Castorama

( 4.08 )

Castorama weszła na Polski rynek w 1997 roku i od początku jest największą firmą w branży ulepszania domów i mieszkań. Jako lider jest wzorem dla konkurencji w drodze do osiągnięcia sukcesu. Obecnie w Polsce znajduje się 80 sklepów w 60 miastach. Castorama jest częścią ogólnoświatowej firmy Kingfisher. Firma uruchomiła także Home Improvement Academy, czyli miejsce gdzie osoby z każdego pokolenia mogą zdobyć nowe umiejętności związane z polepszaniem warunków mieszkaniowych.

Opinie (4084)

Obsługa w sklepie bardzo dobra, dostawa tragiczna

Zamówiłam w sklepie dość dużą płytę; wszystko przebiegło sprawnie, a pan obsługujący zamówienia udzielił potrzebnych mi rad i był bardzo uprzejmy. Mieszkam w budynku z windą o powiększonej powierzchni, którą dodatkowo wymierzyłam przed zamówieniem, dzięki czemu byłam pewna, że nie muszę zamawiać dostawy z wniesieniem. Pan, który płytę dostarczył, pewien nie był. Mimo moich wielokrotnych zapewnień, że sobie poradzę, oraz *wyraźnej* prośby o nieodwracanie płyty (która tylko w takiej pozycji mogła zmieścić się do windy), i tak zrobił to, co sam uznał za stosowne, w akompaniamencie ironicznych dopytywań "Poradzi sobie pani? Taaak?". Nie przyjął do wiadomości, że mogę tę płytę po prostu przesunąć (powierzchnia zarówno przed blokiem, jak i na korytarzu jest bardzo gładka), "bo tak to się płyta uszkodzi". W rezultacie musiałam sama, po odjeździe dostawcy (dopiero po pięciokrotnym powtórzeniu, że owszem, poradzę sobie, może już odjechać) odwrócić płytę. Przetransportowałam ją do windy, potem do mieszkania tak, jak planowałam, bez żadnych uszkodzeń. Rozumiem, że takie zachowanie może wynikać z jakiejś osobliwie pojętej troski, ale ten poziom ignorowania życzeń klienta uważam za niedopuszczalny. Wątpię, by dostawca zachowywał się w taki sposób, mając do czynienia z mężczyzną, dlatego oceniam jego zachowanie jako nieodpowiednie i protekcjonalne.

Zamówienie online nie zgodne z zdjęciem i opisem

Zamówiłam blat bukowy holenderski online prosiłam o przycięcie na wymiar zapłaciłam po godzinie napisali mi że jest gotowy do odebrania więc pojechałam odebrać. Masakra blat nie wygląda jak na zdjęciu www. do tego miał czarną dużą plamę wyglądała jak wylany kleks, oczywiście nie był przycięty. Pracownik wmawiał mi że to jest jego urok bo to sęk. Nie znam się na tym to dla mnie wyglądało źle i nie chcę takiego blatu za takie pieniądze. Więc reklamacja w trakcie załatwiana zwrotu znalazłem inny blat dębowy, który chciałam kupić lecz trzeba go przyciąć i tu też zaczęły się schody 2 godziny stania i proszenia o przycięcie kawałka na wymiar. Miałam już dość i postanowiłam wyjść z tego sklepu. Podsumowując całe zdarzenie obsługa beznadzieja, nie interesują się klientem, a kupując online uważajcie czy jest zgodne z opisem.

Jest wszystko !

Jeżeli potrzbuję czegokolwiek do jakiejkolwiek naprawy w domu zawsze tam pojadę. Obsługa zabiegana ale widać, że mają co robić. Odniosłem wrażenie, pytając o poszukiwane towary, że na każdym dziale są odpowiedni fachowcy. Polecam.

Zakup lakieru do podłogi z desek.

Kilka dni temu miałem zamiar kupić lakier podłogowy. Z uwagi na remont mieszkania potrzebowałem nabyć właściwy lakier z punktu widzenia przydatności. Jak bowiem słyszałem inne są właściwości i przeznaczenie lakierów oznaczanych jako tzw. chemiczne oraz wodne. Po wejściu na teren hali sprzedażowej nie było nikogo kto by wskazał właściwy dział. Jak mogłem się domyślać "to gdzieś tam gdzie farby". Po jakimś czasie samodzielnie znalazłem odpowiednią półkę. Bez szczegółowego czytania nadruków na puszkach trudno było odnaleźć na niej oba rodzaje lakierów. Zesztą ilość informacji jaka na nich się znajdowała dla przeciętnego konsuanta była trudna do szybkiego przyswojenia. Biorąc pod uwagę ochotę to że chciałem spędzić na zakupach jak najmniej czasu (była 20.00) i tego że chciałem dokonać trafnego wyboru zacząłem szukać kogoś z obsługi. Zarówno w "mojej" alejce jak i w sąsiednich ani dalszych nikogo z obsługi nie było. Dopiero wycieczka w strefę nie dla klientów - obok hali tam gdzie jeżdżą wózki widłowe - pozwoliła na odnalezienie dwóch pracowników. Jeden z niech okazał się znawcą tematu. Po udaniu się do działu lakierów odpowiedział mi na wszystkie pytania. Zarówno dotyczące tego jaki lakier poleca na moją podłogę, jaka jest jego rzeczywista wydajność z metra, stosunek jakości do ceny, oraz jak prawidłowo przygotować podłogę pod lakierowanie. To ostatnie okazało się również bardzo przydatne, bowiem mój "fachowiec" miał na ten temat inne zdanie, co okazało się w rezultacie kompletnie błędne, a rację miał pracownik Castoramy. Podsumowując: jeśli będziemy wytrwali w poszukiwaniu obsługi natrafimy na kompetentnego pracownika, który odpowie na nasze pytania nie tylko dotyczące sprzedawanego produktu ale i w kwestiach technicznych związanych z jego właściwym zastosowaniem. Tym samym dokonamy trafnego zakupu i wyboru odpowiedniej techniki jego zastosowania.

