Barakuda

( 3.68 )

Opinie (16)

Barakuda to sklep

Barakuda to sklep, który w swoim asortymencie posiada wiele różnych produktów zaczynając od pasków, przez parasolki, portfele, torby aż do walizek itp. Asortyment jest bardzo ładny i wpada w oko szczególnie spodobały mi się kalosze. Ale nie kupiłam ich bo były za drogie. Ceny są wysokie i nie ma się co oszukiwać ciężko wydać tyle pieniędzy na portfel lub pasek.

Barakuda to największa stołeczna sieć sklepów oferujących

Barakuda to największa stołeczna sieć sklepów oferujących torby, galanterię skórzaną i akcesoria podróżne. Oferuje między innymi: walizki, torby i akcesoria podróżne, portfele, portmonetki, kosmetyczki, saszetki i aktówki oraz klasyczne, modne, oryginalne i ekstrawaganckie kolekcje torebek i teczek; wyszukane pod względem wzornictwa paski, rękawiczki oraz parasole. Elegancki sklep miłe i pomocne sprzedawczynie według mnie same zalety.

W sklepie znajdziemy wszystko co skóżane

W sklepie znajdziemy wszystko co skóżane. Mają bardzo ładne torby w różnych fasonach, kolorach rozmiarach, które uwielbiam oglądać. Najbardziej podobają mi się walizki jednak są tak strasznie drogie, że niestety na oglądaniu poprzestaje. Fajne miejsce jeżeli ktoś szuka np, paska czy rękawiczek dla kogoś z rodziny.

Do tego sklepu weszłam tylko z czystej ciekawości

Do tego sklepu weszłam tylko z czystej ciekawości. Nie miałam zamiaru nic kupować, ale zawsze interesowało mnie jaki asortyment oferuje ten sklep. Sklep raczej mały bardzo dużo towaru głownie walizek, torb podróżnych i portfeli, kosmetyczki i akcesoria podróżne. Obsługa bardzo mila, Pani od razu zaproponowała mi pomoc, odmówiłam. Ceny oczywiście bardzo wysokie.

ten sklep oferuje klientom galanterię skórzaną

ten sklep oferuje klientom galanterię skórzaną, a przede wszystkim szeroki wybór toreb, walizek i innych akcesoriów przydatnych w podróży. Wystawa czysta, ciekawa i aktualna. Wnętrze sklepu bardzo estetyczne, a wybór towaru różnorodny. Ekspozycja towaru bardzo dobra. sklep jasno oświetlony. Bardzo życzliwa i uprzejma obsługa chętnie zapoznaje klienta z ofertą.

Sklep ładny i wygląda na luksusowy

Sklep ładny i wygląda na luksusowy, jednak rzeczywistość nie jest już tak kolorowa jak torebki lezące na wystawie tego sklepu.Potwierdzam zdanie tym,że czasem przypłacamy za markę. Droga (ok. 400 zł)torba skórzana nie powinna farbować. Opinia neutralna, ponieważ producent uznał reklamację, której sklep nie chciał uznać.

Wybraliśmy się wraz z moją dziewczyną za porządną walizką

Wybraliśmy się wraz z moją dziewczyną za porządną walizką. Sklep był stosunkowo mały ale dobrze zaopatrzony. Panował porządek, towar bardzo ładnie wyeksponowany. Ceny bardzo kosztowne, obsługa miła konkretna, zaangażowana w rozmowę, doskonale wysłuchała zakres naszych oczekiwań. Pomimo, że do transakcji nie doszło, obsługa na wysokim poziomie.

W sklepie jest bardzo czysto

W sklepie jest bardzo czysto, schludnie, po prostu przyjemnie. Wszystkie towary są ładnie wyeksponowane, co jeszcze bardziej dodaje im uroku i zachęca do obejrzenia lub nawet kupienia. Asortyment produktów jest bardzo szeroki, jest więc w czym wybierać, a każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. Obsługa sklepu zachowuje się profesjonalnie. Zawsze obsługuje klienta w bardzo miły i kompetentny sposób. Podczas obsługi jest uśmiechnięta i zadowolona.

