gdy weszliśmy do autobusu zapytaliśmy kierowcy czy zabierze dwie osoby do Międzyrzeca Podlaskiego. Kierowca był to młody, wysoki mężczyzna mający około 35 lat. Miał on okulary i trochę łysiejącą głowę. Na nasze pytanie odpowiedział krótko słowami "nie". Bardzo zależało nam, aby dostać się do Międzyrzeca jak najszybciej więc grzecznie poprosiłam go ponownie. Powiedziałam, że to przecież krótka trasa i może stać. Kierowca była bardzo opryskliwy i powiedział : Nie zabiorę was i tyle. Oprócz chamskiej odzywki zdziwił mnie fakt, że kierowca mówił do nas na per Ty. Garden Service odkąd bialski PKS upadł bardzo się panoszy. Prywaciarz poczuł monopol na usługi transportowe i robi co chce. Oprócz tego, że bilety podrożały o 50% to jeszcze kierowcy są nieuprzejmi i czują się jakby byli panami i władcami. Gdyby nie fakt, że nie ma innego przewoźnika na niektóre trasy z pewnością przestałabym korzystać z usług Garden Service.

zarejestrowany-uzytkownik

15.11.2011

Placówka

Biała Podlaska, Plac Wojska Polskiego 21

Nie zgadzam się (3)
W niedzielę wieczorem...
W niedzielę wieczorem musiałam dostać się z Warszawy do domu, więc zdecydowałam się na podróż busem firmy Garden Service. Planowy odjazd busa był o godzinie 20.30. Miałam zrobioną rezerwację i musiałam być 15 minut przed odjazdem, aby rezerwacja nie przepadła. Minęła 20.40 a busa wciąż nie było widać na horyzoncie. Rzadko jeżdżę tym busem, więc zaczęłam się niepokoić. Postanowiłam zadzwonić do firmy Garden Service i zapytać czy kurs w ogóle się odbędzie. Niestety nikt nie odbierał telefonu, mimo że linia jest czynna do 22. Około godziny 20.50 na przystanek przyjechał biały autobus. Był on nieoznakowany w jakiej firmie jeździ więc nie miałam pewności czy to Garden. Na autobusie była tabliczka, że jedzie on do Białej Podlaskiej, więc postanowiłam skorzystać z jego usług. Kierowca wysiadł z autobusu i wrócił kilka minut przed 21. Przy autobusie stało około 50 osób. Na szczęście wszystkim udało dostać się do środka i każdy miał miejsce siedzące. Jak się okazało był to autobus Garden Service tylko nie był w żaden sposób oznakowany. Kierowca nie sprawdzał rezerwacji tylko przyjmował wszystkich po kolei. Jakieś pół roku temu bilet na trasie Biała Podlaska- Warszawa kosztował 17 zł, teraz zapłaciłam 26 zł. Różnica w cenie jest kolosalna. Garden Service mający monopol na tego typu przewozy robi co chce. Cena wzrasta, na trasę wypuszczane są stare graty. Do tego dochodzą opóźnienia, w tym przypadku ponad pół godzinne. Jedyny plus tej podróży to, to że w autobusie było ciepło.

zarejestrowany-uzytkownik

20.10.2011

Placówka

Biała Podlaska, Plac Wojska Polskiego 21

Nie zgadzam się (3)
Dosyć niedawno bialski...
Dosyć niedawno bialski PKS ogłosił upadłość. Wówczas monopol przeją prywatny przewoźnik Garden service. Ceny biletów z dnia na dzień drastycznie wzrosły. Monopolista czuje się bezkarnie na rynku. Dowodem tego jest moja sobotnia przygoda z tym przewoźnikiem. Wybrałam się na autobus, który do Białej Podlaskiej odjeżdża o 18.04. Na przystanku byłam kilka minut przed czasem. Wisiał tam rozkład, według którego autobus ten jeździ w codziennie oprócz kilku dni świątecznych. Czekałam więc na jego przyjazd. Kiedy zbliżała się godzina 18.15 zaczęłam się niepokoić. pomyślałam jednak, że bus będzie miał lekkie opóźnienie. Około godziny 18.25 postanowiłam zadzwonić na numer telefonu podany przy rozkładzie. Dodzwoniłam się dopiero za trzecim razem. Zgłosiła się kobieta, której wytłumaczyłam na czym polega mój problem. Pracownica powiedziała mi, że w weekendy kurs tego busa został odwołany. Zapytałam więc dlaczego nie ma informacji na ten temat. Pracownica nie potrafiła mi udzielić w tej sprawie wytłumaczenie. Powiedziała, że ona za to nie odpowiada. Powyższa sytuacja jest kolejnym przykładem na to, że Garden Service robi co chce a dobro pasażerów nie jest uwzględniane w tych planach.

