TK Maxx

( 3.59 )

TK Maxx to sieć sklepów oferująca szeroki wybór ubrań damskich, męskich, dziecięcych oraz butów, akcesoriów i dodatków dla domu modnych marek – wszystko w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Koncepcja firmy opiera się na unikatowym modelu off-price, który polega na sprzedaży produktów znanych marek i projektantów w okazyjnych cenach. TK Maxx jest częścią spółki TJX Europe, która posiada obecnie 540 sklepów w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Polsce, Niemczech i Austrii. Spółką macierzystą jest TJX Companies, Inc. z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, posiadającą 4000 sklepów w 9 krajach.

Opinie (937)

Moja wizyta w ...

Moja wizyta w sklepie od początku wzbudziła pozytywne emocje. Począwszy od muzyki, która ma duży wpływ na jakość wykonywanych przeze mnie zakupów. Sklep ten wg. mnie ma dopasowaną szatę graficzną i kolorystykę. Produkty (odzież , obuwie, kosmetyki, bielizna etc.), są dostępne w bardzo rozpoznawalny sposób, który od razu przyciąga uwagę klienta. W sklepie zwracana jest uwaga na higienę, dystans oraz noszenie maseczek, co w obecnym czasie jest bardzo istotne. Obsługa pomocna i przyjemna, a czystość sklepu skłania do powrotu w to miejsce. Towar zakupiony bezproblemowo. Na pewno tam wrócę.

Rewelacja!

Bardzo dobra jakość obsługi

Super!

Bogactwo towarów. Dostępne ceny

Nie polecam.

Wysokie ceny, niemiła obsługa oraz ochrona.

Średnio.

Zbyd duża powierzchnia sklepu jak na takie zorganizowanie lokalizacji produktów. Często mam wrażenie że wszystko tam jest porozwalane. A żeby trafić na faktycznie obniżoną cenę, to trzeba się naprawdę na szukać. Także nie rozumiem tych gigantycznych kolejek do tego sklepu.

OK

Obsługi trzeba szukać, nie są widoczni. Ceny bardzo wysokie choć towar kuszacy

Rewelacja!

Bez zastrzeżeń, za każdym razem wzorcowa obsługa.

Średnio.

Asortyment tych sklepów bardzo ciężko opisać w sposób konwencjonalny, gdyż dopiero wizyta tam ukaże nam prawdziwy wachlarz asortymentowy. Tk-Maxx reklamuje się hasłem, które w tłumaczeniu na język polski brzmi: "Wielkie marki, niskie ceny", i jest to bardzo adekwatny slogan. Obsługa jest bez zarzutu do momentu kiedy chcemy zareklamować jakiś produkt. Osobiście, dalej jestem w trakcie ponownej reklamacji obuwia, które zostało błędnie ocenione przez sklepowego rzeczoznawcę.

Tragicznie.

Zero obsługi Klienta. Bałagan i chaos.

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

29.12.2021
TK Maxx Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio TK Maxx?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(3.00 )

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.96 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem