Hebe

( 3.93 )

W drogeriach Hebe znajduje się starannie wyselekcjonowany asortyment branży kosmetycznej, w tym także produkty dostępne tylko w tej sieci sklepów. Drogerie posiadają w swojej ofercie dermokosmetyki oraz produkty profesjonalne używane w salonach kosmetycznych. Hebe to najlepszy wybór dla zdrowia i piękna. Sieć oferuje dodatkowe rabaty i korzyści z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym z kartą Hebe.

Opinie (2900)

Reklamacja - czekam, czekam i czekam...

Paczkę zamówioną on-line otrzymałam uszkodzoną i niekompletną. Ani odzewu na reklamację, ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Nie spotkałam się jeszcze z taką obsługą. Chyba Rzecznik Praw Konsumenta powinien wziąć się za obsługę Hebe on-line. Nie tam zakupów. I nie wiem, czy kiedykolwiek je jeszcze kiedyś zrobię.

Przetrzymywanie pieniędzy po zwrocie towaru

Towar zamówiony online dostarczony uszkodzony. Od kilku tygodni próbuję odzyskać moje pieniądze. Konsultanci na infolinii totalnie niekompetentni, nie potrafią nawet się przedstawić. Dziś konsultantka najpierw przedstawiła się jako Weronika, następnie jako Anna, a na koniec jako numer! Brak możliwości rozmowy z menedżerem. Brak odpowiedzi na maile. Zdecydowanie odradzam, chyba ze ktoś chce trzymać swoje pieniądze na rachunku Hebe bez możliwości skorzystania z nich

Swietna obsługa.

Świetna obsługa w Katowicach w Libero. Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) ma dużą wiedzę o produktach. Bardzo pomocna i uprzejma. Super, że jest tyle fajnych Polskich marek.

DRAMAT

Zamówiłem przez internet 7 produktów, 4 z nich były niezgodne z moim zamówieniem, nie ma możliwości porozumienia się z obsługą, nie poczuwają się do odpowiedzialności, mają to gdzieś. Kontakt z nimi to dramat. Muszę używać kosmetyków, które mi nie odpowiadają. NIE KUPOWAĆ!

Tylko nie online

Nie polecam zakupów online. Zamówione tylko TYLKO! 4 produkty. Tusz do rzęs oczywiście kompletnie inny. Nawet nie z tej samej półki cenowej, nawet nie w tym samym kolorze opakowania... No nie rozumiem jak można nie odróżnić, no cóż, trudno. Ten, który zamówiłam jest dostępny więc to nie problem dostępności produktu. Kolejna sprawa, czas dostawy, 2-3 dni robocze haha chyba w snach. Tydzień. Tyle idzie przesyłka. Kontakt również słaby - nie dostałam maila, że w ogóle przyjęto zamówienie, że w ogóle jest pakowane, cokolwiek.

Zamówienie internetowe

Zamówiłam produkty przez internet i od razu SOLIDNIE zapłaciłam za zamówienie przelewem bankowym. Nie mam ani zwrotu pieniędzy ani towaru. Walczę aktualnie o zwrot pieniędzy. Od kliku dni słyszę to samo, że zwrot nastąpi do 14 dni, ale zamówienie musi być opłacone od razu. Masz dać kasę od razu, bo nie będą czekać i anulują zamówienie. Zaznaczam, iż twierdzą że z ich winy pieniądze trafiły na jakieś niewłaściwe konto i są zablokowane, ALE JAK CO DO CZEGO NIE ZWRACAJĄ ICH OD RAZU, GDY ZAUWAŻĄ BŁĄD ZE SWOJEJ WINY!!! Nikt tego nie odkręca mimo wielu monitów, i tego że przyznali, że to z ich winy. Nie chcą przysłać ani zamówionych produktów ani nie odsyłają pieniędzy. Walczę dalej. Nie poddaję się. UWAGA!!! NIE SKŁADAJCIE ZAMÓWIEŃ INTERNETOWYCH, JAK NIE CHCECIE MIEĆ PROBLEMÓW. Po wielu bojach łaskawie dostałam jakiś bon na symboliczne 10 zł., ale kasy głównej tj. 88 PLN i tak nie zwracają. Walczę zatem dalej, bo co mi z bonu, skoro nie mam kasy głównej,a zamówień na pewno przez internet już tam nie złoże, jeśli w ogóle wejdę do tego sklepu.

Zakupy internetowe

Realizatorem zakupów on-line była Drogeria Hebe w Galerii Copernicus. Niestety zamówienie dotarło niekompletne...

Zakupy online totalna porażka!!!

