PKP Bydgoszcz

(2.34)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 11)

PKP Bydgoszcz, moim...
PKP Bydgoszcz, moim zdaniem ma bardzo ładny i nowoczesny dworzec. Wszystko jest bardzo estetyczne i logiczne, co ułatwia orientację na terenie dworca. Kiedy byłem tam ostatnio, zauważyłem, że mają wiele udogodnień dla pasażerów. Ogólnie rzecz biorąc, jestem zadowolony z jakości usług, jakie oferuje PKP Bydgoszcz.

Rudy42

12.04.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pierwszy raz spotkałam...
Pierwszy raz spotkałam się z wyjątkowo milą i cierpliwą obsługą na pkp. Otrzymałam rzetelną informację, obsługa przebiegła sprawnie, a gdy z mojej strony były problemy z kartą płatniczą Pani ponawiała płatność

zarejestrowany-uzytkownik

12.04.2019

Placówka

Bydgoszcz, Zygmunta Augusta 1

Nie zgadzam się (0)
Planując wyjazd na...
Planując wyjazd na weekend udałem sie na nowy, piekny dworzec PKP w Bydgoszczy. Przybyłem tam z 40minutowym zapasem czasu by zdążyć kupić bilet. Kolejka była dość duża bo okolo 20osób a były otwarte tylko 2 kasy biletowe. Pomyślałem, że skorzystam z automatu samoobsługowego jednakże byl nieczynny, wiec stanąłem w kolejce. Obsługa szła bardzo mozolnie. Zostalo mi 15minut do pociagu a pani z kasy obok postanowila zamknąć okienko bo musiała powpisywać coś w papierach. Wszyscy czekający w kolejce byliśmy oburzeni tą sytuacją. Po 5minutach postanowiłem podejść do tej pani i grzecznie jej wytlumaczyłem że za chwilę mam pociąg i czy mogłaby otworzyć kasę, jednakże zlekcewarzyła moją prośbę na co ludzie czekający w kolejce się oburzyli i zaczęli komentować to zachwanie. Kasjerka widząc to zareagowała i otworzyła kasę. Kupiłem bilet 2min przed odjazdem pociągu przez co musiałem biec by zdążyć. Podsumowując obsługa na najniższym poziomie i brak szacunku do podróżujących. Nie polecam

zalogowany_użytkownik

12.06.2016

Placówka

Bydgoszcz, Dworcowa

Nie zgadzam się (0)
Razem z przyjaciółką...
Razem z przyjaciółką udałem się na dworzec główny w Bydgoszczy, aby zaprowadzić koleżankę na pociąg. Na dworcu byliśmy około godzinę przed odjazdem pociągu. Okazało się, iż są otwarte tylko dwie kasy z sześciu dostępnych, w których można zakupić bilet na pociąg. W kolejkach do każdej z kas znajdowało się po kilkadziesiąt osób. Dodatkowo biletomat nie działał prawidłowo, nie było możliwe dokonanie zakupu biletu. Czas oczekiwania w kolejce był strasznie długi. Dodatkowo po 30 minutach oczekiwania jedna z Pań kasjerek zamknęła kasę i zrobiła sobie przerwę o godzinie 9:15. Łączny czas oczekiwania w kolejce po jeden bilet wyniósł 50 minut. Duża liczba osób niestety nie zdążyła na pociąg, ponieważ nie dokonała zakupu biletu, mimo iż na dworcu byli bardzo wcześniej - około godzinę przed odjazdem pociągu. Sam dworzec jest pięknie odremontowany i nowoczesny. Jednak obsługa oraz systemu zakupu biletu w formie bezobsługowej, nie działają w prawidłowy sposób. Automat biletowy nie działał, a sprzedawcy biletów byli opryskliwi, powolni i niemili.

Adi_1

12.06.2016

Placówka

Bydgoszcz, Zygmunta Augusta 1

Nie zgadzam się (1)
Po powrocie do...
Po powrocie do Bydgoszczy udałam się do kasy z powodu reklamacji biletu. Przez przypadek wsiadłam do pociągu Inter City i dletego mój zakupiony bilet na przewozy regionalne nie był ważny w tym pociągu, Pan konduktor powiedział że mam iść z tym biletem do kasy a teraz niestety muszę kupić nowy. Pani przy okienku chyba siedziała tam za kare taką miała minę, do tego była bardzo nie miłą. Powiedziała że nie odda mi żadnych pieniędzy i że mam wypisać jakiś protokół reklamacyjny. chociaż wątpi że oddadzą mi pieniądze. Było tak ja mówiła po miesiącu przyszedł list z negatywna decyzją. Ah ta nasza kolej

FlowerPower

26.09.2012

Placówka

Bydgoszcz, Dworcowa

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym byłam na dworcu głównym PKP odebrać przyjeżdzającą osobę. Spieszyłam się, ponieważ była to osoba niepelnosprawna ( chodząca, ale z licznymi schorzeniami i niedowidząca.) Nie zauważyłam jakiś rażących nieczystości, ale zaskoczyło mnie zupełnie coś innego. Pociąg miał przyjechać o godzinie 13:08, z Katowic. Sprawdziłam na tablicy świetlnej, na który peron wjedzie i czy ma opóżnienie. Chciałam też sprawdzić aktualną godzinę. Na ścianie po lewej stronie wisiał duży zegar wskazówkowy i wskazywał godzinę 12:40. Wydawało mi się, że jest póżniej więc sprawdziłam w telefonie i okazało się, że jest 12:50. Wtedy też zauważyłam niewielki zegar z wyświetlaczem nad kasami i wskazywał on tą samą godzinę co mój telefon. Na dworcu PKP, gdzie często ważna jest każda minuta wisi zegar, który wskazuje nieprawidłową godzinę. Kiedy odebrałam juz pasażera, który przyjechał, okazało się, że najpierw musiał on pokonać schody w dół z peronu 3 ( osoba schorowana}, a następnie podejść do góry. Nie zauważyłam żadnego ułatwienia dla osób niepełnosprawnych. Jedyny plus to to, że pociąg był punktualnie i to, że obsługa pociągu pomogla osobie, po którą wyjechałam wysiąść z pociągu.

Beata_808

23.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

PKP Bydgoszcz

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKP Bydgoszcz?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.