Opinia użytkownika: Jary
Dotycząca firmy: Peugeot
Treść opinii: Otoczenie salonu zadbane. Wnętrze niestety mniej przyjazne. Po wejściu do środka nie wiedziałem, w którym kierunku mam się udać, recepcja była pusta (brak obsługi). Stanowisko serwisu, którego szukałem było słabo widoczne, schowane w ciemnym zakamarku. Toaleta czysta, zapach neutralny.Pan pracujący w dziale serwisu elegancki, ubrany w firmową koszulę przywitał mnie z uśmiechem na twarzy jednocześnie wskazując miejsce gdzie mogę usiąść. Cała rozmowa przebiegała w miłej atmosferze. Zostałem bardzo dobrze poinformowany o tym, co dokładnie zostanie sprawdzone w samochodzie, jak długo ta kontrola potrwa i ile będzie kosztowała. Dodatkowo zapytał czy poza przeglądem systematycznym mają jeszcze coś sprawdzić. Jedyny minus, jaki zauważyłem to brak zaproponowanie mi czegokolwiek do picia oraz wskazanie miejsca, gdzie mógłbym poczekać na samochód.