Broadway Group

(3.02)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 14)

Bardzo lubię tu...
Bardzo lubię tu przychodzić bo wiem, że będę zadowolona z efektu końcowego, a dodatkowo zostanę obsłużona w super atmosferze. Polecam!

Klient_Ajot

17.04.2020

Placówka

Wrocław, ul. Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)
Reklamują się jako...
Reklamują się jako zakład fryzjerski - dla ludzi z "KASĄ". Na każdym filmie puszczana jest ich reklama promująca zakład. Powiem tak: jest tam może jedna babka, która tak naprawdę umie strzyc i robi to naprawdę nieźle. Reszta to paprochy z ulicy. Jeden wygląda nieprofesjonalnie, od drugiego czuć zapach fajek na kilometr-czego w ogóle nie rozumiem-brak szacunku dla klienta. Stoi Ci później taki koleś nad głową zasmradzając powietrze wokół siebie, a ty człowieku musisz to wdychać. 60zł za strzyżenie męskie? Ceny rosną nie adekwatnie do usługi! Do tego za takie partactwo? Ja mógłbym Państwu układać cenniki. Strzyżenie męskie(najprostsze chyba w tym fachu) było by za darmo, bo taki poziom reprezentujecie. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

zarejestrowany-uzytkownik

27.05.2019

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 2-4

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w salonie fryzjerskim Broadway group trafiłem na fryzjera, którego kompetencje nie powalały na kolana. Fryzjer nie wytarł mi dobrze włosów co skutkowało tym, że co chwila kropelki wody spływały mi po twarzy. Był bardzo miły lecz chyba często popełniał jakieś błędy (co później było widać w domu po umyciu i ułożeniu włosów) ponieważ cały czas miał minę wystraszona i co chwile poprawiał coś co zrobił źle.

zarejestrowany-uzytkownik

17.10.2014

Placówka

Wrocław, Świdnicka 40

Nie zgadzam się (0)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu byłam z mężem we wrocławskim salonie broadway w c.h. borek. Wyszłam bardzo zniesmaczona. Nigdy nie spotkałam tak opryskliwej i nieuprzejmej obsługi. Podczas strzyżenia mojego męża byłam świadkiem kłótni i wymiany uszczypliwości między fryzjerkami. Poraziło mnie taka sytuacja: wszedł klient , grzecznie zapytał o strzyżenie na co dwie fryzjerki pokłóciły się przy nim że żadna nie ma czasu go obsłużyć. Pan wyszedł. Został oczywiście głośno i na forum skomentowany. Ja żałowałam że strzyżenie mojego męża trwa bo miałam ochotę wstać i wyjść. Ale to nie wszystko. Następnym klientem był starszy pan. Wszedł taki dziadek dosłownie. Ewidentnie jako starsza osoba miał problemy ze słuchem. Nie mogąc się porozumieć z jedna z fryzjerek praktycznie został przez wszystkie wyśmiany. Dosłownie machną na nie ręka i wyszedł. Naprawdę mnie zatkało. To wszystko działo się na forum przy klientach. Dziadek też został na forum wyśmiany. Jakość samej usługi nie była zła.ale nigdy tam nie wrócę nawet jako osoba towarzysząca. Bardzo niekomfortowa jest świadomość że można zostać obgadanym i wyśmianym zanim jeszcze przekroczy się próg w stronę wyjścia. To było traumatyczne doświadczenie. Absolutnie tego salonu nie polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

11.03.2014

Placówka

Wrocław, Gen. Hallera 52

Nie zgadzam się (0)
Będąc fryzjerem warto...
Będąc fryzjerem warto by wyjść od tego czy dobrze rozumie się życzenie klienta - fryzura jest mniej więcej taka, jakiej chciałam, ale mniej więcej to trochę za mało. Wyszłam średnio zadowolona, z poparzoną skórą głowy, bo pracownik nie uznał za konieczne sprawdzenie temperatury nawiewu i był bardziej zainteresowany tym co się dzieje dookoła niego niż klientem na fotelu. Niezwykle głośna muzyka - trzeba podnosić głos. Zerowy komfort usługi, średnie wykonanie. Mimo posiadanej zniżki nie zdążyłam się o nią upomnieć, bo rachunek już dawno został wydrukowany. Dodatkowo brak możliwości płacenia kartą w galerii handlowej? - wolne żarty!

zarejestrowany-uzytkownik

18.06.2012

Placówka

Wrocław, Świdnicka 40

Nie zgadzam się (0)
Salon bardzo ładny....
Salon bardzo ładny. Czekałam chwilę, aż pani skończy z poprzednią klientką. Po jej wyjściu fryzjerka najpierw posprzątała miejsce pracy. Powiedziałam co chcę zrobić z włosami. Pani dokładnie wysłuchała, wykonała fryzurę zgodnie ze wskazówkami (a obawy były duże, bo tym razem chciałam naprawdę minimalnie podciąć włosy). Pani uprzejma, zaproponowała kawę/herbatę. Nie spieszyła się, bardzo dokładnie wykonywała wszystkie czynności.

Em.

11.02.2012

Placówka

Wrocław, ul. Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)
Zdecydowanie nie polecam.....
Zdecydowanie nie polecam.. Ceny wysokie, a w zamian zamiast profesjonalistów strzygą nas amatorzy, dziewczyny które więcej spędziły czasu na solarium i robiąc tipsy, niż ucząc się swojego fachu. Usługa wykonywana w pośpiechu. Za podcięcie końcówek krótkich włosów zapłaciłam 75 zł.. Efekt był taki, że sama poprawiałam grzywkę i wyrównywałam włosy, bo widząc nieporadność 'fryzjerki' obawiałam się, że nie będzie czego poprawiać. Gratis drapanie wielgachnymi, niechlujnymi tipsami.. Trzeba też uważać co się pije - mi zaserwowali jako wodę mineralną kranówkę;/

Em.

23.12.2011

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 2-4

Nie zgadzam się (2)
Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z tego zakładu. Na ogół chodzę rano bo czasem uda się wbić bez kolejki. Jeśli nie mogę rano to umawiam się wcześniej na konkretną godzinę. Fryzjerka jest miła i bardzo gadatliwa, włosy ścina mi tak jak ja chcę. Jeszcze nie zdecydowałam się na jakąś dyrastyczną zmainę więc na razie fryzjerka mi je tylko cieniuje, przez co są lżejsze.

Joanna_1644

08.11.2010

Placówka

Tychy, Konecznego 16

Nie zgadzam się (2)
Przecież ta...
Przecież ta pierwsza recenzja to typowa dla nich prostacka autoreklama. W kwietniu 2010r. przy rozjasnianiu odrostów spalili mi włosy. Chamski szef niew chciał przyjąc reklamacji więc sprawę oddałam do sądu. 02 listopada byla pierwsza rozprawa. Tam nigdy nie ma tłumów,polują na klientów nreklamujac sie w necie , zadłużóny własciciel zatrudnia niewykwalifikowany personel bo jest tańszy , podróbki kosmetyków w opakowaniach Welli . Sposobem na przeżycie Broadway jest natarczywa autoreklama, zakładają konta na różnych portalach , po czym ich aktywnosć na portalu kończy się na pochwalnym peanie na cześć Broadway. Radzę Omijac z daleka. Opisałam mój przypadek na forum wrocławskim gazeta.pl , poczytajcie wpisy byłych pracowników.

niezalogowany-uzytkownik

05.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sobota. Przy okazji...
Sobota. Przy okazji zakupów i planowanego wyjazdu do rodziny postanawiam poprawić fryzurę. Udaję się do fryzjera w galerii handlowej. Doskonała lokalizacja, możliwość poczekania na wizytę w innych sklepach, powodują, że często chodzę do fryzjera w centrach handlowych. Ich mankamentem jest tłok, napięte grafiki fryzjerów oraz usługi świadczone w pośpiechu, raczej skoncentrowane na ilość, niż na jakość. Postanawiam sprawdzić Broadway w Arkadach. Wchodzę do salonu. Od razu widzę zatłoczoną salę przez gęsto ustawione meble, fotele, klientów i personel. Przy wejściu poczekalnia. Ciasno ustawione fotele, stolik, równo poukładane czasopisma, głównie o modzie, fryzurach. Trochę prasy plotkarskiej. Ciasno, ale jest porządek. Wita mnie recepcjonistka. Rzuca mi się w oczy jej szałowa fryzura. Wygląda bardzo efektownie. Mam ochotę poprosić, aby ostrzygł mnie ten sam fryzjer. Powstrzymuję się. Wiem, że jest dzisiaj sobota, a mi zależy na terminie. Liczę na wizytę dzisiaj, wiem, ze to jest już duże wymaganie. Okazuje się, że z uwagi na odwołaną wizytę innej pani, jest wolne od zaraz. Pani w recepcji wypytuje o moje życzenia co do fryzury. Standardowo mówię, że marzę o blond włosach. Lubię sprawdzić reakcję. Pani odradza, ale robi to grzecznie. Kieruje mnie do fryzjerki. Fryzjerka uzasadnia, dlaczego warto pozostać przy ciemnych włosach. Zaleca ostatecznie kompromis: pasemka. Godzę się pozostać przy ciemnych włosach, w duchu ciesząc się, że fryzjerka kontroluje pomysły klientki - dla jej dobra:) Ustalamy, jak będzie robione cięcie. Pani wypytuje mnie, gdzie pracuję, jak się ubieram, stara się doradzać bardzo praktycznie. Mycie włosów jest bardzo relaksujące. Odżywka jest trzymana ponad 5 minut, co jest dla mnie zaskoczeniem, gdyż nastawiona byłam na ekspresowe obsłużenie klienta. Podczas cięcia fryzjerka zagaja rozmowę. Mówi mi, jak pielęgnować włosy, o jakiej fryzurze warto pomyśleć na przyszłość. Opowiada o swojej pracy dla telewizji. Przyznaję, ze imponuje mi jej doświadczenie oraz naturalność. Po zakończeniu cięcia suszy włosy, pokazuje jak je potem układać. Dziękuje i pomaga pozbierać się z torbami i płaszczem. Przy recepcji płacę i przekazuję napiwek. Szkoda, że nie ma cross-sellingu, bo często kupuję kosmetyki do włosów u fryzjera, gdy urzekły mnie podczas mycia, czy układania. Poza tym, czuję się dobrze obsłużona.

Assia55

27.01.2010

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 2-4

Nie zgadzam się (25)
Strzyżenie wraz z...
Strzyżenie wraz z farbowaniem w salonie Broadway jest wykonywane przez fachowców. Ceny są dość wysokie, atmosfera luźna. Jednak wnętrze centrum handlowego- hałas, chaos i duży ruch nie dają możliwości spokoju i relaksu.

Alicja_53

26.02.2009

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 2-4

Nie zgadzam się (15)

Broadway Group

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Broadway Group?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo lubię tu...
Bardzo lubię tu przychodzić bo wiem, że będę zadowolona z efektu końcowego, a dodatkowo zostanę obsłużona w super atmosferze. Polecam!