Opinia użytkownika: Adi_1
Dotycząca firmy: PKP Bydgoszcz
Treść opinii: Razem z przyjaciółką udałem się na dworzec główny w Bydgoszczy, aby zaprowadzić koleżankę na pociąg. Na dworcu byliśmy około godzinę przed odjazdem pociągu. Okazało się, iż są otwarte tylko dwie kasy z sześciu dostępnych, w których można zakupić bilet na pociąg. W kolejkach do każdej z kas znajdowało się po kilkadziesiąt osób. Dodatkowo biletomat nie działał prawidłowo, nie było możliwe dokonanie zakupu biletu. Czas oczekiwania w kolejce był strasznie długi. Dodatkowo po 30 minutach oczekiwania jedna z Pań kasjerek zamknęła kasę i zrobiła sobie przerwę o godzinie 9:15. Łączny czas oczekiwania w kolejce po jeden bilet wyniósł 50 minut. Duża liczba osób niestety nie zdążyła na pociąg, ponieważ nie dokonała zakupu biletu, mimo iż na dworcu byli bardzo wcześniej - około godzinę przed odjazdem pociągu. Sam dworzec jest pięknie odremontowany i nowoczesny. Jednak obsługa oraz systemu zakupu biletu w formie bezobsługowej, nie działają w prawidłowy sposób. Automat biletowy nie działał, a sprzedawcy biletów byli opryskliwi, powolni i niemili.