BARAKUDA w Blue City to sklep

BARAKUDA w Blue City to sklep, do którego zaglądam ostatnimi czasy zawsze, gdy potrzebuję walizki, torby podróżnej czy torby na laptopa. Tym razem zjawiłam się w poszukiwaniu męskiej torby miejskiej. Nie wiedzieć czemu, większość oferowanych obecnie w sklepach jest albo zbyt 'emo', albo z przeznaczeniem stricte laptopowym. Zwykłe miejskie torby materiałowe, np. samsonite, których jeszcze kilka lat temu był spory wybór na rynku, zniknęły. Dziś najwyraźniej zakłada się, że każdy targa ze sobą komputer. Permanentnie. W Barakudzie trafiłam na fajną, miejską skórzaną torbę DAAG. Skóra 'old look', czarna, z regulowaną długością paska. Jak dla mnie - do kupienia, wolałam jednak, by przyszły użytkownik obejrzał ją przed zakupem. Mając na uwadze, że oglądany przeze mnie egzemplarz był ostatnim dostępnym w sklepie, poprosiłam o odłożenie towaru do następnego dnia. Pani za ladą zgodziła się od razu i zapisała nazwisko. Generalnie, zakupy w BARAKUDZIE to przyjemność; trochę szkoda, że sklep nie przewiduje żadnych rabatów dla stałych klientów.

Zdecydowanie odradzam zakupy w tej sieci sklepów

Zdecydowanie odradzam zakupy w tej sieci sklepów. Kupiłam poduszkę do podróży samochodowych, która po 1-krotnym użytku rozkleiła się. Po 4 m-cach oczekiwania na jakąkolwiek reakcję udałam się do sklepu, gdzie otrzymała informację, że nic nie wiadomo o losach mojej reklamacji. Pracownica sklepu obiecała skontaktować się ze mną w dniu następnym, ale ani w dniu następnym ani w żadnym innym nie dostałam telefonu ze sklepu. Po kolejnej ingerencji, niemalze wykrzyczano mi w twarz, że skoro nie było kontaktu z ich strony, to reklamacja została uznana. Niedługo później dostałam ze sklepu pismo, że jak nie odbiorę nowej/naprawionej poduszki, oddadzą ją do depozytu na mój koszt (!!). Obsługa klienta stoi na żenująco niskim poziomie (brak kontaktu przez 4 m-ce, brak wiedzy ersonelu nt. reklamacji, obietnica kontaktu i jego brak, pismo o oddaniu do depozytu przy braku wcześniejszej informacji nt. przebiegu postępowania). Cieszę się, ze to się wydarzyło przy zakupie o wartości ok. 50 zł, a nie przy zakupie walizki za 1000 zł. Teraz już wiem, że nigdy więcej tego błędu nie popełnię.

Do BARAKUDY w Blue City udałam się po zakup walizki

Do BARAKUDY w Blue City udałam się po zakup walizki. Brałam pod uwagę markę DELSEY, której używam i uważam, że zachwouje właściwą równowagę pomiędzy jakością i ceną. Szukałam ładnej małej walizki na krótkie 1-2 dniowe wyjazdy. Zabieranie dużych waliz na krótkie wyjazdy nieraz okazało się niewygodne i niepraktyczne. Sklep obsługiwany był przez jedną osobę. Powiedziałam, jakiej walizki szukam. Moje wymagania nie były nadzwyczajne - dobra jakość, koniecznie cztery kółka i akceptowalny kolor. Już od wejścia moją uwagę zwróciły soczyście purpurowe usztywniane walizki, jak się okazało - marki Puccini. Firma nie była mi znana. Sprzedawca poinformował mnie, że firma jest polska i cieszy się ponoć uznaniem wśród klientów. Widząc (jak zakładam) mój źle skrywany sceptycyzm, dodał, że w odniesieniu do wyrobów Puccini w zasadzie nie ma reklamacji, częsciej zgłaszane są problemy dotyczące choćby walizek Samsonite, które - z uwagi na markę - kosztują średnio 3 razy więcej od pozostałych. Ostatecznie przekonała mnie 2-letnia gwarancja i ogólna "uroda" walizki. Dodatkowo, okazało się, że małe i średnie walizki Pucinni są przecenione o 30%. Zapłaciłam kartą. Z towaru, który miałam już okazję przetestować w praktyce, jestem zadowolona.

