Opinia użytkownika: Kurczak_3
Dotycząca firmy: TV Market
Treść opinii: Na święta postanowiłem sprezentować sobie grill raclette. Trafiła mi się promocja na stronie TV market. Już samo zamówienie sprawiło mi wiele problemów. Chciałem skorzystać z kuponu rabatowego, którego nie mogłem wpisać, gdyż pojawiał się błąd. Skorzystałem z infolinii, gdzie bardzo niekomunikatywny (jąkający się bardzo) pan poinformował mnie, że nie wie, co jest powodem tego problemu i że oddzwoni on albo ktoś inny. W końcu sam rozwiązałem problem próbując wielu różnych konfiguracji. Chciałem być grzeczny i oddzwoniłem tłumacząc zaistniałą sytuację. Pan po drugiej stronie okazał bardzo niekomunikatywny. Najpierw musiałem mu 3 razy tłumaczyć o co mi chodzi, a potem usłyszałem komentarz: "no i co z tego" i "to po co pan dzwoni" i zaraz potem "aha no dobra" i odłożył słuchawkę. Oczywiście cały wieczór i następny dzień w najmniej odpowiednim momencie ktoś próbował się do mnie dodzwonić i okazało się że to panowie z Tv Marketu się nie dogadali i jednak ktoś dzwonił w tej sprawie, którą wyjaśniłem. Po kolejnych tłumaczeniach i równie grubiańskim potraktowaniu w końcu udało się sfinalizować transakcję i grill po paru dniach zawitał w progi mojego domu, ale tak oburzony na obsługę infolinii jakiegokolwiek sklepu jeszcze nigdy nie byłem.