Pierwszy i ostatni raz dałam się nabrać na zakupy online. W aplikacji informacja ze kurier od 2 do 3 dni. Codziennie pisze na Chacie W kółko to sama odpowiedź,: Paczka czeka do odbioru przez kuriera. I przeprosiny że tak długo. Chciałam zmienić na kuriera Express,niestety też już nie mogę.! Zamówiłam paczkr w poniedziałek. Zero szans żeby dostać paczje max do piątku. Pieniądze wyrzucone w błoto, ponieważ zakupione artykuły miały być na prezent Skończyło się zakupami w Rossmann. Stanowczo odradzam zakupów online w Hebe

Super Drogeria

Lubię robić zakupy, bo konsultantki w tym sklepie bardzo chętnie doradzą w doborze produktów kosmetycznych, zawsze uprzejme, uśmiechnięte.

Tragedia

Dno totalne sklep internetowy. Paczka zamówiona lezy kilka dni i jest spakowana a nie wysłana!!!!!! Dalam sie namówić w sklepie aby zamówić to czego nie było. Pierwszy i ostatni raz!!!! Moglam isc do innej drogerii i kupic do ręki!!!

dno kompletne dno

Towar zamówiony prawie miesiąc temu, opłacony, do tej pory nie ma informacji ani o dostawie czy zaginięciu paczki. Infolinia powtarza w kółko ten sam tekst o kolejnym ponagleniu, ale nadal nie otrzymuję żadnego maila z informacją zwrotną. Zażądałam zwrotu kosztów, w kółko ten sam tekst od pani, że maja kilka dni na weryfikację, a potem do 14 dni na zwrot pieniędzy. To jest robienie klienta w butelkę, chcesz stracić pieniądze i nerwy - to zamawiaj na HEBE online!

POLECAM :)

W Hebe zamawiam dosyć często - zdecydowanie najlepsza drogeria w której robiłam zakupy. Dosyć często mają mnóstwo przecen, zamówienie jest wysyłane naprawdę szybko i jeszcze nie zdarzyło mi się, abym z Hebe miała jakikolwiek problem. Co więcej, paczki od Hebe są CUDOWNIE zapakowane, nic nie ma prawa się rozlać czy popsuć. Dla mnie sklep idealny.:)

Hebe w Bydgoszczy na dworcu PKP

Bardzo dziękuję za przemiłą i profesjonalną obsługę Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) pracującej w Hebe na ul. Augusta 3 w budynku PKP w Bydgoszczy. Ta Pani jest zawsze pomocna w doborze kosmetyków i posiada bardzo dużą wiedzę w zakresie kosmetyków.

Bogaty asortyment i miła obsługa.

Bardzo uprzejma obsługa, cierpliwie czekała aż uporam się z aplikacją. Panie chętnie doradzają. Bardzo polecam ten sklep.

Super obsługa

Pomocne panie pomogły mi dobrac kosmetyk. Dodatkowo otrzymalem kilka próbek:)

obsługa online tragedia

Zamawiałam dwa produkty ze sklepu internetowego .Nie otrzymałam żadnych wiadomości o numerze przesyłki ze strony sklepu jak i firmy kurierskiej ,dlatego napisałam wiadomość do konsultanta o wyjaśnienie sprawy .Niestety emaila nie dostałam do tej pory. W dniu dostawy paczki dopiero po 6 dniach był sms od firmy kurierskiej o dostawie. Jeden z produktów wylał się całkowicie zaś karton zawinięty w dużą ilość foli. Nie polecam hebe online!

NIGDY WIĘCEJ ZAKUPÓW PRZEZ INTERNET

Na zamówienie czeka się ponad tydzień!!!! Dostawca kurierem, na stronie informacją 2-3 dni. Niestety to kłamstwo. Czeka się tydzień.

Opinia

Witam, zamówiłam kosmetyki HEBE, Na stronie internetowej. Zamówiłam. 3 kosmetyki. Jeden był uszkodzony. Reputację HEBE, ratuje obsługa sklepu Centrum GALAXY. SĄ mile, zaangażowane w swoją pracę, udzielają dobrych rad, mają duże poczucie humoru Jednym Słowem WSPANIAŁĄ OBSŁUGA. POLECAM GORĄCO. ZAKUPY, W SKLEPIE INTERNETOWYM NIE. POZDRAWIAM.

Odwiedzałeś ostatnio Hebe?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kosmetyka
  • sklep kosmetyczny
  • drogeria
  • makijaż
  • pielęgnacja

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.04 )

DOUGLAS

(4.15 )

INGLOT

(4.28 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem