Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Husqvarna
Treść opinii: Szwagier odebrał wykaszarke z serwisu gdzie mieli poprawić weżyk od paliwa który non stop spadał. Wykaszarka była zawieziona w poniedziałek i było ustalone, że jak zrobią to zadzwonią aby ją odebrać. Będąc obok serwisu, szwagier zaszedl do nich w piątek aby się dowiedzieć, na kiedy będzie gotowa. Okazało się, że jest gotowa od kilku dni ale nikt nie dzwonił bo po co. Po zapłaceniu i po powrocie do domu na drugi dzień zostało zaplanowane koszenie trawy, gdyż ja tą czynność miałem wykonać. Po ropoczęcie koszenia, po krótkiej chwili sprzęt odmówił posłuszeństwa. Po rozkręceniu obudowy okazało się, ze wężyk od paliwa nie został wymieniony a także nie został zabezpieczony przed spadaniem. Ponadto na śrubach można było zauważyć, że został uszkodzony gwint. Skoro jest to serwis znanej firmy to powinien godnie ją reprezentować. Natomiast w tym przypadku pieniądze za naprawę zostały wzięte a naprawa nie została wykonana prawidłowo. Ciekawi mnie, czy podobny stosunek ma serwis do innych sprzętów.