TV Market

(0.63)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 5)

Na święta postanowiłem...
Na święta postanowiłem sprezentować sobie grill raclette. Trafiła mi się promocja na stronie TV market. Już samo zamówienie sprawiło mi wiele problemów. Chciałem skorzystać z kuponu rabatowego, którego nie mogłem wpisać, gdyż pojawiał się błąd. Skorzystałem z infolinii, gdzie bardzo niekomunikatywny (jąkający się bardzo) pan poinformował mnie, że nie wie, co jest powodem tego problemu i że oddzwoni on albo ktoś inny. W końcu sam rozwiązałem problem próbując wielu różnych konfiguracji. Chciałem być grzeczny i oddzwoniłem tłumacząc zaistniałą sytuację. Pan po drugiej stronie okazał bardzo niekomunikatywny. Najpierw musiałem mu 3 razy tłumaczyć o co mi chodzi, a potem usłyszałem komentarz: "no i co z tego" i "to po co pan dzwoni" i zaraz potem "aha no dobra" i odłożył słuchawkę. Oczywiście cały wieczór i następny dzień w najmniej odpowiednim momencie ktoś próbował się do mnie dodzwonić i okazało się że to panowie z Tv Marketu się nie dogadali i jednak ktoś dzwonił w tej sprawie, którą wyjaśniłem. Po kolejnych tłumaczeniach i równie grubiańskim potraktowaniu w końcu udało się sfinalizować transakcję i grill po paru dniach zawitał w progi mojego domu, ale tak oburzony na obsługę infolinii jakiegokolwiek sklepu jeszcze nigdy nie byłem.

Kurczak_3

06.01.2012

Placówka

Nie zgadzam się (9)
Ok. 3 tygodni...
Ok. 3 tygodni wcześniej zamówiłam telefonicznie części zamienne to jednego z urządzeń. W ubiegłym tygodniu zadzwoniłam ponownie aby sprawdzić dlaczego jeszcze nie mam przesyłki. Pan, który odebrał nie potrafił mi powiedzieć nic na ten temat, poinformował mnie iż widoczna jest faktura ale nie ma numeru listu przewozowego czyli prawdopodobnie przesyłka nie została nadana. Obiecał sprawdzić w magazynie i oddzwonić. Nie oddzwonił, więc zadzwoniłam ponownie. Rozmowę prowadziłam z panią, która podała mi numer listu przewozowego ale nie potrafiła określić daty nadania przesyłki. Numer który mi podała po wpisaniu do systemu przewoźnika nie pasował i pokazywał się komunikat, że taka przesyłka nie istnieje. Po kilku kolejnych dniach paczka dotarła. Wskazanym przewoźnikiem ale numer nadania całkowicie inny. W paczce spośród zamówionych 3 elementów był tylko 1. według dołączonej faktury miało być oczywiście trzy. Po kolejnej interwencji telefonicznej obiecali dosłać pozostałe dwa elementy.

Izabela_578

06.12.2011

Placówka

Warszawa, ul. Wołoska 7

Nie zgadzam się (1)
Uprzedzam, ze niegdy...
Uprzedzam, ze niegdy nie kupiłem nic z tego sklepu - opisuje jedynie uwagi obserwatora/konsumenta/telewidza. Dla TV Marketu mam 3 słowa: nie, nie i nie. Nie - bo wydaje się, że prezentowane przedmioty nie odpowiadają ich cenie, nie - bo nie lubię ciągle powtarzającychv się i zachwalających pod niebiosa produkt prowadzących i nie - bo mam wrażenie, że potencjalny klient (czyli ja - odbiorca) jest traktowany jak kompletny idiota!

Michał_1078

20.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Kupowałam w zimie...
Kupowałam w zimie sprzęt sportowy w TV Markecie. Początkowo byłam dość zadowolona z obsługi, niestety okazało się, że naprawdę firmę można ocenić dopiero w chwili gdy coś jest źle. Sprzęt, który kupiłam okazał się bardzo złej jakości. Początkowo rozdarł się pas mocujący. Po dosłownie kilkunastu użyciach. Wysłałam go z reklamacją i po około miesiącu dostałam z powrotem z informacją, że reklamacja została odrzucona, ponieważ do uszkodzenia doszło na skutek niewłaściwego użytkowania. Nie czułam się winna, urządzenia używaliśmy zgodnie z jego przeznaczeniem, obchodząc się z nim delikatnie. To tak, jakby sklep odrzucił reklamację butów sportowych, górskich, twierdząc, że źle się w nich chodziło, bo po górach. Uznałam, że nie mam sił wstępować na drogę sądową (w przypadku odrzucenia reklamacji przez sprzedającego to już jedyna droga dochodzenia swoich praw) i machnęłam ręką. Niestety po niedługim czasie przestał działać wyświetlacz. Wysłałam go ponownie, do przesyłki dołączyłam pismo, w którym napisałam co myślę o firmie, która sprzedaje takie buble i tak traktuje klientów. Tym razem firma uznała faktycznie, że sprzęt był wadliwy i naprawiła. Niestety nie została mi zwrócona opłata za przesyłkę, którą poniosłam gdy wysyłałam towar do reklamacji. Wiem jedno – nigdy, przenigdy niczego nie kupię w TV Markecie. Towar jest koszmarnie drogi (takie sama sprzęty były do kupienia na Allegro za jedną trzecią ceny, kupiłam w TV Markecie, bo myślałam, że będzie lepszej jakości), bardzo kiepski, a firma robi co może, żeby uniknąć odpowiedzialności względem klienta.

Astrum

18.06.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (19)

TV Market

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż TV Market?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.