Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: TELPOL
Treść opinii: Po blisko 10 letniej współpracy z firmą TELPOL przyszedł czas na rozwiązanie umowy związany z wyprowadzeniem się z rodzinnego domu. Niestety informację, które udzielono mi w biurze obsługi nie były kompletne i po 2 miesiącach od rezygnacji firma TELPOL przesyła mi rachunek sprzedaży modemu, którego nigdy nie kupiłem i nie zamierzam kupić. Ogólnie mam teraz sporo problemów i załatwiania.Co do informowania klientów odnośnie jakichkolwiek zmian, awarii itp. niestety firma TELPOL ma jeszcze sporo braków. Z wymianą starego modemu, który przestał działać z powodów zmiany oprogramowania miałem taki sam problem jak Pani z kilku wpisów dalej. Zero informacji, kilka telefonów, kilka dni bez internetu... Po pierwszym telefonie Pani poinformowała mnie, że powinienem przyjechać do ich siedziby w Chorzowie i wymienić modem. Śmiech na sali.