Jakość Obsługi

ING Bank Śląski

( 3.97 )

ING Bank Śląski rozpoczął swoją historię w 1988 roku. Dziś jest jednym z największych banków w Polsce, posiadającym ponad 4 miliony klientów detalicznych oraz ponad 70 tysięcy klientów korporacyjnych. Bank stale inspiruje swoich klientów do podejmowania trafnych decyzji finansowych. Daje im narzędzia, dzięki którym bankowość staje się przyjazna i transparentna. Oferuje szeroki zakres usług i produktów finansowych dla klientów indywidualnych, małych przedsiębiorców oraz dużych podmiotów gospodarczych. W skład grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego wchodzą również spółki świadczące usługi leasingowe oraz faktoringowe.

Opinie (1973)

Placówka Banku ING ...

Placówka Banku ING Bank Śląski przy ul. Wolności 205 w Zabrzu jest czysta i zadbana, nie spotrzegam żadnych uchybień. Bank zapewnia płyn do dezynfekcji rąk przy trwającej aktualnie pandemii Covid, co powoduje uczucie bezpieczeństwa dla Klienta. Uważam, że personel Banku jest wysoko wykwalifikowany, jak i również pomocny przy załatwieniu spraw związanych z umowami Klientów.

Pracownicy na czacie ...

Pracownicy na czacie bardzo uprzejmi, chętni do pomocy. Posiadają dużą wiedzę merytoryczna. Prosto i łatwo tłumacza niezrozumiałe kwestie

Wycofałem się Deutsche ...

Wycofałem się Deutsche Banku gdzie panował straszny bałagan i zła obsługa. Jestem zadowolony z tej placówki. Mała, prosta długo czynna, wszystko załatwione szybko. Oferta doskonała, naprawdę bez żadnych opłat.

Na infolinii byłam ...

Na infolinii byłam pierwsza w kolejce, konsultant zgłosił się po kilu sekundach, przedstawił się, po weryfikacji osoby przekazał wszystkie informacje dotyczące problemu (problem z płatnością kartą w telefonie), zaproponował dodatkowe rozwiązania, dopytał czy to wszystko. Jako minus mogę wskazać dużą gadatliwość konsultanta i to, że wchodził w słowo, nie dał mi dokończyć zdania. Poza tym obsługa kompleksowa.

Rewelacja!

Bardzo wysokie zadowolenie z jakości obsługi. Sprawna infolinia, bardzo dobra bankowość internetowa, wygodna i przyjazna aplikacja, liczne promocje.

Średnio.

Długotrwałe procedury kredytowe.

Rewelacja!

Wszystko w obsłudze jest bardzo profesjonalne. Potrzeby moje jako klienta zawsze są dobrze rozpoznane. Jeśli raz zgłoszę, że dana usługa mnie nie interesuje, nie kontaktują się w tej sprawie ponownie. Wszelkie zapytania zawsze mam rozpatrywane szybko i sprawnie.

Rewelacja!

Miałem kontakt z infolinią banku jako klient dzwoniący z problemem do rozwiązania. Krótki czas oczekiwania na połączenie oraz bardzo szybkie rozwiązanie problemu. Klient na infolinii jest weryfikowany trzyetapowej - podanie tonowi numeru pesel, pytania weryfikujące od konsultanta oraz kod autoryzacyjny wysłany poprzez SMS.

Rewelacja!

Atutem tej firmy jest profesjonalne podejście do klienta. Konsultanci przedstawiali informacje w sposób jasny i spójny, a na pytania odpowiadali wyczerpująco.

Słabo.

Pracownik był lekko zirytowany moją obecnością, dał mi odczuć przez co nie chciałem spędzać za wiele czasu w placówce.

OK

Pełen profesjonalizm pracowników, posiadają również oni szeroką wiedzę na temat samej oferty banku jak i potrzeb klienta.

Rewelacja!

Pomyślne zawarcie umowy o kartę kredytowa

Rewelacja!

Zadowalająca obsługa klienta

Rewelacja!

Miła i profesjonalna obsługa klienta. Zawsze fachowe doradztwo. Brak konieczności przedstawiania ogromu dokumentów gdyż doradcy potrafią doskonale korzystać z zasobów bazy danych.

Rewelacja!

ING Bank to Bank w którym posiadam konto złotówkowe i walutowe .Nie zdarzyło się żebym nie otrzymała pomocy kiedy jej potrzebowałam,nigdy nie poczułam że moja sprawa z jaką się zwróciłam jest błacha. Zawsze jestem obsłużona szybko i sprawnie.

Rewelacja!

Bardzo łatwe załatwianie spraw, nieskomplikowane wymogi

Super!

wszystko w porzadku, mila i rzetelna obsługa. Poprawnie dzialajaca aplikacja

Rewelacja!

Jestem bardzo zadowolona, szybkie załatwienie sprawy.

OK

W sytuacji jak trafi się na obsługę profesjonalnego pracownika to wszystko jest ok. , ale w sytuacji kiedy jest to mniej kompetentna osoba to bywa różnie.

Super!

Wszystko bez zarzutu. Obsługa na wysokim poziomie.

Odwiedzałeś ostatnio ING Bank Śląski?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • karty płatnicze
  • bank
  • banki
  • kredyt
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • pożyczka

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.71 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.61 )

BNP Paribas

(3.54 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem