Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PKP Bydgoszcz
Treść opinii: Planując wyjazd na weekend udałem sie na nowy, piekny dworzec PKP w Bydgoszczy. Przybyłem tam z 40minutowym zapasem czasu by zdążyć kupić bilet. Kolejka była dość duża bo okolo 20osób a były otwarte tylko 2 kasy biletowe. Pomyślałem, że skorzystam z automatu samoobsługowego jednakże byl nieczynny, wiec stanąłem w kolejce. Obsługa szła bardzo mozolnie. Zostalo mi 15minut do pociagu a pani z kasy obok postanowila zamknąć okienko bo musiała powpisywać coś w papierach. Wszyscy czekający w kolejce byliśmy oburzeni tą sytuacją. Po 5minutach postanowiłem podejść do tej pani i grzecznie jej wytlumaczyłem że za chwilę mam pociąg i czy mogłaby otworzyć kasę, jednakże zlekcewarzyła moją prośbę na co ludzie czekający w kolejce się oburzyli i zaczęli komentować to zachwanie. Kasjerka widząc to zareagowała i otworzyła kasę. Kupiłem bilet 2min przed odjazdem pociągu przez co musiałem biec by zdążyć. Podsumowując obsługa na najniższym poziomie i brak szacunku do podróżujących. Nie polecam