Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Garden service
Treść opinii: Dosyć niedawno bialski PKS ogłosił upadłość. Wówczas monopol przeją prywatny przewoźnik Garden service. Ceny biletów z dnia na dzień drastycznie wzrosły. Monopolista czuje się bezkarnie na rynku. Dowodem tego jest moja sobotnia przygoda z tym przewoźnikiem. Wybrałam się na autobus, który do Białej Podlaskiej odjeżdża o 18.04. Na przystanku byłam kilka minut przed czasem. Wisiał tam rozkład, według którego autobus ten jeździ w codziennie oprócz kilku dni świątecznych. Czekałam więc na jego przyjazd. Kiedy zbliżała się godzina 18.15 zaczęłam się niepokoić. pomyślałam jednak, że bus będzie miał lekkie opóźnienie. Około godziny 18.25 postanowiłam zadzwonić na numer telefonu podany przy rozkładzie. Dodzwoniłam się dopiero za trzecim razem. Zgłosiła się kobieta, której wytłumaczyłam na czym polega mój problem. Pracownica powiedziała mi, że w weekendy kurs tego busa został odwołany. Zapytałam więc dlaczego nie ma informacji na ten temat. Pracownica nie potrafiła mi udzielić w tej sprawie wytłumaczenie. Powiedziała, że ona za to nie odpowiada. Powyższa sytuacja jest kolejnym przykładem na to, że Garden Service robi co chce a dobro pasażerów nie jest uwzględniane w tych planach.