Opinia użytkownika: Klient_4Mpg
Dotycząca firmy: Ewa Szpot
Treść opinii: Od lat korzystam. Ponad dekadę, w tej chwili serwis to jakaś porażka. Serwisowalam auto na dniach, już poza gwarancją, ale liczyłam na wysoki, kompleksowy serwis w ASO. Jak sromotnie się zawiodłam. Na, starcie: Pan konsultant, Łukasz Górski może robić wszystko, ale nie zajmować się samochodami! Nie ma o tym zielonego pojęcia, co podkreśla w rozmowie z klientem! Nic nie wie, nie ma o samochodach pojęcia, najlepiej gdyby klient o nic nie pytał tylko zrobił przegląd. Równie dobrze może pracować w bibliotece czy warzywniaku:-(. Żenada. Poproszony o odzwonienie do klienta, nawet tego nie zrobił:-(. W posumowanu: za przegląd okresowy zapłaciłam, nic że zgłoszonych przeze mnie usterek nie naprawiono sugerując mi, że nikt nie wie o co mi chodzi, nie ma specjalistów i w ogóle po co pytam u serwisie dealera?! Żenada. Nigdy więcej. Wyjechałam po przeglądzie z zapaloną lampką serwis, ale w Szpocie wiem, że tego nie naprawię, nie znają się na samochodach. Może przebranżowią się na sprzedaż mebli, toż to Swarzędzu-Jasin. Przykre, jak obniżyli poziom swoich usług!