Opinia użytkownika: Klient_0ngR
Dotycząca firmy: Ewa Szpot
Treść opinii: Mam pytanie zakupiłem w grudniu 2020r.w salonie nowe auto Hyundaia I 30 już w styczniu zaczął się blokować pilot aż do chwili obecnej w końcu przestał działać zgłosiłem do salonu umuwiono mnie żeby przyjechać do salonu tak też zrobiłem co się okazało że kosztowało mnie to ponad 3 godziny cennego mojego czasu 120 km pokonanych no i 37 złotych kosztów za wymianę bateria w pilocie super sprawa tak się traktuje klienta który dokonuje zakupu nowego auta z pełnym serwisem i gwarancja miło to było tylko w momencie zakupu i to jeszcze nie do końca bo dokumenty nie należycie sporządzone z błędami .....a teraz to już radź sobie sam i płać bez dyskusji jeszcze trochę to za wejście do salonu .Nie myślałem że tak zostanę potraktowany .Wystarczyło wykazać zainteresowanie dokonać wymiany baterii grzecznie przeprosić życzyć miłego dnia i szerokiej drogi tak traktują klienta renomowane salony czego nie można powiedzieć o SZPOCIE w Swarzędzu .Jestem zawiedziony .