Kielecka Fabryka Mebli

( 3.27 )

Opinie (93)

Dostawa tragedia

Nie będę się wypowiadać i oceniać tego, ze mimo iż mebel jest na magazynie na transport trzeba czekać tydzień. Troszkę słabo ale do przeżycia natomiast jeśli chodzi o dostawę dramat ... panowie zaparkowali na posesji sąsiada i tam wyłożyli paczki z łóżkiem które zamawiałam, mówiąc ze na podwórko nie są w stanie wjechać( większe samochody spokojnie zawsze wjeżdżały ale rozumiem ze nie umieją) natomiast zostawienie przesyłki pod płotem sąsiada? To już przesada. Nie wzięłam usługi wniesieni dlatego nie oczekiwałam ze paczki będę mieć w pokoju natomiast myślałam że pod domem albo chociaż na podwórku.... jednak jak widać miałam zbyt duże oczekiwania...

Zdecydowanie odradzam!!!

Otrzymałam meble uszkodzone. Zakup 17 marca, a otrzymane meble przyjechały uszkodzone 27 kwietnia 2021r. Brak paragonu/faktury przy dostawie mebli. Plecy jednej komody z dużą dziurą z tyłu, szuflady przy drugiej komodzie krzywo zamontowane prowadnice przez co jedna wystawała bardziej od drugiej po zamknięciu. Niby wszystko świetnie zabezpieczone, a wewnątrz uszkodzenia. Na reklamowane produkty do dnia dzisiejszego nikt nie dotarł, a obiecują z miesiąca na miesiąc. Podkreślam, iż wstępną odpowiedź z działu reklamacji otrzymałam iż muszę czekać 60 dni. Mija 90 dni i nadal nie mam naprawionych mebli przez Kielecką Fabrykę Mebli.

DRAMAT!

Zamówienie internetowe - prosta szafka. Zamówienie przyszło szybko, ale niekompletne i z uszkodzonym blatem. Brakujące elementy dostanę szybko, ale brudne. Na nowy blat czekam prawie 3 miesiące! Dział reklamacji działa dramatycznie - nie odbierają telefonów, na maile jeśli odpiszą, to nie wcześniej niż po 2 dniach. Zdecydowanie odradzam!

DRAMAT

Otrzymałam komodę bez części elementów, złożyłam reklamację i od tego czasu trwa moja niekończąca się batalia z działem ds. reklamacji. Mam wrażenie, że dodzwonienie się do nich jest trudniejsze niż odmówienie kotu plasterka szyneczki, a dodam że bardzo go kocham. Przestrzegam i marzę aby moje piekło wreszcie się skończyło.

Tragedia

Szkoda czasu na kupowanie tam mebli dostarczane są poprostu części mebli z innego zestawu potem męka przez reklamację, termin goni żeby mieć kompletne meble a oni mają to gdzieś, naprawdę szkoda czasu nikt nie kontroluje tego co wychodzi nie polecam

Dbać o polskie!

Porównując meble z Białorusi w Agacie z dostawą za 300zl, mogę czekać 20 a nawet i 30 tygodni, ale wolę kupić polskie z darmową dostawą. Nie dam zarobić ani sieciowce ani wyzyskiwaczom że Skandynawii. Ludzie z dwucyfrowym IQ nie zrozumieją i będą zapychać portfele zagranicznych dostawców.

Dostawa i reklamacje tragedia

Stanowczo odradzam zakupy w tej firmie.Oczekiwanie na dostawę kilka miesięcy.Po niezliczonej ilości telefonów i e-mail , niekompletna dostawa zamówienia.Brakujące meble dotarły uszkodzone , oczywiście z dużym opóźnieniem.Reklamacja uszkodzeń bez jakiejkolwiek reakcji ze strony firmy.

TRAGEDIA I DNO

Miałam okazję zamówić u nich meble. Najgorsza firma gdzie mogłam zamówić. Czekam na meble od sierpnia, przyszly przed nowym rokiem i do tego niedobre. Teraz są w reklamacji od miesiąca i dalej cisza. Nie chcą podać numeru telefonu do kontaktu tylko a-mail. Tragedia i jeszcze raz tragedia. Nie polecam nikomu tam zamawiać!

Nie warto kierować się sentymentami

Dziady 22 tygodnie na meble czekałem nie polecam tej firmy nikomu. Nie ma sensu kierować się sentymentami, że stara dobra Kielecka Fabryka Mebli---jej już nie ma i nigdy nie będzie.Prywatna działalność jakiegoś pana z rodziną. Dopiero teraz poczytałem i zorientowałem się, że tam na produkcji tak się dzieję że najniższa krajowa, ciągła rotacja a Ukrainki to do tej pory przychodzą po zaległą wypłatę, to i jak mogą być zamówienia na czas i dobrej jakości. Banery reklamowe na wjeździe do Kielc, branie pod włos i na sentyment, radzę poczytać sobie wcześniej opinie i i ewentualnie przy umowie zrobić aneks , że za każdy dzień spóźnienia sprzedawca opuszcza 1 % ceny lub dać sobie spokój

Dział reklamacji szwankuje i to mocno

Podają terminy realizacji reklamacji, które mijają bez echa. Nawet nie potrafią przeprosić . Za to wiele naobiecują. Nie chcę mieć z nimi więcej do czynienia. Tylko jeszcze odzyskam swoje pieniądze za zapłacony towar, którego nie oglądam od ponad 6 m-cy. Odradzam z pełną świadomością.

czekając na meble można się zestarzeć

obsługa sprzedających ok, doradca mebli kuchennych super, ale na tym koniec, do dnia dzisiejszego 28.09.2020 nie mam żadnej informacji o zakupionych meblach, kuchnie zamawiałam i opłaciłam w całości 14 lipca, szafy 1 sierpnia 2020r i na tym się kończy super, teraz już tylko się zastanawiam ile jeszcze przyjdzie mi czekać, nic nie można zaplanować, żałuję ,że dokonałam zakupu w tym sklepie

Fatalnie

Zamówiłam meble przez internet. Z tygodnia na tydzień odwlekają realizację zamówienia. Miały być w tym tygodniu na 100% dzisiaj się okazuje że za kilka dni będzie wiadomo kiedy będą gotowe. Nie polecam!!!

NIESŁOWNOŚĆ , NIETERMINOWOŚĆ To logo tej firmu

Myślisz , że jak kupiłeś fajne meble to przywiozą w ustalonym terminie-absolutnie wyznaczą ci jeszcze ze dwa terminy , a i tak będziesz dzwonił interweniował bo mebli nie ma dopiero jak już stracisz całkiem cierpliwość to z poślizgiem kilku godzin dowiozą twoje meble. Jeśli trafisz na meble z defektem, to reklamacja trwa 60dni + poślizg kilkudniowy nie wspomnę ,że godziny w KFM biegną w innym czasie, tam jest specjalny zegar KFM Ogólnie : Obsługa klienta miła , ale nie prawdziwa.

Odwiedzałeś ostatnio Kielecka Fabryka Mebli?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

abra

(3.66 )

Conforama

(3.00 )

Gawin

(3.25 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem