Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Peugeot
Treść opinii: Odwiedziłam ASO, posiadam samochód tej marki i chciałam uzyskać informację o cenie wymiany świec zapłonowych oraz filtra przeciwpyłkowego. Pracownik, który mnie obsługiwał utrzymywał kontakt wzrokowy, był w stroju służbowym, w widocznym miejscu posiadał identyfikator z imieniem i nazwiskiem, rozmawiał ze mną zrozumiałym językiem, podał cenę usługi, przewidywany jej czas, zaproponował dwa terminy wykonania usługi, poinformował także o możliwości wykonania dodatkowych usług, zaproponował samochód zastępczy na czas wykonywanej usługi. Recepcja serwisu utrzymana była w czystości, wyeksponowane były ulotki serwisowe i gablota z gadżetami i akcesoriami marki Peugeot. Poczekalnia wyposażona w miejsca siedzące dla klientów, dostępny automat do napojów, gazety branżowe, telewizor. Generalnie bardzo przyjaźnie, szybko i kompetentnie. Skorzystałam również z toalety - utrzymana w czystości.