Do sklepu udałam się aby odebrać torbę

Do sklepu udałam się aby odebrać torbę, która wróciła z naprawy. Gdy wchodziłam do niego widziałam, że Panie pracujące w nim siedziały, ale gdy tylko zauważyły, że zbliżam się do sklepu natychmiast wstały. Sklep był stosunkowo mały ale dobrze zaopatrzony. Po podejściu do kasy powiedziałam, że chciałabym odebrać torbę. Podałam kartkę, na której były napisane szczegóły. Panie dość długo szukały mojej torby, która znajdowała się pod podestem, na którym stały inne, nowe torby. Widocznie tam chowają rzeczy, które wracają z gwarancji. Gdy Panie już odnalazły moją walizkę poprosiły abym ją obejrzała czy wszystko w porządku. Ekspedientki były miłe i kulturalne. Wizytę w sklepie oceniam bardzo dobrze.

Zewnętrzny wygląd opisywanej placówki nie budził zastrzeżeń

Zewnętrzny wygląd opisywanej placówki nie budził zastrzeżeń - witryna wystawowa była czysta, wejście szerokie i przestronne. Wewnątrz sklep także był posprzątany, jednak towar ustawiony był na tyle ciasno, że tworzył się nieporządek. Przejścia między walizkami i torbami były na tyle wąskie, że niemożliwością było wyjąć największą z danego kompletu nie odsuwając przedtem kilku innych. Mimo, iż byłem jedynym klientem w sklepie, to pracownica, ani mnie nie powitała, ani nie odpowiedziała na moje powitanie, ani też nie spytała, czy potrzebuję pomocy. Klika minut oglądałem różne torby i walizki, pani zaś cały czas siedziała za kasą z gazetą w ręce zerkając tylko co chwilę w moją stronę.

Odwiedzałeś ostatnio Barakuda?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Vip collection

(3.37 )

Valentini

(4.36 )

BATYCKI

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Najlepiej oceniane platformy zakupowe i ogłoszeniowe! Sprawdź nasz nowy RANKING!

Wielu z nas korzysta z portali internetowych, aby m.in. zakupić jakiś produkt, sprzedać niepotrzebną rzecz, czy sprawdzić najlepszą cenę danej usługi. Portali, serwisów i stron internetowych jest cała masa, a my wybieramy te, które są łatwe w użytkowaniu, bezpieczne i dopasowane do naszych upodobań. Zobaczcie sami, jakie strony są najchętniej odwiedzane przez polskich konsumentów. Dlaczego właśnie te portale są najpopularniejsze i wybrane mianem najlepiej ocenianych wśród użytkowników portalu? Przekonajcie się już teraz! Użytkownicy portalu często zwracali uwagę na wygodę (łatwość rejestracji i logowania, szeroki asortyment, bezproblemowa płatność) podczas zakupów, ale również darmową wysyłkę czy wydłużony czas na zwrot, który stał się kluczowym wyznacznikiem udanych zakupów w trakcie niepewnej sytuacji epidemiologicznej.„Na Zalando każdy klient może czuć się pewnie. Dlaczego? W dzisiejszych pandemicznych czasach, gdy prawie wszystko było zamknięte był to idealny sklep do zakupów online, ponieważ Zalando wyszło naprzeciw wszystkim oczekiwań klientów! Znajdziemy tam wszystko czego tylko potrzebujemy, strona jest przejrzysta - jasna i zrozumiała dla każdego. Dodatkowo Zalando oferuje darmowy i wydłużony czas na zwrot, jeśli którykolwiek z produktów nam nie odpowiada.” ~ Klient_j7rP Użytkownicy strony empik.com zwracają uwagę również na szybkość pomocy w razie występowania jakichkolwiek problemów podczas transakcji.„Rewelacja! W razie problemów szybki kontakt z obsługą i sprawna pomoc.” ~ Klient_QnI4 Dodatkowo, użytkownicy w swoich opiniach poruszają kwestię bezpieczeństwa - jest dla nich szczególnie ważne, aby transakcja przebiegła bezpiecznie, a strona była wiarygodna – zwróciła na to uwagę klientka allegro.pl:„Bardzo dobrze zorganizowany portal kupna i sprzedaży. Pełne bezpieczeństwo transakcji zapewnione przez serwis dla kupującego i sprzedającego.” ~ Klient_arp9 Tak prezentuje się Top10 najlepiej ocenianych platform zakupowych i ogłoszeniowych!Zgadzasz się z tym rankingiem? A może masz inne zdanie na temat wymienionych portali i stron internetowych? Koniecznie podziel się z nami swoją opinią!

