PayPal

(3.91)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 11)

Transakcja przebiegła bezproblemowo....
Transakcja przebiegła bezproblemowo. Dobra informacja o realizacji transakcji.

basstek1956

04.10.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Super
Super

Niezweryfikowany Klient_Axnp

10.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetna strona oferująca...
Świetna strona oferująca możliwość przesyłania pieniędzy, wystarczy znać e-mail kontrahenta, który ma on podpięty do PayPala. Bardzo bezpieczny, niezawodny a przede wszystkim uczciwy sposób przesyłania pieniędzy. Czasami niestety przelicza kurs nieco drożej niż to wynika ze strony NBP, pobiera drobne prowizje. Poza tym brak wad.

Ewelina_973

14.11.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Po raz pierwszy...
Po raz pierwszy w moim już nie tak krótkim życiu przyszło mi skorzystać z płatności internetowych oferowanych przez serwis PayPal. Po krótkiej i bezproblemowej rejestracji mogłem korzystać z własnego konta w serwisie. Niezwłocznie zasiliłem je drobną kwotą przeznaczoną na zakup i wysyłkę przedmiotu z zagranicy. Dosłownie moment po przelewie moje konto w portalu posiadało przesłane środki. Chwilę później również szybko i bezproblemowo zrealizowałem transakcję wymagającą przeliczenia walut (za którą serwis pobiera drobną opłatę) i obecnie czekam ze zniecierpliwieniem na paczkę. Bardzo podoba mi się to że moje konto jest w pełni darmowe, PayPal pobiera drobne kwoty od ludzi posiadających działalność i otrzymujących płatności, jednak dla użytkowników pragnących zapłacić za zakup czy uregulować rachunki jest on zupełnie bezpłatny. Ważne jest również to że połączenia są szyfrowane, a więc zabezpieczone przez kradzieżą poufnych danych. Podsumowując serwis ukierunkowany jest pod klientów, oferuje dużo wymaga niewiele. Polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

10.09.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Opinii i ocen...
Opinii i ocen o stronie paypal jest wiele, jednak ja należę do zwolenników tego specyficznego banku. Strona internetowa budzi zaufanie i co ważne - rozwija się. Pamiętam, jak jeszcze kilka lat temu paypal występował jedynie w angielskiej wersji językowej, co było sporym problemem dla zagranicznych użytkowników. Dziś wszystko jest tam jasno i klarownie wytłumaczone po Polsku. Oferta jest atrakcyjna, ponieważ założenie kont jest za darmo, a pieniądze pobierane są jedynie w przypadku transakcji lub zmiany walut. Dla mnie rozwiązania paypala okazały się zbawienne, kiedy przyszła konieczność zapłaty ze strony firm zagranicznych. Wiele z nich decyduje się właśnie na paypala. Muszę się z nimi zgodzić - jest to sposób na szybkie i niedrogie płatności o zasięgu międzynarodowym.

zalogowany_użytkownik

05.07.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Przed momentem ...
Przed momentem skorzystałem z portalu płatniczego jakim jest Paypal. Używam go już od kilku miesięcy i mogę stwierdzić, że takie realizowanie płatności, przynosi wiele korzyści. Dużym atutem jest krótki czas przelania środków za dany towar. Już dwie minuty od zakończenia aukcji wystarczyły aby sprzedający miał na swoim koncie „paypal” pieniądze, za mój zakupiony towar. Obsługa tej platformy płatniczej jest bardzo prosta i pozwala nawet laikowi sprawnie się w niej poruszać. Minusem natomiast jest brak możliwości przelania pieniędzy w walucie dolara. Próbowałem to zrobić ale bezskutecznie. Dzwoniłem nawet do obsługi klienta i pani udzieliła mi informacji, iż zasilać konto można tylko przy przelewach w złotówkach, a dopiero później można przewalutować pieniądze, tylko niestety już za dodatkową opłatą. Patrząc na to z drugiej strony, z czegoś serwis musi się utrzymywać, ponieważ wszystkie pozostałe usługi są bezpłatne. Informacje jakie uzyskałem były rzeczowe i wyczerpujące.

DonMateo

25.06.2011

Placówka

Nie zgadzam się (9)
Sprzedałam winyl na...
Sprzedałam winyl na ebay, udostępniona przeze mnie opcja uregulowania płatności to paypal. Po wpłacie od kupującego otrzymałam taką oto wiadomość: "Na Twoje konto nadeszła płatność. Płatność została jednak chwilowo zablokowana, aby zapewnić bezproblemowe zakończenie transakcji. Płatność może być zablokowana przez okres do 21 dni. Wyślij przedmiot jak najszybciej. Jeśli tak zrobisz, możemy wcześniej odblokować środki. Wyślemy Ci wiadomość e-mail, kiedy płatność zostanie odblokowana. Możesz zawsze monitorować status tej płatności na stronie Historia swojego konta. Dowiedz się więcej o blokadach płatności". Zanim przejdę do oceny - jedna uwaga - trzy tygodnie blokady to nie "chwilowo"! Krótko mówiąc: kupujący wpłacił, paypal trzyma łapę na moich 22 funtach, a ja muszę wysłać płytę, mimo że realnie nie mam dostępu do moich pieniędzy. Jak paypal uzasadnia taki stan rzeczy? Otóż, w informacjach na stronie wskazuje, że: "w trosce o bezpieczeństwo systemu te płatności, które należą do kategorii podwyższonego ryzyka, mogą zostać objęte blokadą". Jako strony (odbiorców) płatności podwyższonego ryzyka traktuje się kogoś, kto: *Działa w serwisie eBay krócej niż 6 miesięcy, a przy tym prowadzi ograniczoną działalność handlową jako sprzedający. *wynik opinii w serwisie eBay wynosi mniej niż 100, a dotychczasowe działania nie wskazują na dobre wywiązywanie się ze zobowiązań. *Współczynnik niezadowolenia Twoich kupujących* wynosi co najmniej 5%. * Średnia uzyskanych przez Ciebie szczegółowych ocen sprzedającego wynosi mniej niż 4,5. * W ciągu ostatnich 12 miesięcy kupujący wystawili Ci mniej niż 20 szczegółowych ocen sprzedającego. * Wystawiany przez Ciebie przedmiot należy do jednej z kategorii podwyższonego ryzyka, takiej jak bony upominkowe, gry wideo, telefony komórkowe, komputery lub elektronika. Tyle teorii. Praktyka wygląda tak: działam w serwisie od 6 lat, mam 97 komentarzy (=100% pozytywów). Gdyby wszyscy kontrahenci wystawiali komentarze po zakończeniu transakcji, miałabym ich zdecydowanie więcej, ale snu z powiek mi to nie spędza. W ciągu ostatniego roku sprzedałam max 10 płyt, a płyta - jak wynika z wymienionych kategorii towarowych - nie generuje szczególnego ryzyka. Jaki jest zatem powód blokady należnej mi wpłaty? Czy kondycja finansowa paypal jest tak słaba, że musi uciekać się do przechwytywania (co gorsza trzytygodniowego!!!) pieniędzy swoich naiwnych użytkowników? Jedyne w miarę racjonalne wytłumaczenie, jakie znajduję, to fakt, że zostałam ukarana za niską sprzedaż na ebay. Skoro nie spełniłam warunku zrealizowania przynajmniej 20 transakcji sprzedaży w ciągu minionego roku, jestem wcieleniem ryzyka i należy zablokować wpłatę dla mnie. A może to jednak kara za to, że ostatnio to ja - jako kupujący - wszczęłam spór w paypal'u, a następnie wystawiłam na ebay negatyw sprzedającemu, który trzykrotnie zawyżył koszty wysyłki towaru? Nie dostałam od niego negatywa zwrotnego, zakładam więc, że generalnie zgodził się z wyrażoną przeze mnie oceną... Paypal - FATAL ERROR.

zarejestrowany-uzytkownik

08.12.2010

Placówka

Nie zgadzam się (0)
System PayPay został...
System PayPay został opracowany do szybkiej zapłaty w Internecie. Bardzo dobrze sprawdza się też jako tanie przelewy międzynarodowe. Po zalożeniu konta PayPal, należy wpisać swój numer rachunku bankowego lub karty kredytowej. Następnie w celach bezpieczeństwa trzeba to zatwierdzić. Potem można już przelewać i wypłacać pieniądze w oparciu o podane konto bankowe. System wydaje mi sie bezpieczny. Dużo z niego nie korzystam, dopiero niedawno założyłam konto. Na razie funkcjonuje książkowo. Nie płaciłam jeszcze nim za aukcje internetowe. Jego wadą jest spore, dłuższe niz bankach opóźnienie. Przelanie pieniędzy na własne konto bankowe zajmuje conajmniej 2 dni.

demo

06.12.2010

Placówka

Nie zgadzam się (0)
System paypal pozwala...
System paypal pozwala na przesyłanie pieniędzy drogą elektroniczną pocztą elektroniczną do wielu miejsc na świecie, w oparciu o znajomość adresu e-mail adresata przelewu. Dzięki zastosowanemu systemowi weryfikacji, szyfrowaniu danych - transakcje on line są bezpieczne. Miałam okazję i dokonywać płatności i przyjmować przelew - za każdym razem operacje te przebiegły bez zastrzeżeń i w błyskawicznym tempie.

Ania_5

17.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z usług...
Korzystam z usług tej firmy od końca 2008 roku. Mam tu firmowe konto, na które klienci z Czech przelewają mi pieniądze. Początkowo byłam z działania tej firmy bardzo zadowolona. Szybko reagowali na pytania mailowe, nie było problemów. Nawet kiedy pieniądze gdzieś się zawieruszyły, szybko zostawały odnalezione. Od niedawna zmienili szatę graficzną i nazwę. Tego dnia napisałam maila z prośbą o interwencję, gdyż klientka z Czech ponad tydzień wcześniej wysłała do mnie przelew a on nadal nie dotarł. Wysłałam do PayPaya skan przelewu i czekałam na odpowiedź. Minęły 2 dni i zero reakcji. Napisałam kolejnego maila. Znowu czekałam dzień i nic. Zwątpiłam, czy może nie zmienili numeru swojego konta i stąd te problemy. Zapytałam o to w mailu. Po trzecim mailu dopiero dostałam odpowiedź, że przelew lada moment będzie na moim koncie i że numer konta się nie zmienił. Rzeczywiście przelew dotarł ale po jakim czasie ! Kontakt i reakcja naprawdę były kiepskie. Na koncie, w jego szacie graficznej również zaszły niekorzystne zminy. Jest teraz dużo mniej przejrzyste. A zamieszanie związane ze zmianą nazwy PayPaya była po prostu gafą. Nawet nie poinformowali o tym klientów.

Adriana_42

14.05.2010

Placówka

Nie zgadzam się (21)
jestem uzytkownikiem tego...
jestem uzytkownikiem tego portalu oferującego przesyłanie pieniedzy drogą elektroniczna w szybki i bezpieczny sposób,portal ten współpracuje z innymi portalami aukcyjnymi w tym z ebay którego również jestem uzytkownikiem,transakcje są bezpiecznie,w razie nie otrzymania kupionego towaru mozna ubiegać się o zwrot pieniędzy i jest to bardzo szybko i przejrzyście załatwiane,polecam wszytkim użytkowanie tego serwisu

Rafal_11

20.02.2010

Placówka

Nie zgadzam się (27)

PayPal

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PayPal?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Transakcja przebiegła bezproblemowo....
Transakcja przebiegła bezproblemowo. Dobra informacja o realizacji transakcji.