Fachowe doradztwo

Bardzo miła obsługa, fachowe doradztwo oraz czystość na sklepie to są rzeczy które sprawiają że na pewno tam wrócę.

Produkty niedostępne – choć strona mówi inaczej

Niestety po farbę w wybranym kolorze pojechałam na darmo. Mimo, że sprawdziłam przed wyjściem dostępność produktów na stronie internetowej, na miejscu ich nie znalazłam. Obsługa w sklepie miła i pomocna, są w stanie doradzić rozwiązania – dlatego mimo wszystko daję 4 gwiazdki.

Zawsze sprawne zakupy

W ostatnim czasie odwiedziłem kilka razy sklep wraz ze swoja rodziną, przy robieniu małego remontu w domu, kilka takich wizyt jest nieuniknionych. Podobało mi się, że na wejściu stoi obsługa, z maseczką oraz płynem do dezynfekcji rąk, która dezynfekuje ręce każdemu wchodzącemu do sklepu, oraz osoba bez maseczki nie wejdzie. Jest to bardzo odpowiedzialna postawa ze strony Castoramy, oraz wzbudza we mnie zaufanie w kwestii bezpieczeństwa. Sam sklep jak zwykle jest świetnie wyposażony, alejki są szerokie, nie zastawione, towarem, obsługa miła i skłonna do pomocy, oczywiście w maseczkach. W strefie kas zostały zapewnione odstepy miedzy klientami, dzieki zaznaczonym liniom na podłodze pomagajacym zachowac bezpieczny dystans. Obsługa kas jest zawsze miła, oraz transakcje przechodzą szybko i sprawnie. Polecm zakupy w tym markecie.

Bardzo słaba obsługa

Budowlany dział obsługa beznadziejna , brak podejścia do klienta odsyłanie między sobą klienta do pracowników. Załadunek trwa bardzo długo. Obsługa wózka widłowego jest dla pracownika sporym problemem. Nie polecam !!!!

nie udane zakupy

Market budowlany Castorama , nie można doczekać się na doradcę klienta , żeby uzyskać informację o produkcie , mały wybór produktów , nie ma tablic informujących gdzie się dany produkt znajduje . Obsługa kasowa , miła ,uprzejma .

Bardzo duży sklep

Nie wiem czemu, ale kiedy wchodzę do tego sklepu, nie potrafię się odnaleźć. Jest jakby nie dla mnie. Fakt, duży wybór produktów, ceny jak u konkurencji, punkt położony z dala od centrum sprawia, że nie ma tam tłoków, a jednak robię tam zakupy za długo. Obsługa jak zawsze pomocna, choć przyda się czasem więcej entuzjazmu w głosie i troszkę więcej niż wskazanie palcem odpowiedniej alejki. Zakupy zrobione i czas na formalności. Obsługa przy kasie bez zastrzeżeń, ale samo wystawianie faktury w automacie idzie za długo.

Słabo

Niestety ale pracownicy byli zbyt zajęci wykładaniem towaru niż mną klientem. Stałem przed regałem obok był pracownik prosiłem,żeby mi pomógł to wskazał na półke. Oczekiwałem doradztwa miałem do kupienia kilka perlatorów do różnych baterii.

Rzetelna obsluga

Ponieważ klimat ostatnich tygodni bardzo sprzyja wszelkim pracom i modyfikacjom w domu ,w ciągu kilku dni kilkakrotnie odwiedziłam ww Castoramę przy ulicy Wiosennej w Szczecinie. Udałam się tam w celu zakupienia sprzętu oraz farb .Ten duży market budowlany cechuje bardzo czytelny i uporządkowany rozkład towarów w poszczególnych częściach marketu . Towar jest dobrze ułożony i opisany , poza tym obsługa służy pomoca niemal natychmiast , a pracowników jest na tyle dużo, że nie trzeba biegać w ich poszukiwaniu. I trzeba przyznać ,że są kompetentni i posiadają wiedzę w zakresie mnie interesującym . Poza tym okazało się ,że we wkretarce , po otwarciu w domu opakowania brakowalo akumulatora w zestawie. W następnym dniu zgłosiliśmy reklamacje ,która została natychmiast przyjęta i problem rozwiązany od ręki...otrzymaliśmy brakujący element.

Zawsze znajduję to czego mi trzeba

Chyba najlepsza obsługa z marketów budowlanych. Widać że ludzie, którzy tam pracują są kompetentni i potrafią doradzić. Zawsze znajduję to po co przychodzę a czasem nawet wracam z lepszym rozwiązaniem przez porady personelu. Polecam

Obsługa cały czas trzyma niską formę

Pracownicy cały czas kręcą się po sklepie, ale nie widać ukierunkowania na klienta, a raczej na szybkie pozbycie się problemu. Ciągłe odsyłanie do kogoś innego, ciągłe "udawanie (?)" braku czasu i nadmiaru obowiązków przy kliencie, który o coś zapyta, a następnie gromadzenie się gdzieś w bocznej alejce, w której zbierają się na "pogaduchy". Gratuluje kierownictwu placówki panowania nad personelem. A jakiś dyrektor regionalny coś zadziała? Dzięki tym "pogaduchom" dowiedziałem się co myślą o koledze, którego akurat nie ma w pracy oraz o innych sprawach prywatnych poszczególnych pracowników. Dużo ludzi w sklepie i ciężko się przemieszczać zachowując 2 m odległości, zwłaszcza jak alejki zastawione tak aby kanalizować ruch klientów zgodnie z wymaganiami marketingowców niż z wymaganiami zaleceń związanych z "zarazą". Co do asortymentu, to oczywiście brakuje wybranych elementów, np. metalowych kotew do pergoli, bo oczywiście kierownictwo nie załapało, że jest wiosna i takie rzeczy schodzą. Ceny też faktycznie są z gatunku „Nikomu nie pozwolimy pobić naszych cen” , cały czas w mojej ocenie wprowadza w błąd, bo ceny są wyższe niż u konkurencji w większości asortymentu. Swego czasu Komisja Etyki Reklamy uznała to za wprowadzanie w błą. Wybór należy do Państwa.

Profesjonalna obsługa

Bardzo szybko przeprowadzony proces reklamacji, miła profesjonalna obsługa. Szybko zwrot, wszystko za jedną wizytą Polecam

Mało pracowników w sklepie

Gdy potrzebowałam porady w wyborze odpowiedniego lakieru do drewna bardzo długo musiałam szukać pracownika, który niebyły zajęty rozmową z kimś innym.

Mały wybór roślin doniczkowych.

Podczas ostatniej wizyty w tym sklepie zaskoczył mnie niewielki wybór roślin doniczkowych - do wyboru były jedynie rośliny zielone oraz sukulenty. Co prawda, na zewnątrz otworzono dział artykułów sezonowych wraz z roślinami balkonowymi, lecz czuję niedosyt ze względu na niewielki wybór całorocznych roślin doniczkowych do domu.

Super Obsługa , profesjonalne podejście do klienta

W dniu dzisiejszym skorzystałem z opcji zamówienia telefonicznego sklepu na Ul. Grunwaldzkiej w Gdańsku , telefon odebrała Pani (dane osobowe pracownia usunięte przez administratora - RODO). Zamawiałem fotel podwieszany Jumi , Pani po drugiej stronie słuchawki z odpowiednim luzem i na odpowiednim poziomie sprawiła że robienie w ten sposób zakupów stało się miłym zaskoczeniem, choć początkowo byłem negatywnie nastawiony. Szczerze polecam taka formę zakupów każdemu kto chce oszczędzić czas i energie . To było moje pierwsze i na pewno nie ostatnie tego typu zamówienie w firmie Castorama. Profesjonalne podejście do klienta , elastyczność i doskonały przegląd sytuacji zw strony tej Pani . Dziękuje. :)

Dobrze

Sklep Castorama jest dobrze zaopatrzony oraz ceny porównywalne do konkurencji, zależy jaki produkt. To czym się moim zdaniem wyróżniają to kompetencje osób na działach. Można zapytać o sprawy techniczne, funkcjonalność, a nie tylko gdzie leży. Każdy sprzedawca chętnie pomoże i wyjaśni funkcjonowanie sprzętu.

Castorama Pabianice

Żeby wejść do marketu trzeba kupić przy wejściu za 50 groszy dwa woreczki foliowe służące za rękawiczki lub za 3 złote rękawiczki ogrodnicze. Czy rękawiczki jednorazowe nie powinny być gwarantowane przez sklep? Zarabianie na klientach w dobie pandemii. Zakaz wstępu mają osoby poniżej 18 roku życia.

Odwiedzałeś ostatnio Castorama?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bricomarche

(3.45 )

Grupa PSB

(5.00 )

Grupa SBS

(1.09 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem