Do Urzędu wybrałem się po raz pierwszy, by pomóc koledze z pracy. Jest obcokrajowcem i potrzebował zaświadczenie o dokonaniu wpłaty za postępowanie w sprawie przedłużenia pobytu. Urząd był dobrze oznakowany, posiadał podjazd dla niepełnosprawnych oraz automatycznie rozsuwane drzwi. Wewnątrz utrzymana była ogólna czystość.Podeszliśmy do informacji, gdzie opisałem problem. Uprzejma i uśmiechnięta pani wskazała ogólnodostępny telefon i podała numer wewnętrzny, pod który powinienem zadzwonić. Odebrał pan, który w równie sympatyczny sposób zaprosił do swojego gabinetu. Udaliśmy się tam, urzędnik w bardzo pogodny i miły sposób poprosił o napisanie wniosku o wydanie zaświadczenia, znalazł wpłatę w systemie i po chwili wydał odpowiedni dokument.Gdy wychodziliśmy kolega chciał jeszcze skorzystać z toalety - ochroniarz na sali obsługi zauważył, że się rozglądamy i spytał, w czym może pomóc, po czym wskazał drogę do toalety. Z Urzędu wyszedłem w bardzo dobrym nastroju. Obsługa interesantów zdecydowanie się poprawiła w stosunku do tego, co pamiętam sprzed lat (w innych placówkach publicznych). Wszyscy pracownicy, z którymi mieliśmy kontakt zachowali się pomocnie, uprzejmie, utrzymywali kontakt wzrokowy i byli uśmiechnięci. Tak trzymać!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.