Pracujemy nad letnią sylwetką! Sprawdź ranking TOP 5 siłowni

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że wielu z nas rozpoczyna aktywne plany treningowe w walce o wymarzoną sylwetkę na lato! Odwiedzamy kluby fitness, baseny, dietetyków lub samodzielnie staramy się zadbać o zdrowy wygląd, m.in. wykonując ćwiczenia w domu lub biegając.  Siłownie mogą nam skutecznie pomóc, ponieważ dostarczają kompleksowych usług. Pracownicy nie tylko doradzą, jak stworzyć skuteczny plan treningowy, ale również dobiorą dla nas odpowiednie ćwiczenia, biorąc pod uwagę stosowane diety, tryb życia, czy nasze możliwości. Z opinii klientów, jakie otrzymujemy na portalu jakoscobslugi.pl wynika, że niestety nie w każdym klubie fitness spotykamy kompetentną obsługę. Niejednokrotnie pracownicy nie chcą poświęcić odpowiedniej ilości czasu na stworzenie właściwego planu treningowego i nie potrafią dobrać odpowiednich ćwiczeń, traktując klientów ogólnikowo, według jednego, przyjętego schematu.  Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie komu zaufać?Sprawdźcie ranking TOP 5 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

RANKING! Sprawdź TOP10 drogerii i perfumerii

Za nami Walentynki, przed nami Dzień Kobiet. Dwa święta, przed którymi drogerie i perfumerie przechodzą wyjątkowe oblężenie. Aby podpowiedzieć Wam, gdzie najlepiej się udać, na podstawie opinii konsumentów stworzyliśmy listę najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwracają uwagę podczas obsługi. Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii." Klientka z Suwałk, również doceniła personel. W opinii na temat firmy Douglas wspomina cierpliwość i uśmiech pracownic." Przesympatyczna i pomocna obsługa. Panie potrafią doradzić i zachęcić. Są cierpliwe, a przy tym uśmiechnięte. Profesjonalne doradztwo to ich wyróżnik. Polecam!" Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi, czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultantki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się również negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas, są niekompletne lub pomylone:„Podkład przyszedł otwarty (nieoryginalnie zapakowany). Widać, że już był używany przez inną klientkę. Przypuszczam, że otrzymałam tester, albo coś w tym stylu. Patrząc po opiniach problem jest nagminny.” ~ Klient_ieqF„Moje zamówienie zostało anulowane w całości bez konsultacji ze mną, ponieważ brakowało w magazynie "jednego lub więcej produktów". Nigdy się z czymś takim nie spotkałam…” ~ Klient_9G0z  Zgadzasz się z tym rankingiem? A może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinię i oceń drogerie, w których robisz zakupy!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem