Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Halens.pl
Treść opinii: Halens Polska Sp. z o.o. prowadz sprzedaż odzoeży na tejsaej zasadzie co bon prix. czyli jest strona www oraz katalog pepeirowyi zamawia sę bezpośrednio ze strony lub z katalogu Pomimo, że sezon zimowy miał się już ku szcześiwemu końowi postaowłam zkaupić sobie płąszczyk zimowy. Koleżanka podczas pogawędki na gg podała mi link do strony Halens Polska Sp. z o.o.Płazczyk był piękny w modnym kolorze fioletu a dodatkowo w super okazujnej cenie, nawet po doliczeniu kosztów wysyłki cena byłasuper okazyjna jak za takie cacko. Zarejstrowałam się i dokonałam zakupu- przyszło mi na podany email potwierdzenie moich zakupów. Pomimo, że sklepy w galeriah handlowych kusiły finalnymi wyprzedażami, ostatnimi sztukami w mega okazyjnej cenie ja czekałamna moje cacko. Jakież było moje żdziwienie gdy po ok 3 tygodniach zamist płaszczyka otrzymałam informację na e-maila, że jest im przykro ale zamówioego płaszczyka nie mają na magazynie. Zdebiałam poniewaz zaczełam się zastanawiać jak mozna przyjąć zamówienie gdy towaru nie ma? Jak można dopiero po trzech tygodniach odezwać się i o ym poinformować? Nic już więcej nie kupowałam ponieważ dla mnie Halens Polska Sp. z o.o. po tej historii przestał być wiarygodny.