Opinia użytkownika: innostrancy
Dotycząca firmy: Ewa Szpot
Treść opinii: Bardzo kiepski kontakt serwisantów z klientem. W trakcie oczekiwania wykonanie na serwisu gwarancyjnego,który trwał około 3godzin nie pokazano mi miejsca gdzie mogłabym poczekać. Po jakimś czasie okazało się,ze kilkanaście metrów dalej jest kafeteria dla klientów. W tracie serwisu poprosiłam o dokładnie sprawdzenie radia, serwisanci powiedzieli mi,że po wymontowaniu, sprawdzenie radia potrwa około 3dnni roboczych. Po tygodniu zadzwoniłam i okazało się,że samo sprawdzenie potrwa ponad 2tygodnie, w międzyczasie nikt do mnie nie zadzwonił z taka informacją. Po 2 tygodniach również sama dzwoniłam,aby dowiedzieć się,że radio nadal nie jest gotowe. Zupełny brak współpracy z klientem, brak chęci jakiejkolwiek współpracy.