Opinia użytkownika: Beata_817
Dotycząca firmy: Husqvarna
Treść opinii: Wchodząc do sklepu miałam problem ze znalezieniem sprzedawcy. Biurko było puste stałam przy półkach ok. 3 min potem wyszedł sprzedawca. Kulturalnie powitał mnie i zapytał się w czym może mi pomoc. Po krótkim opisie czym jestem zainteresowana sprzedawca przedstawił mi bardzo dużą bazę wyboru sprzętu, którym byłam zainteresowana. Zadawał pytania pomocnicze żeby dowiedzieć się konkretni czy jestem zainteresowana i czy sprzęt ma być specjalistyczny dla zaawansowanych czy hobbistyczny jeden z najtańszych. Przedstawił mi wady i zalety kliku wybranych przeze mnie modeli kosiarek. Porównał kosiarki spalinowe i elektryczne pod względem bezpieczeństwa i wydajności. Tak wiec pod względem wiedzy i kompetencji do sprzętu, który posiadają mogę stwierdzić, ze wiedza jest na wysokim poziomie a kompetencje wykraczają po za nie. Personel salonu husqvarna nie był ubrany w służbowy strój ale wygląd był estetyczny, zadbany. Cena prezentowanego asortymentu była przyzwoita nie wygórowana. Brak było ulotek i informacji kampanii promocyjnej. Na sklepie panował nieporządek, nie było metek, opisów na każdym z prezentowanych towarów, podłoga była bardzo brudna, panowała nie przyjemna woń.