Opinie użytkownika (8)

Rewelacyjnie. trzeba sprawdzać...
Rewelacyjnie. trzeba sprawdzać termin przydatności bo wpychają nawet po terminie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Andrzej_489

06.04.2016

Carrefour

Placówka

Przemyśl, 29 listopada 4

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Andrzej_489

13.02.2014

Bank Millennium

Placówka

Przemyśl, Władycze 1

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena. Na plus: personel, wygląd miejsca obsługi.

Andrzej_489

13.02.2014

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Przemyśl, 3go maja 14

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Andrzej_489

13.02.2014

NOMI

Placówka

Przemyśl, 29 Listopada

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: personel, sprawność obsługi. Na plus: wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Andrzej_489

13.02.2014

Carrefour Express

Placówka

Przemyśl, 29 listopada 4

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Andrzej_489

31.01.2014

JYSK

Placówka

Przemyśl, Lwowska 17a

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Andrzej_489

31.01.2014

Biedronka

Placówka

Lublin, Wieniawska 11

Nie zgadzam się (0)
Od jakiegoś czasu...
Od jakiegoś czasu odwiedzam Eleclerc i zauważyłem znaczne pogorszenie jakości obsługi. Ostatnio miałem nieprzyjemną sytuację i postanowiłem pokazać większości pracę obsługi marketu. Bezpośrednio dotyczy to stoiska mięsnego. Mianowicie stałem w dość dużej kolejce, bo ok. 8 osób, w oczekiwaniu na obsługę. Obsługiwała jedna pracownica, druga "kręciła" się na stoisku, niby robiąc porządki, przy okazji również plotkując z koleżanką. Kiedy zwróciłem uwagę, że to można zrobić, kiedy nie będzie kolejki, albo zdecydowanie mniejsza, pani odpowiedziała, że urządzenia muszą być czyste. Ja mimo wszystko drążyłem, że to nie pierwszy raz, że lekceważą klientów, że przede wszystkim klient a reszta potem. Na moje uwagi i uwagi reszty oczekujących klientów, pani ostentacyjnie wyszła na zaplecze, bez słowa przeproszenia, czy coś w tym rodzaju. W tym momencie nie trzeba było sprzątać, trzeba było usunąć się z oczu "natrętnym" klientom. A tyle się mówi o wysokiej jakości obsługi klienta. To chyba nie tyczy się marketów "Eleclerc".

Andrzej_489

28.08.2012

E.Leclerc

Placówka

Kłodzko, Dusznicka 1a

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi