Rewelacyjnie. trzeba sprawdzać termin przydatności bo wpychają nawet po terminie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Od jakiegoś czasu odwiedzam Eleclerc i zauważyłem znaczne pogorszenie jakości obsługi. Ostatnio miałem nieprzyjemną sytuację i postanowiłem pokazać większości pracę obsługi marketu. Bezpośrednio dotyczy to stoiska mięsnego. Mianowicie stałem w dość dużej kolejce, bo ok. 8 osób, w oczekiwaniu na obsługę. Obsługiwała jedna pracownica, druga "kręciła" się na stoisku, niby robiąc porządki, przy okazji również plotkując z koleżanką. Kiedy zwróciłem uwagę, że to można zrobić, kiedy nie będzie kolejki, albo zdecydowanie mniejsza, pani odpowiedziała, że urządzenia muszą być czyste. Ja mimo wszystko drążyłem, że to nie pierwszy raz, że lekceważą klientów, że przede wszystkim klient a reszta potem. Na moje uwagi i uwagi reszty oczekujących klientów, pani ostentacyjnie wyszła na zaplecze, bez słowa przeproszenia, czy coś w tym rodzaju. W tym momencie nie trzeba było sprzątać, trzeba było usunąć się z oczu "natrętnym" klientom. A tyle się mówi o wysokiej jakości obsługi klienta. To chyba nie tyczy się marketów "Eleclerc".
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.