MALWA

(4.19)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 8)

Sprzedawczynie miłe, życzliwe...
Sprzedawczynie miłe, życzliwe i służące pomocą. Towar (szczególnie wędliny) zawsze świeży. Zazwyczaj nie ma długich kolejek. Duży asortyment i dobrze rozlokowany po sklepie. Ceny przeciętne.

Dawid_504

11.06.2014

Placówka

Olsztyn, Piłsudskiego 46

Nie zgadzam się (0)
Na dziale mięsnym...
Na dziale mięsnym była dosyć długa kolejka - 7-mioosobowa, ale obsługa była sprawna i czekałam około 6-8 minut. Sprzedawczynie były ubrane w firmowe stroje. Towar wyglądał świeżo, lada chłodnicza wyglądała czysto. W kolejce do kasy czekałam 3-4 minuty. Kasjerka powitała mnie "dzień dobry", zeskanowała zakupy, podała cenę. Boks kasowy i taśma były czyste. Dostałam paragon, a kasjerka powiedziała do mnie "dziękuję, zapraszam ponownie".

Aszka

05.10.2012

Placówka

Olsztyn, Piłsudskiego 46

Nie zgadzam się (0)
Średniej wielkości sklep...
Średniej wielkości sklep z asortymentem głównie spożywczym. Wybór towaru niestety nie jest już tak duży a pusta przestrzeń sklepowa daje tylko to, że w sklepie nie jest tłoczno mimo dużego ruchu. Ceny dość średnie, porównywalne z osiedlowymi sklepikami. Obsługująca pani, nie była miła ale nie była też niegrzeczna. Nie uśmiechnęła się w odpowiedzi na mój uśmiech ale podziękowała za zakupy. Znała się na swojej pracy. Miejsce jak już wcześniej napisałam jest duże ale dość ciemne i mało estetyczne. Ostatnim razem odrzuciło mnie mnóstwo os, które latały przy słodyczach. Miałam ochotę szybko wyjść jednak na zakupach mi zależało a kolejka przede mną nie chciała się ruszyć. Spędziłam w niej około 10 minut mimo, że przede mną były tylko dwie osoby. Wyszłam ze sklepu zła. Podsumowując: byłam w tym sklepie przy okazji i zapewne jeśli będę tam następnym razem na zakupach to również nie specjalnie.

Małgorzata_1552

07.09.2012

Placówka

Sieradz, Uniejowska 185

Nie zgadzam się (0)
Przy wejściu na...
Przy wejściu na salę stały koszyki. Na stoisku owoce-warzywa wybrałam kilka cytryn, cena była umieszczona pod skrzynką z owocami, dostępne były foliowe woreczki do pakowania. Na dziale mięsnym była kilkuosobowa kolejka i czekałam około 10 minut. Sprzedawczyni była ubrana w firmowy strój, pakowała mięso, mając na dłoni foliowy woreczek. Produkty wyglądały na świeże, miały widoczne ceny. Z półki lady chłodniczej wzięłam kilka jogurtów i masło. Nie zauważyłam przeterminowanych produktów ani braków na półkach. W kolejce do kasy byłam trzecia. Kasjerka powitała mnie "dzień dobry", zeskanowała zakupy, podała kwotę do zapłaty i kwotę reszty, którą dostałam wraz z paragonem. Kasjerka pożegnała mnie, mówiąc "dziękuję".

Aszka

31.08.2012

Placówka

Olsztyn, Piłsudskiego 46

Nie zgadzam się (0)
Przy wejściu na...
Przy wejściu na salę sprzedaży znajdowały się koszyki, ułożone w jeden stos oraz aktualne gazetki reklamowe, umieszczone na stojaku. Chciałam kupić makaron. Na półce było kilka rodzajów z różnych firm, pod każdym produktem była cena, umieszczona na listwie. Nie zauważyłam braków na półkach. Wzięłam paczkę ulubionego makaronu, ale zauważyłam też ofertę promocyjną na inny. Promocja była oznaczona żółtą etykietą, z podaną na niej ceną. Makaron posiadał długi termin przydatności do spożycia. Odstępy między regałami były szerokie, na podłodze nie stały żadne kartony. Podłoga była czysta, bez plam. Czynne były trzy kasy, przy jednej nie było klientów, więc nie czekałam na obsługę. Kasjerka była ubrana w firmowy stój, miała też identyfikator. Boks kasowy oraz taśma były czyste. Kasjerka przywitała mnie słowami "dzień dobry", zeskanowała moje zakupy i podała kwotę do zapłaty. Następnie wydała mi resztę razem z paragonem. Kasjerka pożegnała mnie, mówiąc "dziękuję".

Aszka

24.05.2012

Placówka

Olsztyn, Piłsudskiego 46

Nie zgadzam się (0)
W piękny słoneczny...
W piękny słoneczny dzień, tuż przed wydłużonym weekendem majowym, w sklepie było bardzo dużo ludzi robiących zakupy. Przed kasami były kilku osobowe kolejki. Na 6 kas, czynnych było 4, jednak miałem wrażenie, że kasowanie nie idzie tak sprawnie jak powinno. W najbliższym sąsiedztwie „Malwy” jest jeszcze konkurencyjna „Biedronka” i „RAST”. Nie licząc towarów z gazetki promocyjnej, z tych trzech sklepów zdecydowanie najdroższy jest market PSS. Byłem pod wielkim wrażeniem, kiedy zobaczyłem stoisko mięsne. Wybór różnorodnych wędlin był ogromny, były one ładnie wyeksponowane i co najważniejsze wyglądały na świeże. Natomiast na stoisku z surowym mięsem i podrobami byłoby też wszystko ok, gdyby nie fakt, że zauważyłem jeszcze nie rozmrożone ozory i serca wieprzowe. Sklep jest duży, to też i asortyment jest różnorodny, można tu zrobić zakupy z branży spożywczej prawie jak w hipermarkecie. Generalnie wszystkie stoiska wyglądały na starannie posprzątane, było czysto, towary ładnie poukładane. Personel sklepu, czysto i schludnie ubrany w firmowe stroje. Wrażenie estetyczne jak najbardziej pozytywne! W ladach chłodniczych znalazłem serki „Danio”, których termin do przydatności do spożycia mijał 02.05.12, więc za 2 dni, nie było na nie ceny promocyjnej mimo, iż 1go maja sklep jest nieczynny. Było też kilka jogurtów których termin przydatności do spożycia nie przekraczał tygodnia. Ponieważ na zewnątrz było bardzo gorąco, chciałem kupić jakiś schłodzony napój, znalazłem takie bez problemu, ale tylko asortyment z koncernów „Pepsi” i „Coca Cola”, wybór zimnych piw był już dużo większy. Robiłem zakupy na grilla, to czego szukałem, kupiłem tu. Wszystkie panie, które mnie obsługiwały były bardzo miłe.

zarejestrowany-uzytkownik

02.05.2012

Placówka

Olsztyn, Piłsudskiego 46

Nie zgadzam się (0)
W sklepie spożywczo...
W sklepie spożywczo - przemysłowym MALWA, który należy do sieci PSS Społem byłem tylko po bilet MPK i nie wpominam tej wizyty dobrze. Sklep był czysty, na półkach poukładane ale niestety biletu przy kasie nie otrzymałem. Pani odesłała mnie do innej kasy z alkoholem, ponieważ tylko tam są bilety. Panie przy kasie alkoholowej była niezbyt miła dla klientów. Nie używała zwrotów grzecznościowych, właściwie to w ogóle się nie odzywała tylko wzięła pieniądze i koniec. Żadko się zdarza taka obsługa ale może ta pani miała zły humor.Ogólnie sklep duży, asortyment spory. temperatura w sklepie była idealna.Jeśli chodzi o szybkośc obsługi to nie mam zastrzeżeń - kolejka nie była zbyt długa, więc szybko poszło. Gdyby nie pani nie w humorze byłaby wyższa ocena.

Toms

03.11.2010

Placówka

Olsztyn, Piłsudskiego 46

Nie zgadzam się (0)
Jest to średniej...
Jest to średniej wielkości samoobsługowy sklep ogólnospożywczy. Zaletą jest przestronność i duży asortyment. Produkty są różnych marek. Etykietki z ceną umieszczone są w widocznym miejscu i są wyraźne. W razie zapomnienia własnej, przy kasach można dostać kilka różnych toreb na zakupy, począwszy od jednorazówek w cenie 15 gr, po torby ekologiczne, w cenie od 4 zł. Zachęcający jest duży dział z pieczywem i słodyczami na wagę.

Aszka

11.09.2008

Placówka

Olsztyn, Piłsudskiego 46

Nie zgadzam się (31)

MALWA

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż MALWA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sprzedawczynie miłe, życzliwe...
Sprzedawczynie miłe, życzliwe i służące pomocą. Towar (szczególnie wędliny) zawsze świeży. Zazwyczaj nie ma długich kolejek. Duży asortyment i dobrze rozlokowany po sklepie. Ceny przeciętne.