Opinia użytkownika: Klient_GCC7
Dotycząca firmy: Van Graaf
Treść opinii: Halinka Zamówiłam spodnie skórzane 05 lutego 2021r. Czekałam na nie 2 tygodnie ale to było zaznaczone. Gdy minął termin zaczęłam sprawdzać status przesyłki. Okazało się, że paczka była już wysłana, kurier był u mnie a ja odmówiłam przyjęcia i jest już zwrócona do sklepu. Kontaktowałam się z konsultantem kuriera - dlaczego nie dostałam żadnego maila, smsa o wysyłce, dostawie i rzekomej mej odmowie przyjęcia. Konsultantka kuriera powiedziała, że nie otrzymali od VAN GRAAF żadnych moich danych kontaktowych i że taka jest w takim przypadku procedura kurierska. Sam konsultant kuriera stwierdził, że to dziwna praktyka ze strony nadawcy i z nim to wyjaśniać bo on tu nie może zrobić nic. Można to określić jako przesyłka widmo była, a jednak jej nie było. Bardzo mi na niej zależało bo to miał być prezent urodzinowy. Po wszelkich moich próbach dodzwonienia się (dzwoniłam cały dzień od 10.00 do 17.00), a raczej "głuchych telefonach" i wielokrotnych mailach, które pozostały bez odpowiedzi, muszę z żalem przyznać, że sklep internetowy VANGRAAF jest najgorszym w jakim miałam nieszczęście złożyć kiedykolwiek zamówienie. Raz na Allegro zamówiłam buty z wysyłką z Chin i z ową chińską firmą był lepszy kontakt i obsługa klienta niż z VAANGRAAF. Jakiekolwiek próby skontaktowania się z ich rzekomo istniejącym tzw. "biurem obsługi klienta", rozbiły się o niewzruszony opór muru milczenia. W mojej ocenie ten sklep zasługuje na ujemną notę punktową. Z drugiej strony jak ocenić coś co wydaje się nie istnieć. Tak więc przyłączam się do owych krytycznych opinii i z czystym sumieniem rekomenduję omijanie ich stron internetowych. Tak na marginesie nie wiem czy ta ich działalność jest do końca legalna. Najlepszym przykładem ich cynizmu postępowania z klientami jest mail jaki dostałam po założeniu konta w VANGRAAF. Cytuję: " Niniejszym potwierdzamy otrzymanie zamówienia z dnia 05.02.2021 w sklepie internetowym VAN GRAAF. Zauważyłam, że jest to Państwa pierwsze zamówienie u nas. Postaramy się o to, aby byli Państwo w pełni zadowoleni. Nazywam się Viana Nissle i z moim zespołem zajmuję się wszystkimi sprawami związanymi z Państwa zamówieniem. Jeżeli mają Państwo pytania, na końcu tej wiadomości znajdą Państwo moje dane kontaktowe". Tak jestem "baaaaardzo zadowolona " z ich usług, a ich dane kontaktowe są "baaaaardzo przydatne"