Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Świat karm
Treść opinii: Kupiłam kupon promocyjny na akcesoria sklepu Świat karm. Zauważyłam, że chętnych było sporo,dlatego postanowiłam poczekać z wykorzystaniem tego kuponu jakiś czas, aby nie trafić na dłuższą wysyłkę. Oferta którą kupiłam obejmowała zniżkę na 50% oraz darmową wysyłkę towaru po zakupieniu produktów za 50zł. Było to więc naprawdę korzystne. Ponad miesiąc po kupieniu bonu postanowiłam go wykorzystać. Przejrzałam artykuły jakie mają na stronie. Zarejestrowałam się i wybrałam produkty do koszyka. Przed złożeniem zamówienia postanowiłam jednak skontaktować się telefonicznie z firmą, aby dopytać się o szczegóły. Niestety próbowałam chyba 5 razy do nich się dodzwonić, wszystkie próby okazały się bezskuteczne. Mimo wszystko złożyłam zamówienie, wpłaciłam na ich konto pieniądze i wysłałam jeszcze maila z prośbą o potwierdzenie gdy moje zakupy zostaną wysłane, ponieważ w tym momencie zależy mi już na czasie. Niestety nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Dziś ponownie od rana próbuję się dodzwonić do Świata karm, ale abonent jest poza zasięgiem, albo nie odbierają telefonów. Zaczęłam się niepokoić, dlatego też postanowiłam poszukać opinii na temat tego sklepu i teraz żałuję że wcześniej tego nie zrobiłam. Sporo osób ma problemy z otrzymaniem swojego zamówienia. Ja czekam dwa dni na kontakt wiec jeszcze mam nadzieję że wszystko będzie dobrze, ale niepewność jest.... Jak na razie przyznaję jeden plus za zniżkę 50%, co będzie dalej zobaczymy, na pewno dam znać.