Udałem się do centrum handlowego Kaufland. Przy okazji zakupów wszedłem do salonu T-Mobile, znajdującym się w tym centrum. Interesowały mnie usługi i promocje internetowe. W salonie była tylko jedna osoba obsługująca, dlatego czas oczekiwania wydłużył się do ok. !5 min. po obsłużeniu oczekujących klientów podszedłem do konsultanta, który przywitał mnie sławami:"Dzień dobry, słucham". Przedstawiłem swoje oczekiwania. konsultant zadawał szereg pytań w celu wybrania najlepszej opcji dla mnie. Był bardzo kompetentny, jednak,ofert przedstawiał tylko na podstawie ulotek. Gdyby była to osoba całkowicie nie znająca się na laptopie, podejrzewam, że po zakupie internetu nie wiedziałaby, jak z tego korzystać. Minusem tego punktu jest również to, ze konsultant przyjmuje tam swoich znajomych, którym pozwala np. wprowadzać wózki z zakupami do salonu. Klienci oczekujący w trakcie oczekiwania do obsługi nie mają możliwości zapoznania się ze sprzętem, wystawionym tam w gablotach.
T‑Mobile funkcjonuje od 1995 roku i jest jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce, obsługującym ponad 10 milionów klientów. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Klienci T-Mobile mają także możliwość korzystania z całej oferty usług finansowych w ramach T-Mobile Usługi Bankowe, czyli najbardziej zaawansowanego i innowacyjnego przykładu synergii banku i telekomu. T-Mobile stał się silną firmą dzięki pasji i zaangażowaniu pracowników, zaufaniu partnerów biznesowych, a także wysokiej jakości obsługi klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.