Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_FSIF

Dotycząca firmy: Van Graaf

Treść opinii: Zamówiłam kilka swetrów na początku marca 2021 r.. Pomimo opłacenia całości jeden nie został mi przesłany (ponoć miałam go dostać w późniejszym terminie). Na początku kwietnia 2021 r. zażądałam zwrotu kwoty za nie wykonanie umowy z tytułu tego jednego swetra. Żądanie ponawiałam kilkukrotnie ma maila - BRAK JAKIEKOLWIEK ODZEWU. Infolinia rozłącza sama połączenie z uwagi na długi czas oczekiwania. Wysłałam prośbę przez ich formularz, ale tutaj też żadnego śladu. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!! Jest maj 2021 r. sweter już mi dawno niepotrzebny a pieniędzy też nie ma i chyba pozostaje mi tylko wniosek do sądu o bezpodstawne wzbogacenie albo niewykonanie umowy...Szkoda, bo zaczynało się miło w sklepie stacjonarnym