zarejestrowany-uzytkownik

10.10.2011

Placówka

Biała Podlaska, Plac Wojska Polskiego 21

Nie zgadzam się (2)
Kilka minut po...
Kilka minut po godzinie 12 wsiadłem do busa (nr rej. LB 36138) zmierzającego do Białej Podlaskiej. Razem ze mną 5 innych osób. Kierowca bardzo nieuprzejmy, burczał do pasażerów, a ponadto żadnej z osób nie dał biletu. Co więcej - od osoby, która chciała podjechać tylko do Rogoźnicy (6 km) zainkasował 5 zł - podobnie jak od tych, którzy jechali do Białej. Argumentował to tym, że nie ma na trasie przystanków i cytuję: "Jak nie odpowiada to żegnam pana". Podczas jazdy kierowca rozmawiał przez telefon komórkowy, ponadto będąc już w Białej Podlaskiej na ulicy Warszawskiej wyprzedzał na pasie do skrętu w lewo. Ponadto w busie panował nieprzyjemny zapach stęchlizny, a siedzenia nie grzeszyły czystością. Po dotarciu na miejsce kierowca nieuprzejmy dla pasażerów oczekujących na odjazd do Warszawy (godzina 13 z tym samym panem "kierowcą") - gdy jedna z pań zapytała, o której odjeżdża - odburknął coś pod nosem, po czym uciekł do siedziby biura. Ogólnie jeden wielki minus i bardzo negatywna wizytówka firmy.

Reds

02.10.2011

Placówka

Biała Podlaska, Plac Wojska Polskiego 21

Nie zgadzam się (3)
Awaria auta zmusiła...
Awaria auta zmusiła mnie do skorzystania z komunikacji bus. Kierowca, który obsługiwał kurs z Białej Podlaskiej do Lublina (odjazd 17), moim zdaniem w nieuczciwy sposób dorabia sobie do pensji. Zamówiłem bilet do Radzynia. Kierowca zażyczył sobie 8 złotych, a po krótkiej chwili zmienił zdanie na 10. Dałem więc dyszkę. Kierowca nie dał mi biletu, "łyknął" kasę i od razu zaczął obsługę kolejnego pasażera. Poprosiłem więc o bilecik. Pan szofer spojrzał na mnie wilczym wzrokiem, burknął: "Po co bilet? Tu nie ma kontroli!". Zaproponował, że odda 2 złote i będzie bez biletu. Nie zgodziłem się. Kierowca zaczął coś wciskać na terminalu biletowym, po czym stwierdził, że nie może wbić kodu do Radzynia. Roześmiałem się i powiedziałem, że niech już będzie bez i za 8 złotych. Na to pan szofer stwierdził, że teraz to już za późno i nie odda mi 2 zł. Podobnie było z innymi pasażerami - wydawał bilety jedynie do Lublina. Nie mam zastrzeżeń co do prowadzenia pojazdu przez kierowcę, ani do czystości w busie. Jednak uprawianie własnej polityki finansowej jest w tym przypadku zdecydowanie nie na miejscu.

Reds

23.06.2011

Placówka

Nie zgadzam się (3)
Właśnie skorzystałem z...
Właśnie skorzystałem z usługi przewozowej tej Firmy. Wynik jest taki, że dziecko ma dwie godziny jazdy na stojąco przed sobą. Po wcześniejszej rezerwacji (przyjęte22 rezerwacje na 17 miejsc). Na moje pytanie telefoniczne o przyczynę zaistnienia sytuacji odpowiedzą było odłożenie słuchawki. Bardzo profesjonalne podejście.

mg01

10.06.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie dość często korzystam z usług firm przewozowych. Zazwyczaj mam mieszane odczucia. Dzisiaj było inaczej. Po pierwsze kurs z Białej Podlaskiej do Warszawy (godzina 6:45) punktualny co do minuty, kierowca (ubrany schludnie, a nie jak to czasami bywa w porozciąganych dresach) nie robił najmniejszych problemów jeżeli któryś z pasażerów nie miał drobnych, był bardzo miły, chętnie udzielał informacji na których przystankach się zatrzymuje. W busie było czysto, z zewnątrz pojazd również sprawiał pozytywne wrażenie. Minusem z pewnością jest fakt, że ceny za przejazd są wyższe niż w konkurencyjnych firmach. Ale za jakość jestem w stanie więcej zapłacić.

Reds

21.05.2011

Placówka

Biała Podlaska, Plac Wojska Polskiego 21

Nie zgadzam się (4)
Na weekend wybrałam...
Na weekend wybrałam się do Warszawy. Odcinek prawie 150 km pokonałam busem Garden Service. Kilka dni wcześniej dokonałam telefonicznej rezerwacji dwóch miejsc w busie. Pojedynczy bilet na trasie Biała Podlaska- Warszawa kosztował 17 zł. Na przystanku zjawiłam się 15 minut przed odjazdem, aby potwierdzić rezerwację. Nie wszyscy pasażerowie mieli zarezerwowane miejsca, dlatego był problem z miejscami siedzącymi. Przyznam, że powstała kłopotliwa sytuacja. Wraz ze swoim chłopakiem wygonie usiedliśmy na siedzeniach. Kobieta po 50-ce nie miała rezerwacji,ale poprosiła kierowcę aby mogła jechać na stojąco. Moim zdaniem kierowca nie powinien się na to zgodzić. Kobieta stała obok nas i było nam niezręcznie siedzieć ponad dwie godziny kiedy starsza osoba stoi. Do Warszawy, mimo niekorzystnych warunków pogodowych dojechaliśmy punktualnie o czasie.

zarejestrowany-uzytkownik

30.11.2010

Placówka

Biała Podlaska, Plac Wojska Polskiego 21

Nie zgadzam się (2)
Na weekend wybieram...
Na weekend wybieram się do Warszawy. Spośród dostępnych środków lokomocji wybrałam komunikację prywatną Garden Service. Nie wiedziałam w jakich godzinach kursują busy do Warszawy, dlatego zajrzałam na stronę internetową firmy Garden Service. Jak się okazało ta firma przewozowa oprócz trasy Biała Podlaska- Warszawa prowadzi również stałe kursy do np. Janowa Podlaskiego, Terespola czy Wisznic. Bez problemu znalazłam rozkład jazy busów. Zdecydowałam się jechać o godz. 17. Na stronie był podany numer telefonu na rezerwację. Zadzwoniłam tam i rozmawiałam z bardzo sympatyczną kobietą z obsługi. Pracownica zarezerwowała na moje nazwisko miejsce w busie i poinformowała mnie, że powinnam zgłosić się najpóźniej 15 minut przed odjazdem, w przeciwnym wypadku moja rezerwacja przepadnie. Cieszę się, że uzyskałam tą informację bo zapewne mając świadomość, że mam zarezerwowane miejsce zapewne wcale nie spieszyłabym się na busa. Cena biletu do Warszawy wynosi 17 zł. Jest to zdecydowanie mniejszy koszt niż w przypadku korzystania z usług PKP. Również czas podróży jest znacznie niższy niż za pośrednictwem kolei.

zarejestrowany-uzytkownik

24.11.2010

Placówka

Biała Podlaska, Plac Wojska Polskiego 21

Nie zgadzam się (2)
Monopolista jeśli chodzi...
Monopolista jeśli chodzi o transport prywatny. Gdyby inna firma pojawiła się na rynku, chętnie skorzystałabym z jej usług. Chcąc jechać busem trzeba go wcześniej zarezerwować. Mam dwa numery do tejże firmy i oba są zawsze zajęte. Dodzwonienie się graniczy z cudem. Natomiast jeśli komuś uda isę dokonać rezerwacji, to wcale nie oznacza, że będzie miał miejsce siedzące. Jeśli nie pojawi się pół godziny przed odjazdem kierowca będzie brał pasażerów nie patrząc na listę rezerwacji. Paranoja!! Kierowca zabiera zawsze nadbagaż pasażerów. Jeśli ja zrobiłam rezerwację, a staruszka sapiąca nade mną nie to przecież i tak muszę jej ustąpić. Mam bilet miesięczny na trasie Terespol- Biała Podlaska. Skoro płacę za to duże pieniądze powinnam mieć zawsze gwarantowane miejsce siedzące, ale niestety tak nie jest. Na szczęście ceny tego przewoźnika nie są zbyt wygórowane. Busy są z reguły czyste, jeszcze nie spotkałam się z rzucającymi się w oczy papierami czy woreczkami porzuconymi w busie. Zaś zachowanie kierowców zależy od tego, którą noga wstali. Przecież to oni są panami i władcami. Przeszkadza mi jak np. przeklinają przez CB radio lub palą papierosy. Jak by nie było są w pracy, więc jakaś kultura osobista jest wymagana. Kolejnym mankamentem są ciągłe spóźnienia. Stojąc na przystanku nie wiesz czy bus już pojechał czy jeszcze go nie było.

zarejestrowany-uzytkownik

24.06.2010

Placówka

Biała Podlaska, Plac Wojska Polskiego 21

Nie zgadzam się (24)
Wchodząc do tego...
Wchodząc do tego miejsca od razu czuje się sympatyczne podejście do klienta. Z wejścia zostałem powitany uśmiechem pracującej tam pani ( pani K.).Na stoisku informacyjnym są ulotki, z których można się dowiedzieć o rozkładach jazdy oraz o promocjach na przejazdy busem. Chciałem wykupić bilet miesięczny bądź kartę stałego klienta. Zostałem poinformowany o zaletach tych dwóch usług i wybrałem odpowiednia dla mnie. Ceny za przejazd są bardzo niskie, w lokalu oraz na zewnątrz jest poczekalnia( w zupełności pomieści osoby czekające na odjazd) mamy możliwość rezerwacji biletu po przez Internet, telefon oraz komunikator internetowy. Na zewnątrz lokalu znajduję się czytelny rozkład. Szczególne podziękowania za obsługę dla pana R. oraz pani K.

zarejestrowany-uzytkownik

11.02.2010

Placówka

Biała Podlaska, Plac Wojska Polskiego 21

Nie zgadzam się (27)

Garden service

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Garden service?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.