Opinia użytkownika: Katarzyna_4158
Dotycząca firmy: Japan Motors
Treść opinii: Niezbyt wygodny dojazd do salonu - trzeba jechać pomiędzy budynkami serwisu aby znaleźć wejście do salonu wystawienniczego. W salonie czekałam ok.7 minut aż podejdzie do mnie sprzedawca - wcześniej starannie unikał mojego wzroku, a kiedy już nawiązała kontakt wzrokowy wstał. Myślałam, że podejdzie, ale on tymczasem starał się znaleźć kogoś innego do rozmowy ze mną. Nikogo jednak nie było i rad, nie rad, podszedł do mnie. Byłam zainteresowana konkretnym modelem, ale sprzedawca nie był zainteresowany przedstawieniem mi go. Jak nie zadasz pytania to zalega taka niewygodna cisza. Nie zaproponował jazdy próbnej, nie przedstawił żadnej oferty finansowania, rzucił kilka ogólnikowy słów mimo moich pytań. Pani sprzedająca buty poświęca swojemu klientowi więcej uwagi, niż gość sprzedający samochody. Efekt - więcej tam nie pójdę. A samochodu poszukałam w innym salonie.