Halens.pl

(2.83)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (12 z 13)

Dobrze.
Dobrze.

Nela_7

27.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Irena_111

27.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

zalogowany_użytkownik

27.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Moje kolejne podejście...
Moje kolejne podejście do zakupów w tej firmie, niestety ostatnie. Wieczny brak towaru. Czas oczekiwania bardzo długi nawet do miesiąca. Paczki przychodzą niekompletne. Z kilku zamówionych towarów przychodzi jeden z adnotacją o późniejszej dosyłce lub informacja, że towaru już nie będzie. Rozmiary niestandardowe. Bardzo ciężko dopasować coś do siebie więc kończy się na odesłaniu towaru. Jakość też pozostawia wiele do życzenia podobnie jak ceny. Ogólnie nie polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

02.12.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z usług...
Korzystam z usług sklepów internetowych od około 5 lat. Sklep internetowy Halens posiada wiele zalet. Oprócz wysokiej jakości oferowanych towarów klient może się spodziewać częstego kontaktu po złożeniu zamówienia. Dostaje informacje na maila o przyjęciu zamówienia,skompletowaniu paczki, a co najważniejsze o wysyłce. Kurierzy, dostarczający paczki ze sklepu Halens zawsze dzwonią wcześniej, ustając godzinę i adres z zamawiającym. Jest to bardzo wygodne, zwłaszcza, że zamówienia są za pobraniem. Zamawiany towar nie zawsze odpowiada temu na zdjęciu, jednak nieskomplikowany formularz zwrotny oraz szybki zwrot pieniędzy są wystarczającą rekompensatą w razie niezadowolenia klienta. Dodatkowym atutem firmy są częste wiadomości mailowe dotyczące bonusów i wyprzedaży. Obecnie na rynku jest wiele sklepów tego typu, jednak jak dotąd Helens jest moim numerem jeden ze względu na jakość towarów, zgodność rozmiaru i wyglądu produktów oraz sposobu dostawy.

Olga_256

11.07.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jak dotąd złożyłam...
Jak dotąd złożyłam dwa zamówienie w sklepie halens, ubrania są super jakości!!! Kontakt ze sklepem jest świetny - zarówno mailowy jak i telefoniczny.Trochę trzeba poczekać na przesyłkę ale na stronie halens jest informacja, że czeka się od 7 do 21 pocztą lub kurierem i moje zamówienia przyszły do dwóch tygodni, więc nie był to dla mnie żaden problem. Za pierwszym razem zamówiłam dwie rzeczy i jednej nie było, ale dosłano mi ją później i tylko raz policzono koszt przesyłki. Polecam !!!

Wioleta_146

19.06.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Na towar czeka...
Na towar czeka się koszmarnie długo, a później okazuje się, że jego wygląd znacznie odbiega od tego prezentowanego na stronie internetowej. Poza tym należy zawsze zamawiać rozmiary o 2 numery niższe, które się nosi, gdyż są znacznie zawyżone. Niestety i tym razem odsyłam rzeczy, gdyż zamówione rozm. 34/36 okazały się OLBRZYMIE!!! Zaznaczę, że noszę rozm. 38. Ze zwrotem towaru i środków na konto nie ma nigdy problemów. Choć tyle dobrze.

zarejestrowany-uzytkownik

15.06.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Fajna strona na...
Fajna strona na której można znaleźć modę damską, dziecięcą, ale też męską. Co ważne, dostępne są zarówno rozmiary najmniejsze, jak też te największe. Ceny umiarkowanie wysokie, zaś wybór ubrań bardzo duży. Strona jest zrobiona w bardzo prosty i przejrzysty sposób, dzięki czemu zarówno jej przeglądanie, jak też wyszukiwanie konkretnych ubrań jest bardzo proste.

Poziomka

04.06.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zamówienie złożyłam ...
Zamówienie złożyłam drogą internetową, korzystając z bogatej oferty sklepu.Znalezienie odpowiednich rzeczy ułatwiła mi pomoc; sortuj według ceny, koloru, marki i rozmiaru, a także działy: moda damska, męska, dziecko, VIP Qullett, dom. Każda rzecz jest dokładnie opisana , pokazana na zdjęciu, można jej się przyjrzeć z bliska, podany jest też skład materiału, co jest istotne przy podejmowaniu decyzji. Procedura zamówienia jest prosta, wystarczy podać swoje dane.Na przesyłkę nie czekałam zbyt długo,przesyłkę otrzymałam profesjonalnie zapakowaną, a towar zgodny z opisem i zamówieniem. W przesyłce znajdował sie druczek z rachunkiem i dokumentem zwrotu, gdyby zaistniała taka potrzeba.

Anna_2194

07.07.2011

Placówka

Poznań, Unii Lubelskiej 3

Nie zgadzam się (2)
Zachęcona ofertą z...
Zachęcona ofertą z katalogu i wizją świątecznych zakupów z dala od "zgiełku i kolejek", postanowiłam zamówić kilka towarów. Nie po raz pierwszy korzystałam z tej formy zakupów na halens.pl, zdawałam sobie sprawę z dość długiego terminu realizacji zamówienia. (Wcześniej zamawiane produkty często też przychodziły "na raty", pierwsze artykuły po 2-3 tygodniach od daty zamówienia, z adnotacją dot. produktów, których nie było w paczce: "artykuł obecnie niedostępny na magazynie", ale (po 7-8 tygodnich) przychodziły. Tym razem składająć zamówienie w połowie listopada liczyłam, że wszystko dotrze przed świętami, tym bardziej, że był to katalog z ofertą świąteczną. Po złożeniu zamówienia zadzwoniłam jeszcze na infolinię, by upewnić się, co do poprawności złożenia zamówienia (korzystałam z oferty promocyjnej a na zamówieniu pozostały kwoty bez rabatu i z kosztami przesyłki). Pani w Dziale Obsługi Klienta była zdziwiona, po co dzwonię (skoro zaznaczyłam, że korzystam z promocji, to promocja ta będzie uwzględniona). Pierwszy artykuł otrzymałam po dwóch tygodniach, drugi po trzech. Na pozostałe cierpliwie czekałam. Dodam, że kilka razy wchodziłam jeszcze na stronę firmy i nie było tam informacji, by artykuły na które czekam miały wydłużony termin dostawy. Tydzień przed świętami zadzwoniłam, by zapytać, kiedy otrzymam resztę produktów. Dowiedziałam się, że są "braki magazynowe", które do nowego roku nie będą uzupełniane. Tym samym zostałam z problemem poszukania nowego prezentu. Powiedziałam, że bardzo mi zależało na tym konkretnym produkcie, ponieważ miał stanowić komplet z drugim, który już otrzymałam. Dawanie jednej części będzie miało sensu. Głośno zastanowiłam się, co robić. Konsultantka oschle odpowiedziała, że są trzy tygodnie na zwrot towaru. Tylko trzy tygodnie już minęły i co teraz? W słuchawce cisza. Zapytałam o szanse otrzymania artykułu po świętach. Usłyszałam, że są. Postanowiłam czekać. Pod koniec stycznia, gdy nadal nie otrzymałam żadnej informacji zadzwoniłam ponownie, by dowiedzieć się, że towar z oferty świątecznej już raczej nie będzie uzupełniony (a na stronie internetowej nadal widniały oba produkty), może np. ktoś zwróci artykuł? (Tylko jak - skoro ja go nie otrzymałam, to chyba zamawiający po mnie też nie?). W każdym razie mogę czekać na wysyłki po... 20 lutego. Znów postanowiłam czekać. 13 lutego otrzymałam informację, że zamawiane produkty zostały wyprzedane. Jednocześnie, w ramach przeprosin, zamówienie złożone w ciągu 14 dni, zrealizowane zostanie bez kosztów przesyłki. Odpisałam dzieląc się moimi spostrzeżeniami (także dotyczącymi obsługi infolinii) oraz stwierdzeniem, że trudno ponownie zaufać, gdy nie ma się żadnej gwarancji realizacji zamówienia. Podziękowano mi za uwagi stwierdzając jednocześnie, że takie są warunki zakupu, z którymi składając zamówienie muszę się liczyć. To prawda - trzeba się liczyć z warunkami zakupu - ale dziś już chyba mało kto ma czas na takie zakupy w ciemno (będzie ciuch, lub nie będzie, będzie za 2 tygodnie, czy za 8 tygodni (przy odzieży dla dzieci istniej ryzyko, że maluch zdąży wyrosnąć zanim otrzyma ciuszek). Minusem jest także wolny przepływ informacji dot. wysłanych towarów (najpierw odbierałam pzesyłki, później informację o wysłaniu jej) i niedokładnie poinformowana oraz niezbyt uprzejma obsługa infolinii (bez "dzień dobry", "przepraszam", "do usłyszenia" (lepiej nie?)).

Mary

06.03.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Zakupiłem w tej...
Zakupiłem w tej firmie buty przez internet. Zmierzyłem swoją stopę zgodnie z instrukcjami na internecie i złożyłem zamówienie. Na paczkę czekałem jakieś dwa tygodnie od daty zamówienia. Po przyjściu paczki okazało się, że buty są za duże na mnie o dobre dwa rozmiary. Zadzwoniłem do biura obsługi klienta i tam dopiero Pani mi oznajmiła, że ich buty przychodzą do nich zza granicy i numeracja może się różnić. Odesłałem buty z prośba o zwrócenie kosztów butów i przesyłki. Czekałem kolejne dwa tygodnie.

Artur_411

02.02.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Halens Polska Sp....
Halens Polska Sp. z o.o. prowadz sprzedaż odzoeży na tejsaej zasadzie co bon prix. czyli jest strona www oraz katalog pepeirowyi zamawia sę bezpośrednio ze strony lub z katalogu Pomimo, że sezon zimowy miał się już ku szcześiwemu końowi postaowłam zkaupić sobie płąszczyk zimowy. Koleżanka podczas pogawędki na gg podała mi link do strony Halens Polska Sp. z o.o.Płazczyk był piękny w modnym kolorze fioletu a dodatkowo w super okazujnej cenie, nawet po doliczeniu kosztów wysyłki cena byłasuper okazyjna jak za takie cacko. Zarejstrowałam się i dokonałam zakupu- przyszło mi na podany email potwierdzenie moich zakupów. Pomimo, że sklepy w galeriah handlowych kusiły finalnymi wyprzedażami, ostatnimi sztukami w mega okazyjnej cenie ja czekałamna moje cacko. Jakież było moje żdziwienie gdy po ok 3 tygodniach zamist płaszczyka otrzymałam informację na e-maila, że jest im przykro ale zamówioego płaszczyka nie mają na magazynie. Zdebiałam poniewaz zaczełam się zastanawiać jak mozna przyjąć zamówienie gdy towaru nie ma? Jak można dopiero po trzech tygodniach odezwać się i o ym poinformować? Nic już więcej nie kupowałam ponieważ dla mnie Halens Polska Sp. z o.o. po tej historii przestał być wiarygodny.

Magika

24.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (2)

Halens.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Halens.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie.
Świetnie.