Opinia użytkownika: Adriana_42
Dotycząca firmy: PayPal
Treść opinii: Korzystam z usług tej firmy od końca 2008 roku. Mam tu firmowe konto, na które klienci z Czech przelewają mi pieniądze. Początkowo byłam z działania tej firmy bardzo zadowolona. Szybko reagowali na pytania mailowe, nie było problemów. Nawet kiedy pieniądze gdzieś się zawieruszyły, szybko zostawały odnalezione. Od niedawna zmienili szatę graficzną i nazwę. Tego dnia napisałam maila z prośbą o interwencję, gdyż klientka z Czech ponad tydzień wcześniej wysłała do mnie przelew a on nadal nie dotarł. Wysłałam do PayPaya skan przelewu i czekałam na odpowiedź. Minęły 2 dni i zero reakcji. Napisałam kolejnego maila. Znowu czekałam dzień i nic. Zwątpiłam, czy może nie zmienili numeru swojego konta i stąd te problemy. Zapytałam o to w mailu. Po trzecim mailu dopiero dostałam odpowiedź, że przelew lada moment będzie na moim koncie i że numer konta się nie zmienił. Rzeczywiście przelew dotarł ale po jakim czasie ! Kontakt i reakcja naprawdę były kiepskie. Na koncie, w jego szacie graficznej również zaszły niekorzystne zminy. Jest teraz dużo mniej przejrzyste. A zamieszanie związane ze zmianą nazwy PayPaya była po prostu gafą. Nawet nie poinformowali o tym klientów.