Opinia użytkownika: Cichociemny_1
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Udałem się do centrum handlowego Kaufland. Przy okazji zakupów wszedłem do salonu T-Mobile, znajdującym się w tym centrum. Interesowały mnie usługi i promocje internetowe. W salonie była tylko jedna osoba obsługująca, dlatego czas oczekiwania wydłużył się do ok. !5 min. po obsłużeniu oczekujących klientów podszedłem do konsultanta, który przywitał mnie sławami:"Dzień dobry, słucham". Przedstawiłem swoje oczekiwania. konsultant zadawał szereg pytań w celu wybrania najlepszej opcji dla mnie. Był bardzo kompetentny, jednak,ofert przedstawiał tylko na podstawie ulotek. Gdyby była to osoba całkowicie nie znająca się na laptopie, podejrzewam, że po zakupie internetu nie wiedziałaby, jak z tego korzystać. Minusem tego punktu jest również to, ze konsultant przyjmuje tam swoich znajomych, którym pozwala np. wprowadzać wózki z zakupami do salonu. Klienci oczekujący w trakcie oczekiwania do obsługi nie mają możliwości zapoznania się ze sprzętem, wystawionym tam w gablotach.