Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Świat karm
Treść opinii: Dnia 4.08. dostałam paczkę w której dwa artykuły były zupełnie inne niż zamawiałam. Tańsze, zniszczone i zupełnie innych firm, w ogóle mi nie pasujące, A czekałam ponad 2 tyg aż sklep dostanie dostawę moich produktów, a tu takie rozczarowanie. Zgłosiłam reklamację i poprosili o zdjęcia, które wysłałam 7.08. Przez cały tydzień czekałam na ich odzew i upominałam się o wiadomość. Po tygodniu napisałam że zgłosze to do rzecznika praw konsumenta itd, to się odezwali z pretensjami że JA NIE CHCĘ IM WYSŁAĆ ZDJĘĆ REKLAMACYJNYCH I NIE MOGĄ MI WIERZYĆ NA SŁOWO!!! Żal... Napisalam co myślę i wysłałam kolejny raz zdjęcia albo i nawet dwa razy, żeby nie mówili że nie doszły.Dalej nic. Powołałam się na ustawę że mają 14 dni od złożenia reklamacji żeby coś postanowili. Jest 17.08 i jeszcze nic. Nikomu ni epolecam, bo szkoda tych nerwów, a karmy wcale nie są takie super. Jeden produkt był dziurawy, inne jakieś tańsze niż te za które zapłaciłam, zupełnie innych firm, karmy dużo szybciej się psują niż te kupione w zwykłych sklepach, obsługa poniżej krytyki....