Opinia użytkownika: Klient_bemL
Dotycząca firmy: TELPOL
Treść opinii: Od 2007 r. jestem abonentem Firmy " INET " , póżniej Telpol. ( Jeszcze ). Przez te 13 lat, bywało różnie, ale ogólnie byłem zadowolony. W między czasie, parę aneksów do umowy i " leciało ". W grudniu 2019, dostałem rachunek wyższy o 13 PLN. Bez wcześniejszego powiadomienia. Odwiedziłem placówkę Firmy i dowiedziałem się, od młodej blond panienki, że wygasła umowa promocyjna. Od teraz mam płacić 98 zł. I już. Kiedy powiedziałem, że w takim razie rezygnuję z usług Telpolu,pani obliczyła mi kwotę " kary " za wcześniejsze zerwanie umowy. Albo mogę odczekać pół roku i miesiąc przed upływem terminu umowy, napisać wypowiedzenie umowy. Nie zależy im na klientach ! Mam czas na przemyślenia. A, że w bloku mamy 4 operatorów Internetu i TV, więc chyba im podziękuję.