Van Graaf

( 3.39 )

Opinie (167)

Masakra

System zwrotu towaru to porażka. Oddałem bluzę w sklepie bo chciałem przymierzyć mniejszy model. Później czekanie na maila, uzupełnienie danych i te terminy 14 dni na zwrot kasy. Nigdy online nic tam nie kupię, inne sklepy oferują znacznie lepszy poziom obsługi.

Masakra, nie polecam

Zamówiłam bluzę i koszulkę po upływie terminu wskazanego podczas zakupu otrzymałam jakąś „śmieszną” bluzkę !! W rozmowie z Panem na infolinii nie usłyszałam słowa przepraszam ale za to dowiedziałam się, ze nie otrzymam już zamówionych przeze mnie rzeczy, na pieniądze mam poczekać 14- dni a ma kuriera cały kolejny dzień roboczy bo go nie interesuje, ze mam swoje obowiązki i ze to nie z mojej winy muszę zwrócić paczkę. Nie spodziewałam się, ze w tych czasach można tak Potraktować klienta!!!! Bardzo bardzo NIE POLECAM !!!!

Katastrofa

Zamówiłam kilka swetrów na początku marca 2021 r.. Pomimo opłacenia całości jeden nie został mi przesłany (ponoć miałam go dostać w późniejszym terminie). Na początku kwietnia 2021 r. zażądałam zwrotu kwoty za nie wykonanie umowy z tytułu tego jednego swetra. Żądanie ponawiałam kilkukrotnie ma maila - BRAK JAKIEKOLWIEK ODZEWU. Infolinia rozłącza sama połączenie z uwagi na długi czas oczekiwania. Wysłałam prośbę przez ich formularz, ale tutaj też żadnego śladu. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!! Jest maj 2021 r. sweter już mi dawno niepotrzebny a pieniędzy też nie ma i chyba pozostaje mi tylko wniosek do sądu o bezpodstawne wzbogacenie albo niewykonanie umowy...Szkoda, bo zaczynało się miło w sklepie stacjonarnym

ODRADZAM!

Ani pieniędzy ani towaru! Brak odpowiedzi na maile, a telefonów nie odbierają. ODRADZAM!

Tragedia

Czekam na zamówienie od dłuższego czasu w linku do śledzenia paczki nic się nie dzieje niby nr paczki jest ale nikt jej nie odebrał od nadawcy padaka zamawiam w innym sklepie e obuwie i tam działa to z marszu dostawa w ciągu 3 dni van graf to porażka nie polecam

Super

Super .Trafilam na sklep internetowy i zamówiłem plaszcz w obnizonej cenie .Dostalam przesylke w 6 dniu .pieknie zapakowana.SKLEP INFORMUJE o mozliwych opoznieniach wiec ludzie powinniscie to zrozumiec.A jeszcze 2 razy dzwonilam na info i trafilam na super milych i profesjonalnych konsultantow.Ja jestem bardzo zadowolona i z jakosci ubrania oraz z obslugi.Oceniam skllep na 6 z +.Z cala pewnoscia bede polecac wszystkim .

Tragedia, omijać z daleka

Zamówienie z odbiorem w Starym Browarze płatność PayPro niezrealizowane przez półtora miesiąca, zero odzewu,wyjaśnienia, przeprosin. Po monicie mailowym to samo, odpowiedź z automatu "noreply" W końcu zwrot pieniędzy na konto, nadal zero odzewu. O co chodzi??? Olewanie klienta na maxa!

Uwaga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UWAGA !!! Ostrzegam przed zakupami w tym sklepie. Zakupiłem sweter przez ponad tydzień temu. Brak realizacji. ZERO kontaktu - zapytanie o zamówienie brak odzewu , mail brak odzewu , na infolinię nie można się dodzwonić . Jeśli nie chcecie zostać bez pieniędzy i towaru - nic nie kupujcie !!!!!! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Skandaliczna obsługa

Zamówiłam do wyboru kilka kolorów tego samego sweterka, po czym oddałam dwie paczki - tego samego dnia, jednemu kurierowi. Za jedną z nich dostałam zwrot na konto po 3 dniach, niestety o drugiej od dwóch tygodni nie ma żadnej informacji, zero odpowiedzi na kontakt mailowy i brak odpowiedzi na infolinii. Jest to skandal.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

22.03.2021
Van Graaf Inna forma kontaktu

Najgorsza obsługa

Obsługa to kpina. Dostałam zły rozmiar zamówienia, wielokrotnie próbowałam się skontaktować z firma, nie odpisywali na maile, na infolinie nie dało się dodzwonić! Nie polecam!

Jakaś masakra

12 dni od zamówienia i zero zakupionego towaru

Odwiedzałeś ostatnio Van Graaf?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(3.00 )

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem