Urząd Skarbowy Opole

(3.88)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Pierwszy raz w...
Pierwszy raz w urzędzie spotkałam się z takim indywidualnym, miłym i rzeczowym podejściem do mojej sprawy, która w zasadzie była drobnostką, dotyczyła rozliczenia podatkowego . Pan kierownik Łukasz udzielił mi telefonicznie wszystkich niezbędnych informacji, związanych z moim niedopatrzeniem i co najważniejsze uczynił to w sposób tak ludzki, sympatyczny i wolny od zbędnych negatywnych komentarzy, co niespotykane jest w urzędach państwowych. Jestem pod ogromnym wrażeniem i dziękuję

zarejestrowany-uzytkownik

07.05.2018

Placówka

Opole, Reytana

Nie zgadzam się (0)
Po ostatniej, mało...
Po ostatniej, mało przyjemnej wizycie w tym US, nie bardzo miałam ochotę na kolejną, ale mus to mus i tak mi wypadło, że w poniedziałek 13-go znów się tu zjawiłam. Zadowalający efekt – formularze były do wyboru bez ograniczeń, do nich broszury/instrukcje i nawet nie musiałam zwracać się do pracowników, znajdujących się na stanowiskach obsługi, bo to, co było mi potrzebne mogłam sama wziąć. Wszystko było w przegródkach/boksach, widoczne i przejrzyste. Tak powinno być w US – petent przychodzi i załatwia sprawę, jaka by nie była. Zapewne, jeszcze nie raz zjawię się tu po inne, potrzebne formularze i mam nadzieję, że nie będę musiała przekomarzać się z pracownikiem, jak miało to miejsce kilka dni wcześniej.

DORA_1

16.04.2015

Placówka

Opole, Reytana

Nie zgadzam się (0)
Zawiódł mnie urzędnik,...
Zawiódł mnie urzędnik, a właściwie urzędniczka tego US. Udałam się tutaj po formularze dla różnych form rozliczeń podatkowych i nie tylko, na sali obsługi było niewiele egzemplarzy dla form mniej popularnych rozliczeń, więc podeszłam do jednego ze stanowisk i tu usłyszałam, że muszę sobie wydrukować ze strony internetowej, więc, po co w mediach mówi się, że w każdym urzędzie można otrzymać darmo. Ten US okazał się być, tego zaprzeczeniem w dniu 9 kwietnia. Pani mi powiedziała, ze mogę ewentualnie skserować, ale za darmo, oczywiście tego nie zrobią. Więc „de facto”, czy urząd jest dla ludzi, czy może odwrotnie? Bardzo niesympatyczna była ta pani, nieco opryskliwa i w ogóle niezadowolona, potraktowała mnie ”z góry”, to już nawet nie była służbowa postawa. Nawet, jeśli pani miała tzw. zły dzień (prywatnie), nie powinna tego okazywać w pracy, a już na pewno, nie względem petenta. Jedyny pozytyw z tej wizyty, to przestrzeń i ogólny wygląd urzędu, wraz z organizacją, około-obsługową, ale to powinny być jedynie dodatki uzupełniające, główny aspekt to życzliwość obsługi, tego zabrakło.

DORA_1

11.04.2015

Placówka

Opole, Reytana

Nie zgadzam się (0)
Nadszedł czas na...
Nadszedł czas na oddanie rozliczonych już od dawna PIT-ów. Gotowe były już od 1.5 miesiąca, ale nigdy nie było po drodze. Tym razem wybrałem się tam specjalnie. Po przyjeździe pod Urząd Skarbowy, okazało się, że na parkingu nie było wolnych miejsc. Parking, jak na tak dużą placówkę był wyjątkowo mały. Musiałem się udać w poszukiwaniu wolnych miejsc w okoliczne uliczki, a i tam z miejscami było ciężko. Gdy w końcu znalazłem, udałem się już dalej na pieszo. Po podejściu pod placówkę, najbliższe otoczenie budynku było utrzymane w najlepszym porządku. Budynek jest wyremontowany i widać, że nie szczędzili środków, tym bardziej, że Urząd został przeniesiony z centrum miasta 2 lata temu. Po wejściu głównym wejściem nastąpiło zderzenie ze ścianą ochrony, która zapytała w jakim celu tu przybyłem. Odpowiedziałem, że przyszedłem oddać PIT-y, i zostałem zawrócony do kolejnego wejścia. Wejście zarówno główne jaki te drugie, były duże i przeszklone. Szyby w nich bardzo czyste. Nad wejściem duży szyld z informacją „Urząd Skarbowy w Opolu”. Po wejściu do środka podłogi były wyłożone kafelkami, które były utrzymane w należytym porządku. Udałem się dalej po kilku schodkach w górę i stanąłem przed wejściem na salę obsługi klienta. Na sali podłoga wyłożona była linoleum, na których można było spotkać czarne rysy po butach. Wnętrze sali wykonane było ładnie i w miarę nowocześnie. Stanowiska obsługi były wyposażone w jasne blaty, które komponowały się z kolorystyką podłogi. Ludzi na sali nie było zbyt dużo, a poszczególne stanowiska nie były precyzyjnie opisane, więc podszedłem do najbliższego. Okazało się, że podszedłem do stanowiska, w którym się oddaje rozliczenia roczne. Pani mnie przywitała, która była ubrana w stylowy żakiet z subtelnym makijażem. Odebrała ode mnie oryginał i kopię rozliczenia i przeglądnęła każdą stronę w celu sprawdzenia, czy nie brakuje np. podpisów. Po sprawdzeniu podbiła pieczątki na obu rozliczeniach, przyjęto, dnia itd. Wręczyła mi kopię i poinformowała, że to wszystko. Podziękowałem więc serdecznie i pożegnaliśmy się z uśmiechem. Niestety żaden z pracowników nie posiadał identyfikatorów, a szkoda.

Krzysztof_1186

18.04.2012

Placówka

Opole, Reytana

Nie zgadzam się (0)

Urząd Skarbowy Opole

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Urząd Skarbowy Opole?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Pierwszy raz w...
Pierwszy raz w urzędzie spotkałam się z takim indywidualnym, miłym i rzeczowym podejściem do mojej sprawy, która w zasadzie była drobnostką, dotyczyła rozliczenia podatkowego . Pan kierownik Łukasz udzielił mi telefonicznie wszystkich niezbędnych informacji, związanych z moim niedopatrzeniem i co najważniejsze uczynił to w sposób tak ludzki, sympatyczny i wolny od zbędnych negatywnych komentarzy, co niespotykane jest w urzędach państwowych. Jestem pod ogromnym wrażeniem i dziękuję