PKS Gdańsk

(0.51)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 4)

Stałam w kolejce...
Stałam w kolejce do informacji, w której pracuje bardzo nieuprzejma pani.Powiało wczesną komuną:podnosiła głos na pytających, a jednej z klientek powiedziała ,że nie rozmawia się przez telefon,gdy stoi się przed okienkiem( ta pytała o szczegóły biletu,który za chwilę miała kupić).

Wera_7

15.07.2014

Placówka

Gdańsk, 3 Maja 12

Nie zgadzam się (0)
Byłem świadkiem, jak...
Byłem świadkiem, jak do autobusu weszła matka z małym dzieckiem, które wyglądało na 3 lata. Jak się okazało, miałem rację. Kobieta poprosiła o bilet dla siebie i zapytała się, ile ma zapłacić za 3 letnie dziecko. Kierowca zaczął mówić, że w zasadzie dziecko płaci, ale on daruje jej tą opłatę. Kobieta zapłacia i chciała uśiąść na pierwszym miejscu za kierowcą. Ale w tym momencie kierowca powiedział, że nie wolno tu siadać, gdyż tam są jego rzeczy. Kobieta chciała coś jeszcze powiedzieć, lecz kierowca stanowczo odpowiedział, że nie, bo on wie jak się zachowują dzieci w czasie jazdy i że są nie wychowane. Kobieta odpowiedziała, że w takim razi usiądzie gdzie indziej ale wyprasza sobie, aby oskarżać ją, że źle wychowuje swoje dziecko. W tym też momencie kierowca się zdenerowował i "naskoczył" na kobietę strasząc ją, że zaraz zapłaci za bilet dziecka, gdyż on dobrodusznie darował opłatę. Ale w tym przypadku nie miał on racji, gdyż do 4 roku życia przejazd dziecka jest darmowy jeżeli siedzi on na kolanach rodzica. Wychodzi z tego, że okłamał on klienta.

zarejestrowany-uzytkownik

28.08.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)

PKS Gdańsk

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKS Gdańsk?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.