Opinia użytkownika: Klient_8RkN
Dotycząca firmy: Kielecka Fabryka Mebli
Treść opinii: Skandaliczna obsługa, zakup w styczniu gwarantowany z dostawą na marzec. W planach spotkanie świąteczne przy zamówionym stole. Dzisiaj mija 13 tydzień od zamówienia. W kolejnej rozmowie z mojej inicjatywy pani kierowniczka (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) poinformowała mnie o wysłanym smsie 22 kwietnia o realizacji zamówienie. Nic podobnego, oczekiwałem informacji rzetelnej o czasie dostawy i szybkiej realizacji a otrzymałem informację, ze musze złożyć rezerwacje ???? na transport, który być może będzie na koniec 14 tygodnia. A gdzie raport z realizacji zamówień Pani kierowniczko? Gdzie kontakt pomiędzy wytwórcą a klientem. Wszak jesteście jedynie pośrednikiem a nie fabryką. Wprowadzacie klientów w błąd. Zamiast przeprosin, połajanka nerwowego i zdziwionego klienta. Nigdy więcej mam nadzieję się nie spotkamy, chyba, ze kolejne obiecanki będą wprowadzeniem w błąd, wówczas poproszę o pomoc mojego prawnika.