Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Świat karm
Treść opinii: Ostatnio miałam raczej nie miłe przejścia z internetowym sklepem zoologicznym Świat Karm. Mimo wszystko ze względu na wygodę postanowiłam raz jeszcze zamówić karmę i żwirek dla mojego kociaka gdyż nie chciałam po prostu tego dźwigać ze sklepu a ceny są jednak dużo niższe w porównaniu ze sklepami w Szczecinie. Zamówienie składałam dość długo, przyczyną tego były błędy, które pojawiały się na stronie www. Niektórych artykułów nie mogłam dodać do koszyka. Jednak po około 20 min. złożyłam zamówienie i dokonałam przelewu. Był to piątek godzina 15:30. Moje zaskoczenie było naprawdę duże gdy sobotę miałam telefon od kuriera, że przywiózł mi paczkę nadaną ze Świata Karm. W jeden dzień zrealizowano moje zamówienie! Było to naprawdę wielkie zaskoczenie, tym bardziej, że przy poprzednim zamówieniu czekałam na paczkę ze Świata karm ponad tydzień. W rzeczywistości paczkę odebrałam w poniedziałek, gdyż w sobotę nie było mnie w domu. Oczywiście zamówienie było poprawnie zrealizowane. Wielki plus dla Świata Karm, widać, że sklep chce się zrehabilitować po ostatnich opóźnieniach, jakie mieli z większością zamówień.