Jakość Obsługi

Media Markt

( 3.91 )

Media Markt to lider pod względem dystrybucji elektroniki użytkowej w Europie. Firma jest obecna w krajach Europy i posiada ponad 35- letnie doświadczenie w branży. Media Markt działa według strategii zorientowanej na klienta. W swojej ofercie obok najnowocześniejszych sprzętów elektronicznych posiada także rozbudowany portfel usług oraz pakiety około sprzedażowe. Z zakresu sprzętów elektronicznych w sklepach dostępne są dziesiątki tysięcy produktów do których zalicza się urządzenia mobilne, praktyczne i modne akcesoria, premierowe produkty, sprzęt użytkowy do wyposażenia domu i biura oraz produkty związane z realizacją pasji i spędzaniem wolnego czasu.

Opinie (3678)

zakupy on line

Zakupiłem 4 szt pewnego asortymentu ze sklepu internetowego MM. Po ok 2 h otrzymuję email informacją że wyczerpały się zapasy i zamówienie nie będzie zrealizowane i zwrócą mi pieniądze. Na stronie produkty te widniały ze statusem "dostępne" dlatego napisałem reklamację. W odpowiedzi otrzymałem sucha odpowiedź: "Uprzejmie informuję, że zamówienie nie zostanie wznowione.

kontakt ze strony sklepu w odpowiedniej formie

Kontakt zwrotny w odpowiedniej zachowującej wszystkie standardy formie. Dotyczył zapytania o sprzęt RTV AGD.

Oczywiście kolejne promocja widmo

Oczywiście kolejne promocja widmo.... To co było w promocyjnej cenie nie dostarczone KOLEJNY RAZ .... Oczywiście prawie tydzień zajęło ogarnięcie ,ze czegoś nie mają...Zero informacji i wyboru czy jednak ktoś chce całość zamówienia czy tylko część czy rezygnuje całkiem jak nie ma najbardziej oczekiwanej rzeczy !!!!!! FIRMA żenada !!!! Kolejny raz zwalicie na firmę transportującą ,że dała ciała z pakowaniem towaru aż się skończył?? Dajcie sobie siana !!!! Zgłoszone kolejny raz do UOKIKU !!!!! Transakcja została zawarta !!!!

Po prawie 4 miesiącach anulowanie zamówienie

Po prawie 4 miesiącach anulowanie zamówienie z grudnia 2020) powodu braku towaru po moim emailu w dniu wczorajszym05.04.201 (Zamównienie grudzień 2020- zapytanie o zamówienie kwiecień 2021 )... Ile mam czekać jeszcze na zrealizowanie zamówienia.. W między czasie ten sam przedmiot w różnych odstępach czasu kupiony po tamtym zamówieniu u nich , więc się dało kupić towar był.. Zamówienie niby miało być realizowane przez magazyn centralny.A w magiczny sposób po 4 miesiącach obecnie towaru brak .. Żenada nie sklep....Skończył się towar w PL sprowadźcie z magazynów DE tam mają ..

Nie polecam, lepiej uważać i nie tracić czasu.

Obsługa klienta i sposób realizacji płatności w sklepie internetowym to istna komedia. Po złożeniu zamówienia, na ostatnim kroku, przy próbie finalizacji płatności, wyświetlany był komunikat błędu o braku możliwości wczytania strony mediamarkt.pl . Kolejna próba zamówienia skończyła się tak samo. I tu zaczyna się tragikomedia. Po kontakcie z infolinią wysyłane mi są kolejne linki do zapłaty z których nie można skorzystać, sami pracownicy potwierdzają fakt, że u nich również nie ma możliwości skorzystania z linku do płatności. Po czym dostaje informację, że sprawa zostaje skierowana do specjalnego działu i mam czekać na odpowiedź. W między czasie ceny się zmieniają, a promocje przestają obowiązywać. Ze strony obsługi klienta brak jakiegokolwiek kontaktu, a na moje prośby o postęp w sprawie, dostaję tylko informację, że "specjalny dział został ponaglony". Sytuacja powtarza się przez 3 tygodnie, po czym dostaję informację, że zamówienie nie może być zrealizowane i mam złożyć nowe. Na moją uwagę, że ceny znacznie się zmieniły dostałem odpowiedź że sklep media markt nie ma wpływu na zmianę cen :D Generalnie, nie polecam nikomu, lepiej skorzystać z bogatej konkurencji, niż marnować czas i nerwy na sklep, który klienta ma w głębokim poważaniu i strach myśleć jak pomocny będzie przy poważniejszych problemach.

Super sklep ze świetną obsługą

Organizacja personelu w sklepie jak najbardziej na plus , obsługa rzetelna i pełna profesjonalizmu. Personel pomocny i spełniający oczekiwania klientów . Czas obsługi zgodny z moimi oczekiwaniami , zaoferowano mi dodatkowy produkt z promocyjnej cenie . Sklep był czysty , zadbany i panowała w nim przyjemna atmosfera.

Usługi przegrywania danych

Jeżeli chcesz stracić wszystkie dane z telefonu to skorzystaj z usługi przegrywania danych w Media Markt Poznań (avenida). Oczywiście pracownik twierdzi, że nie wie jak to się stało (oczywiście pierwszy raz) że skasował WSZYSTKO z mojego telefonu. Natomiast MM nawet nie proponuje, że w jakiś sposób spróbuje odzyskać te (dla mnie bardzo )ważne dane. Rozmowa z kierownikiem sklepu to jak z "betonem". MM twierdzi, że nie ponosi odpowiedzialności za ewentualną utratę danych, to ma zapisane w regulaminie i w żaden sposób nie poczuwa się do odpowiedzialności za to co się stało. Teraz aby spróbować odzyskać dane musze skorzystać z usługi profesjonalisty co wiąże się z kosztem ok 2 tys!!!. Zatem w myśl tego jak reklamuje się MM "Przyjdź z problemem, wyjdziesz z uśmiechem" w moim przypadku można powiedzieć "Przyjdź z uśmiechem, wyjdziesz z problemem...

Profesjonalne podejście do klienta

Jestem mile zaskoczony czasem jaki został mi poświęcony w sklepie przez sprzedawcę gdy chciałem się dowiedzieć czegoś więcej o produkcie który mnie interesował a był nim smartfon i powiem szczerze że doradca znał się na rzeczy !!!Dlatego daje wysoką ocenę dla tego sklepu ☺️

Fachowości i kompetencje bardzo polecam

Ludzie pracujący w dziale z telefonami są prawdziwymi fachowcami i urodzonymi sprzedawcami. Potrafią wyjaśnić wszystko, porównać inne modele i doradzić a jeśli cena przekracza nasz budżet proponują raty. Jestem pod wielkim wrażeniem znajomości towaru który sprzedają bo wiedzą o nim wszystko. Podobnie jest na innych działach jak np rtv lub agd.

Super obsluga

Chce pochwalić podejście sprzedawcy, Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), jestem zachwycona!

Zamknięty

Czemu media markt znowu jest zamknięty, porażka, zwariować można.

Super obsługa.

W sklepie był tłum ludzi. Pomimo tego, pracownicy podchodzili do klientów i proponowali im obsługę. Byłam mile zaskoczona!

Pozytywnie

Sklep dobrze wyposażony, przejrzyscie,mila i pomocna obsługa, tylko punkt z możliwością ustalenia rat szwankuje,często nie ma osoby co uniemożliwia zakup towaru .

Doradca pomoc ny

Doradca pomógł mi w sprawie zamówienia,wyjaśnił nieścisłości i produkt który został anulowany jednak się znalazł.za co duży plus.

Odwiedzałeś ostatnio Media Markt?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem