Opinia użytkownika: Klient_eTzg
Dotycząca firmy: Japan Motors
Treść opinii: W lutym 2019 roku zakupiłem u Państwa auto Nissana Qashqai, w którym od początku było wadliwie zamontowane czujniki parkowania. Dowiedziałem się, że montuje je firma zewnętrzna o czym Państwo nawet kompletnie nie informują!! Do dnia dzisiejszego nie ma kompletnie żadnego odzewu z Państwa strony. Każdy mnie zbywa i dalej jeżdżę z wadliwymi czujnikami. Tak wygląda opieka pogwarancyjna w Nissanie? Jeden z panów miał zająć się ta sprawą, jednak już 3 miesiące kompletnie nie mam żadnego sygnału od niego. W dodatku podczas wydania auta, sprzedawca nawet nie podbił mi Książeczki serwisowej auta, bo twierdził, że jej nie potrzebuje? Dostałem ją 3 miesiące potem, bo nikt nie mógł się zająć należycie tą sprawą. Tyle salonów odwiedziłem, jednak takich problemów nigdzie nie miałem, nigdy. W dodatku jakby tego było mało, ostatnio przesłaliście mi fakturę z należnością na 1000 zł, bo podobno nie została opłacona od momentu kupna auta. Jednak udało się to sprawdzić, została wystawiona błędnie. Jak można wysyłać fakturę z windykacji nawet nie sprawdzając, że klient opłacił już wszystko. Kuriozum! Nigdy więcej takich salonów, sprawa będzie miała prawdopodobnie swój finał w sądzie. (dane osobowe pracownika usuniete przez administratora - RODO)