Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Barakuda
Treść opinii: Zdecydowanie odradzam zakupy w tej sieci sklepów. Kupiłam poduszkę do podróży samochodowych, która po 1-krotnym użytku rozkleiła się. Po 4 m-cach oczekiwania na jakąkolwiek reakcję udałam się do sklepu, gdzie otrzymała informację, że nic nie wiadomo o losach mojej reklamacji. Pracownica sklepu obiecała skontaktować się ze mną w dniu następnym, ale ani w dniu następnym ani w żadnym innym nie dostałam telefonu ze sklepu. Po kolejnej ingerencji, niemalze wykrzyczano mi w twarz, że skoro nie było kontaktu z ich strony, to reklamacja została uznana. Niedługo później dostałam ze sklepu pismo, że jak nie odbiorę nowej/naprawionej poduszki, oddadzą ją do depozytu na mój koszt (!!). Obsługa klienta stoi na żenująco niskim poziomie (brak kontaktu przez 4 m-ce, brak wiedzy ersonelu nt. reklamacji, obietnica kontaktu i jego brak, pismo o oddaniu do depozytu przy braku wcześniejszej informacji nt. przebiegu postępowania). Cieszę się, ze to się wydarzyło przy zakupie o wartości ok. 50 zł, a nie przy zakupie walizki za 1000 zł. Teraz już wiem, że nigdy więcej tego błędu nie popełnię.