Urząd Miasta Szczecin

(3.78)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (12 z 13)

Nie można się...
Nie można się dodzwonić od kilku dni...

Klient_qusSc

03.10.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Chciałam wyrobić sobie...
Chciałam wyrobić sobie nowy dowód osobisty. Wybrałam się do Urzędu Miasta. Przy wejściu był pan ochroniarz, którego zapytałam się gdzie jest miejsce do wydawania dowodów. Pan ten był bardo miły i uczynny. Wytłumaczył mi drogę. W kolejce do złożenie wniosku nie musiałam długo czekać. Przy okienku zostałam szybko i miło obsłużona. Obsługa była rzeczowa.

Jabłonka

11.05.2013

Placówka

Szczecin, Armi Krajowej 1

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do Urzędu Miasta, ponieważ potrzebowałam zaświadczenia o zameldowaniu. Przed urzędem było czysto, terem jest ładnie zagospodarowany, są donice z kwiatami. Wchodząc do urzędu także zauważyłam, że jest czysto i schludnie. Przy wejściu na głowną sale znajduje się urządzenie gdzie odbiera się numerek do odpowiedniego stanowiska. Ku mojemu zdziwieniu nie było kolejki i od razu wyświetlił się mój numerek. Podeszłam do pani, która mnie obslugiwała. Zrobiła to szybko i bez problemu. Na koniec wręczyła mi kartę i poprosiła abym sprawdziła czy wszystkie informacje są prawidłowo wpisane i pożegnała się ze mną.

Jabłonka

29.09.2012

Placówka

Szczecin, Armi Krajowej 1

Nie zgadzam się (0)
Byłam dziś w...
Byłam dziś w Urzędzie Miasta po odbiór mojego prawo jazdy. Urząd jest duży oraz przestronny. W urzdzie panował porządek na zwnątrz jak i w środku. Podeszałam do maszyny, ktora była łatwa w obsłudze i sotaam numerek mojego stanowiska, gdzie mam zgłosić się po prawko. Przede mną była tylko jedna osoba, więc długo nie czekałam. Przywitała się ze mną pani poprosiła o stare prawo jazdy oraz o dowód i wręczyła mi nowe. Poprosiła abym sprawdziła, czy wszytskie dane się zgadzają. Poźniej dała kartę abym podpisała, że odbieram. Wizyta była szybka i miła.

Jabłonka

04.07.2012

Placówka

Szczecin, Armi Krajowej 1

Nie zgadzam się (0)
Musiałam wybrać się...
Musiałam wybrać się do Urzędu Miasta aby złożyć podanie o wydanie mi prawa jazdy. Urząd jest zadbany i czysty zarówno na zewnątrz jak i w środku. Pokierowałam się do punktu obsługi klienta i pani wszytsko wytłumacyła mi co mam zrobić. Po wypełnienieu karty wzięłam numerek gdzie przede mną była tylko jedna osoba. Przy okienku pani mnie szybko obsłużyła. Jedynym minusem jest duży koszt otzrymania blankiecika, który wynosi 84 zł.

Jabłonka

26.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po raz pierwszy...
Po raz pierwszy zakładałam działalność gospodarczą. Panie pracujące w tym wydziale są niemiłe. nieuprzejme i mało pomocne, Same z siebie nic nie powiedzą. O wszystko trzeba się dopytywać. a i tak nie powiedzą, bo niby nie wiedzą. O uśmiechu nie ma mowy. Zero życzliwości.Powinny mieć szkolenie jak obsługiwać miło i kulturalnie klienta.

Jolka_4

26.09.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Załatwiałam dzisiaj w...
Załatwiałam dzisiaj w Urzędzie sprawę związaną z meldunkiem, dlatego też moja ocena dotyczy właśnie tego działu. W Urzędzie panował ruch - jak zawsze. Nie bardzo wiedziałam, do których stanowisk mam się udać, dlatego zapytałam panią w Informacji. Pani była niezwykle miłe. Z uwagą wysłuchała mojej prośby, następnie poinformowała mnie, które to będą stanowiska i nawet sama wydrukowała i wręczyła mi bilecik z numerem. Ponadto pani ta wytłumaczyła mi, tak z czystej życzliwości, gdzie owe stanowiska znajdują się na olbrzymiej sali obsługi interesantów. Przyznam, że byłam miło zaskoczona, iż od razu wyświetlił się mój numerek. Podeszłam do pani, przywitałam się. Pani nawiązała ze mną kontakt wzrokowy, odpowiedziała na powitanie. Pani z uwagą wysłuchała "z czym przychodzę". Następnie pani potwierdziła, upewniła się, że potrzebuję właśnie taki dokument, poprosiła o dowód i zabrała się do pracy. Pani poinformowała mnie, że to chwilkę potrwa, ale oczywiście mogę zaczekać i pani od razu wyda mi pożądany przeze mnie dokument. Zaczekałam krótką chwilę i dokument dostałam. Pani była bardzo kompetentna, wiedziała po co znajduje się na danym stanowisku. Pani była miła, pozytywnie nastawiona do klienta. Pani chętnie służyła pomocą. Jestem pod wielkim wrażeniem tej obsługi. In minus oceniam ubiór tej pani oraz zbyt dużą, rzucającą się w oczy grubą bransoletę w kolorze srebrnym, którą pani nosi na przegubie prawej dłoni. Pani miała również pierścionek oraz obrączkę na palcu prawej dłoni.Strój tej pani był właściwy dla tej instytucji, jednak nie był to uniform służbowy. Pani miała delikatny makijaż. Na biurku oraz ladzie, przy której byłam obsługiwana panował porządek.

Sharky

20.07.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym udałem się do Urzędu Miasta w moim mieście, żeby załatwić pewną sprawę administracyjną. Urząd , jak na 400 tyś miasto bardzo dobrze funkcjonuje, dzięki wprowadzeniu systemu informatycznego regulującego kolejki w samym urzędzie oraz dzięki któremu można umawiać wizyty w urzędzie z dużym wyprzedzeniem przez internet. Wszyscy pracownicy, z którymi miałem styczność byli schludnie ubrani, uprzejmie się do mnie odnosili oraz udzielali odpowiednich do mojej sprawy komentarzy i pouczeń, które mnie obowiązywały. Sprawę załatwiłem w bardzo szybkim czasie. Na odpowiedz ze strony urzędu mam czas do 30 dni, aczkolwiek w poprzednich sprawach jakie załatwiałem z urzędzie czekałem na odpowiedz maksymalnie do 14 dni, więc jest to bardzo dobry czas. Jeżeli chodzi o samą placówkę to jest ona dobrze rozplanowana, są ułatwienia dla osób niepełnosprawnych (rampy przed wejściem) oraz windy dla niepełnosprawnych wzdłuż schodów (przy pomocy obsługującego pracownika). Na każdym kroku można spotkać ochronę obiektu, która czuwa nad bezpieczeństwem urzędników i interesantów.

Gadziu

05.04.2011

Placówka

Szczecin, Armi Krajowej 1

Nie zgadzam się (4)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym udałem się do Urzędu Miejskiego, w celu uiszczenia opłaty za podatek od nieruchomości w Wydziale Księgowości. Urząd z zewnątrz wyglądać czysto, w głównym wejściu zainstalowany jest zegar, który wskazuje prawidłową godzinę. W holu znajduje się również główny punkt informacji. Podszedłem do informacji, gdzie siedziała jedna osoba. Nie stałem w kolejce. Pracownik urzędu w wieku około 45 - 50 lat, schludnie i czysto ubrany z przypiętym identyfikatorem bardzo grzecznie i miło poinformował mnie, dokąd mam pójść - podał nr pokoju 121 lub122. Na koniec dodał, że pokoje znajdują się na pierwszym piętrze. Po wejściu po czystych schodach na pierwsze piętro udałem się do jednego z podanych pokojów. Poinformowałem pracownika urzędu, w jakim celu przybyłem. Pracownik bardzo miło i grzecznie wprowadził opłatę. Pracownik był schludnie i czysto ubrany, posiadał również identyfikator. Po załatwieniu sprawy, pracownik na koniec rozmowy powiedział: "Życzę Panu wszystkiego dobrego w Nowym Roku". Podziękowałem i wyszedłem. Byłem bardzo miło zaskoczony pracą urzędu, w szczególności pomiędzy okresem świąteczno - noworocznym.

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2009

Placówka

Szczecin, Armi Krajowej 1

Nie zgadzam się (15)
Od jakiegoś czsu...
Od jakiegoś czsu coś się pozmieniało w naszym Urzędzie Miejskim i to na lepsze. Podchodząc do informacji otrzymałam wyczerpującą odpowiedz na zadawane pytania. Pani w okienku bardzo miła, ubrana elegancko, posiadała identyfikator z imieniem, skierowała mnie do odpowiedniego stanowiska. Na numerek czekałam ok. 5 min. jedyny minus, że jedna Pani przyjmowała interesantów z dwóch różnych spraw, ale ogólnie szło szybko. Ta pani również była bardzo uprzejma. Korzystając ostanio z wielu urzędów, stwierdzam że gdzie niegdzie panuje jeszcze komuna. Choć tu pełne zaskoczenie. Całą sprawę załatwiłam bardzo szybko. Na sam koniec wizyty w urzędzie skorzystałąm z toalety. Ze znalezieniem jej nie było problemu, na ścianach były oznaczenia i kierunki. W toalecie było czysto nie brakowało ani mydła, ani co ważne papieru a zapach nie przypominał publicznych toalet. Jestem bardzo zadowolona z obsługi w urzędzie.

Magdalena_952

23.10.2009

Placówka

Szczecin, Armi Krajowej 1

Nie zgadzam się (23)
UM w Szczecinie...
UM w Szczecinie posiada bardzo dobry system elektroniczny. Każdemu petentowi przydzielany jest kod, drukowany poprzez automat (umieszczony przy wejściu do głównej sali obsługi klienta o nr 62). Maszyna podaje liczbę osób oczekujących w kolejce, a automat posiada ekran dotykowy. Przydzielony kod jest później pokazywany na wyświetlaczach ciekłokrystalicznych (bardzo czytelnych). Dodatkowo oprócz wezwania graficznego – jest emitowany sygnał dźwiękowy (na głównej sali BOI – Biura Obsługi Interesanta aktualny numer jest wyczytywany, przy sali do odbioru dowodu osobistego jest to krótki sygnał dźwiękowy; a w obu przypadkach aktualny nr wzywanego petenta zaczyna błyskać na LCD). Istnieje również system rezerwacji elektronicznej. Przy wizycie w urzędzie odbiera się specjalny nr klienta, wcześniej zarezerwowany. Niestety zdarzają się dni ogromnego nawału interesantów, gdy w automacie ... zabrakło wolnych „numerków” do danego działu (w tamtym przypadku chodziło o tablice rejestracyjne). Być może w tym przypadku wcześniejsza rezerwacja byłaby dobrym wyjściem. Przy ostatniej wizycie w UM bardzo szybko mogłem odebrać prawo jazdy i dowód osobisty (niestety, polskie regulacje zmuszają mnie do wymiany ww. dokumentów po zmianie adresu zameldowania). Na odbiór prawa jazdy nie musiałem w ogóle czekać, od razu mój przydzielony numer został wyświetlony. Przy dowodzie osobistym czas oczekiwania wynosił jakieś 10 minut. W UM dostępne jest xero oraz bezpłatne toalety. W budynku mieszczą się też kasy banku (co przy większości operacji jest przydatne; wpłaty dokonuje się bez prowizji). Niestety również kasy bywają „wąskim gardłem” systemu – zdarzały się kolejki petentów liczące kilkanaście osób! Z pewnością w urzędzie przydałaby się klimatyzacja.

Mysterious_X

04.08.2009

Placówka

Nie zgadzam się (22)
Udałem się dzisiaj...
Udałem się dzisiaj do Urzędu, aby zgłosić się do komisji wyborczej na wybory do europarlamentu. Zostałem skierowany do pokoju 110. Tam po krótkiej rozmowie z pracowniczką otrzymałem formularz zgłoszeniowy. Wypełniłem i go miałem jeszcze kilka pytań, jednak w tym samym czasie do pokoju weszła Pani wiceprezydent miasta i przerwała mi w pół słowa rozmowę z pracowniczką. Pracowniczka od razu zaczęła rozmowę z wiceprezydent i tylko gestem zostałem wyproszony z pokoju. Moja ocena urzędu to -5 za obsługę i podejście do petenta.

Jakub_65

13.05.2009

Placówka

Szczecin, Armi Krajowej 1

Nie zgadzam się (25)

Urząd Miasta Szczecin

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Urząd Miasta Szczecin?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Nie można się...
Nie można się dodzwonić od kilku dni...