Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Garden service
Treść opinii: W niedzielę wieczorem musiałam dostać się z Warszawy do domu, więc zdecydowałam się na podróż busem firmy Garden Service. Planowy odjazd busa był o godzinie 20.30. Miałam zrobioną rezerwację i musiałam być 15 minut przed odjazdem, aby rezerwacja nie przepadła. Minęła 20.40 a busa wciąż nie było widać na horyzoncie. Rzadko jeżdżę tym busem, więc zaczęłam się niepokoić. Postanowiłam zadzwonić do firmy Garden Service i zapytać czy kurs w ogóle się odbędzie. Niestety nikt nie odbierał telefonu, mimo że linia jest czynna do 22. Około godziny 20.50 na przystanek przyjechał biały autobus. Był on nieoznakowany w jakiej firmie jeździ więc nie miałam pewności czy to Garden. Na autobusie była tabliczka, że jedzie on do Białej Podlaskiej, więc postanowiłam skorzystać z jego usług. Kierowca wysiadł z autobusu i wrócił kilka minut przed 21. Przy autobusie stało około 50 osób. Na szczęście wszystkim udało dostać się do środka i każdy miał miejsce siedzące. Jak się okazało był to autobus Garden Service tylko nie był w żaden sposób oznakowany. Kierowca nie sprawdzał rezerwacji tylko przyjmował wszystkich po kolei. Jakieś pół roku temu bilet na trasie Biała Podlaska- Warszawa kosztował 17 zł, teraz zapłaciłam 26 zł. Różnica w cenie jest kolosalna. Garden Service mający monopol na tego typu przewozy robi co chce. Cena wzrasta, na trasę wypuszczane są stare graty. Do tego dochodzą opóźnienia, w tym przypadku ponad pół godzinne. Jedyny plus tej podróży to, to że w autobusie było ciepło.